Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

10 різдвяних реклам від відомих брендів 2023 року

19.12.23 Новини 5 хв читання

Захотілося викликати у вас святковий настрій і нагадати, яку потужну силу мають добро, любов та взаємопідтримка. Ці святкові реклами від найвідоміших брендів змушують сміятися, плакати й вірити у різдвяне диво. А ще дарують естетичну насолоду. Переконайтеся самі.


1. «Світу потрібно більше Сант», Coca-Cola


Coca-Cola завжди асоціюється із зимовими святами. У цьогорічному ролику зображено вигадане місто, де живуть Санта-Клауси. Вони займаються звичними для кожного з нас справами: працюють, роблять покупки, тренуються у спортзалі, ходять у кафе. І в кожній дії помітна доброзичливість і готовність прийти на допомогу, притаманна персонажам.

Ідея кампанії у тому, що кожна людина може бути Сантою для когось. І для цього не треба робити щось надзвичайне, цілком достатньо простих вчинків. Наприклад, притримати двері в метро для незнайомця або допомогти сусідським дітям зліпити сніговика. У такий спосіб бренд показує, що маленькі добрі справи можуть важити дуже багато.


2. «Весела прогулянка», Amazon


На початку відео три літні жінки сидять біля гірки, з якої діти з’їжджають на санчатах. Аж ось одна з них бере до рук телефон і замовляє щось на сайті Amazon, лукаво усміхаючись подругам. Наступного дня вона приходить із подушками для своїх подруг — і вони, як діти, спускаються на цих подушках з гірки, насолоджуючись ностальгією за дитинством.

Різдвяна реклама Amazon — це розповідь про дружбу тривалістю в життя й радісні миті, які стають ще особливішими, коли ти ділиш їх із близькими.


3. «Хочеш Різдво у McDonald’s?»


McDonald’s у своєму ролику пропонує втекти від виснажливих святкових ритуалів на кшталт нудних корпоративів, невдалих шкільних виступів і традиційних приготувань. Герої реклами залишають нудну вечірку і вирушають до McDonald’s. Дорогою до них приєднуються нові й нові люди (і навіть Санта). Зрештою, велика яскрава юрба приходить до улюбленого ресторану, щоб розділити приємні емоції.

Кампанія McDonald’s закликає замінити вимушений «святковий» настрій справжньою радістю й робити на Різдво саме те, чого справді бажаєш, а не те, що потрібно. Вона також звертається до відчуття ностальгії: ролик відсилає до відомої сцени з плакатами з фільму «Реальна любов», а головним саундтреком є запальний хіт 80-х Jump від гурту Van Halen.


4. «Магічне Різдво з Lidl»


Реклама мережі супермаркетів Lidl розповідає історію про те, що ніхто не повинен залишатись на самоті під час свят. Єнот зазирає у вікно будинку, де сім’я прикрашає різдвяну ялинку. Він бачить, як собака роздирає улюблену прикрасу хлопчика — мавпочку. Щоб підбадьорити сина, мати прямує в Lidl по нову іграшку, але дорогою назад випадково її губить. Помітивши це, єнот підхоплює іграшку і чимдуж прямує до будинку, в якому живе сім’я. Він потрапляє всередину та кладе іграшку прямо під різдвяну ялинку.


5. «Дивні відчуття», Apple


Різдвяна реклама від Apple є сучасним переосмисленням казки про Скруджа. Це історія про офісну працівницю та її нестерпного боса, який, здається, завжди й усім незадоволений. Героїня має хобі — вона створює анімацію у стилі стоп-моушн, де придумує різні способи помсти своєму керівнику: від удару струмом до автомобільної аварії. 

Проте, побачивши боса, який проводить Святвечір у ресторані на самоті, вона вирішує змінити своє ставлення й наповнює ролики радісними моментами. Завершує відео сцена, де героїня приєднується до керівника за ланчем, а на екрані з’являється слоган «Ви створюєте свята». Вдало доповнює ролик саундтрек від Джорджа Гаррісона Isn’t it a Pity.


6. «Місія: подарунок», Etsy


У серії роликів від Etsy герої стикаються з проблемою вибору різдвяних подарунків і потай шукають різні варіанти. Що обрати на подарунок для шестирічної племінниці, дуже різних доньок-близнючок або тата, який каже, що йому нічого не треба? Звісно, всі знаходять ідеальні подарунки за допомогою Etsy. Особливий настрій у відео створюють кумедні пісні на мотив саундтреку з фільму «Місія нездійсненна». 


7. «Відпочиньте від свят», IKEA


Часом підготовка до свят може сильно виснажувати й відбирати всю енергію. Тому головним меседжем своєї святкової кампанії IKEA зробили думку про те, що іноді важливо пригальмувати серед всієї цієї метушні й відновити внутрішній баланс. Показуючи людей, які знаходять власні острівці спокою у цей бурхливий період, бренд ненав’язливо демонструє свої пропозиції меблів та інших речей, що дозволяють створити комфортне середовище для перепочинку. Настрою і ретровайбу кампанії додає саундтрек I Think We’re Alone Now від співачки Tiffany, популярної у 80-ті.


8. «Ідеальне дерево», John Lewis


Різдвяна кампанія від Saatchi & Saatchi для мережі універмагів John Lewis розповідає зворушливу та смішну історію дружби між хлопчиком і незвичайною рослиною. Дитина знаходить на блошиному ринку коробку з написом «Вирости своє ідеальне різдвяне дерево». Хлопець саджає насіння й доглядає за рослиною, але виявляється, що це венерина мухоловка, відома як рослина-«хижак».

Родина виносить мухоловку на вулицю, щоб звільнити місце для ялинки. Проте хлопчик стоїть на своєму — він хоче розділити радість Різдва із другом, і врешті рослина стає центром святкування. Особливого драматичного настрою ролику додає композиція Festa у виконанні італійського тенора Андреа Бочеллі.


9. Love Thismas (Not Thatmas), Marks & Spencer


Marks & Spencer (M&S) представив свою різдвяну кампанію, де герої намагаються балансувати між радощами святкування та обов’язками його організації. У сатиричній формі герої розважаються з друзями, а водночас псують святковий торт і новорічні прикраси.

Гасло кампанії «Love Thismas (Not Thatmas)» заохочує пропустити ті процеси організації, які не приносять задоволення. Натомість виокремити найважливіші, повністю поринути у відчуття свята та порадіти своєму святковому вбранню від M&S.


10. «Ніщо нас не зупинить», Morrisons


Головними персонажами кампанії від мережі супермаркетів Morrisons є кухонні рукавиці, які перетворюються на ляльок і співають разом хіт Starship 1987 року Nothing’s Gonna Stop Us Now. У такий спосіб бренд вшановує клієнтів, які витрачають багато зусиль на підготовку до свята.

Бренд вирішив не обмежуватися лише рекламою й оголосив про інтерактивний конкурс караоке у кухонних рукавицях в соцмережах, зокрема TikTok. У межах челенджу #GloveOke користувачів заохочують постити власні рукавички які «співають», а на переможців очікує різдвяний набір.

Також читайте:

10 фільмів для святкового настрою від редакції Happy Monday

Що почитати для святкового настрою: улюблені книги команди Happy Monday

Вакансія мрії: американська компанія заплатить $2500 за перегляд різдвяних фільмів

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: