Зібрали актуальні вакансії для топменеджерів та управлінців. Досвідчених та амбітних керівників шукають IT-компанії, громадські організації та благодійні фонди.
1. Начальник відділу технологій адресного обслуговування до Нової Пошти
Логістична компанія «Нова Пошта» шукає начальника відділу технологій адресного обслуговування, який буде розробляти нові та удосконалювати наявні процеси в кур’єрській доставці, налагоджувати співпрацю свого підрозділу з іншими підрозділами компанії, шукати нові технології для вдосконалення обладнання для працівників кур’єрської доставки. Компанія офіційно працевлаштовує з першого дня роботи, надає безкоштовне медичне страхування, оплачує зовнішнє навчання та пропонує можливості кар’єрного зростання.
2. Директор/директорка департаменту розвитку і партнерств до «Повернись живим»
Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» шукає директора(-ку) департаменту розвитку і партнерств. Потрібно буде відповідати за координацію та розвиток двох відділів департаменту — партнерств і комунікаційно-маркетингового, створювати та реалізовувати комунікаційну стратегію Фонду, та як результат — збільшувати грошові надходження організації. Від кандидатів очікують наявність досвіду у фандрейзингу, навичок ведення переговорів, стратегування, вирішення проблем та управління командою.
3. Керівник з комунікацій на проєкти Фонду до «Клубу Добродіїв»
Всеукраїнська благодійна організація «Клуб Добродіїв» шукає керівника з комунікацій. Серед обов’язків реалізація масштабних стратегічних завдань комунікаційної складової, розробка та реалізація медіаплану, виконання функцій прессекретар та речника проєкту, підготовка пресрелізів, пресанонсів, новин, написання статей про події, івенти та дослідження тощо. Вимоги до кандидатів: вища освіта у сферах маркетингу/комунікації/PR, досвід роботи у сфері PR або стратегічних комунікаціях, досконале знання української мови (знання англійської буде плюсом), вміння самостійно працювати на результат, уважність до деталей та інші.
Як працюється в «Клубі Добродіїв»?
Дізнайтеся більше про історію фонду, команду, робочі процеси та відбір кандидатів
Читати4. Директор з продажу до Good bread from good people
Інклюзивна пекарня Good bread from good people шукає директора з продажу. Він чи вона буде керувати відділом продажу та забезпечувати досягнення продуктивних показників збуту. Кандидати повинні мати досвід у продажах харчової продукції або відповідної галузі, відмінні комунікативні навички та вміння вести переговори, стратегічне мислення та аналітичні здібності, досвід у впровадженні та оптимізації процесів відділу продажу, знання ринкових тенденцій та можливостей збуту в галузі харчової продукції.
5. Head of FP&A до Uklon
Продуктова IT-компанія Uklon шукає Head of FP&A (Financial Planning and Analysis). Основні обов’язки: аналіз фінансових та операційних результатів, складання регулярної фінансової звітності, підготовка бізнес-кейсів, оцінка попередніх бюджетів, видатків для розробки та виконання майбутніх бюджетів. Необхідно мати 5+ років досвіду роботи у сфері фінансового моделювання та аналізу або бізнес-планування та бюджетування, відмінні навички роботи в Excel, чітке розуміння бухгалтерського обліку, а також володіти англійською на рівні Upper-Intermediate.
Як працюється в Uklon?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії 👉
читати6. Керівник фінансового менеджменту до ГО «Будуємо Україну Разом»
Громадська організація «Будуємо Україну Разом» шукає керівника фінансового менеджменту. Серед обов’язків — контроль за дотриманням умов угод з донорами і дедлайнів по проєкту, забезпечення виконання грантових бюджетів, аналіз, перегляд та внесення корективів, автоматизація фінансового та бухгалтерського обліку та інші. Серед вимог — вища освіта (бажано економічна/фінансова), досконале володіння Google Sheets, вміння вести ділове листування та проєктну документацію, розвинені аналітичні навички й уважність до деталей, вміння працювати з кількома завданнями та пріоритизувати їх.
7. Head of Full-time Education до Mate academy
EdTech-стартап Mate Academy шукає Head of Full-time Education, який буде керувати процесом навчання студентів, управляти командою координаторів, впроваджувати інновації для покращення навчального процесу та вести документацію освітнього процесу. Кандидатам знадобляться: досвід управління освітніми процесами в продуктових компаніях, досвід з масштабування команди, вміння вибудовувати процеси та тестувати ідеї у швидкому темпі. Зі свого боку компанія обіцяє відсутність бюрократії, відкритість до ідей та свободу в прийнятті рішень.
8. Керівник проєктів до благодійної організації Save Ukraine
Благодійний фонд Save Ukraine шукає керівника проєктів. В його обов’язки входитиме розробка регламентуючих документів, планування бюджету, контроль за бюджетним процесом, створення комунікаційної стратегії проєктів, розробка та організація заходів, координація діяльності учасників проєкту, формування звітності за проєктами, робота із грантами тощо. Серед вимог — досвід роботи керівником проєктів або релевантний досвід від 3 років, англійська мова від Upper Intermediate (B2), досвід організації великих івентів, багатозадачність, організованість, дисциплінованість та проактивність.
9. Art Director до ELVTR
Освітня платформа ELVTR, що входить до Laba Group, шукає артдиректор. Це віддалена full-time вакансія для кандидатів, які знаходяться в будь-якому куточку України. Він/вона відповідатиме за розробку та підтримку візуальних інструкцій, управління творчою командою, співпрацю з командою маркетингу і продакшену, контроль якості візуальних матеріалів, розробку та впровадження інновацій. Потрібно мати понад 5 років досвіду в рекламі та створенні цифрового контенту (з них принаймні 2 роки — на керівних посадах), розуміння комерційного контенту, лідерські та комунікаційні навички, вільно володіти англійською мовою (письмовою та усною) та програмою Figma.
ELVTR — один із проєктів компанії Laba Group
Дізнайтеся більше про цінності компанії та як тут працюється
читати10. Операційний директор до ГО Моє Місто та GladPet
Netpeak Group шукає операційного директора, який буде відповідати за ефективність та результативність проєктів «Моє Місто» та GladPet. До обов’язків цієї людини входитиме: керування бюджетом та фінансовими показниками, взаємодія з бек-офісом, допомога в розробці та запуску нових продуктів, систематизація практик та інші. Ідеальний кандидат має досвід роботи на керівній позиції у соціальній сфері або бізнесі від 1 року, вміє вести переговори, переконувати, аргументувати свою позицію, знаходити, створювати та впроваджувати оригінальні рішення, планувати та ставити цілі. Компанія пропонує гнучкий графік роботи, можливість працювати повністю віддалено або в офісі, внутрішні корпоративні знижки на різні послуги і не тільки.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від найкращих українських та міжнародних компаній
вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.