Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

10 вакансій у сфері маркетингу: до Laba, Vodafone, «Ескулаб», «Дія» і не тільки

26.02.24 Новини 8 хв читання

Продовжуємо маркетингові тижні на Happy Monday. Зібрали добірку вакансій для маркетинг-спеціалістів від компаній з різних сфер. Кого саме шукають і що потрібно буде робити на новому робочому місці — читайте в матеріалі.

1. Junior Performance Marketing Specialist до Laba

Українська EdTech-компанія Laba Group шукає проактивного/у Performance-маркетолога/маркетологиню, який/яка буде створювати та управляти кампаніями Meta Ads, стежити за якістю (ЦА/не ЦА) та вартістю ліда, регулярно комунікувати з продакшн та креативною командами, а також генерувати ідеї для покращення рекламних матеріалів. Серед вимог — досвід запуску конверсійних кампаній та роботи з Facebook Ads Manager і Google Analytics; вміння визначати та сегментувати ЦА, оптимізувати та масштабувати РК; розуміння маркетингових метрик (CPM, CTR, CPC, ROI, ROAS, LTV, CAC) тощо. 

Як працюється в Laba Group?

Розповідаємо про це детально в профілі компанії 

читати

2. Керівник/керівниця відділу трейд-маркетингу до Ardis group

Компанія імпортер та виробник молочної продукції Ardis Group шукає керівника/керівницю відділу трейд-маркетингу, який/яка буде лідером з ініціювання та реалізації трейд-маркетингових заходів і стане частиною сирних трендів і культури. Від кандидата очікують вміння управляти командою, компетенцій у проведенні трейд-маркетингових активностей, уміння проводити BTL активності, здатності приймати рішення на основі оцифрованих даних, наявності аналітичного складу розуму. 

3. Email-маркетолог/маркетологиня до медичної лабораторії «Ескулаб»

Мережа медичних лабораторій «Ескулаб» шукає email-маркетолога/маркетологиню з досвідом роботи на аналогічній посаді та портфоліо з практичними кейсами. Спеціаліст на цій посаді займатиметься пошуком платформи для здійснення розсилок, налаштовуватиме та автоматизуватиме розсилки, працюватиме з клієнтською базою та сегментацією аудиторій тощо. Перевагою будуть навички аналітики та оптимізації, які допомагають вимірювати ефективність розсилок та бажання розвиватися в питаннях прямих комунікацій, зокрема через канали: email, месенджери, push-повідомлення.

4. Молодший/а бренд-менеджер/ка до Vodafone Україна

Vodafone Україна шукає молодшого/у бренд-менеджера/ку, який/яка братиме участь у запуску та підтримці нових продуктів телеком-напряму, реалізації окремих проєктів, підготовці аналітичних звітів за результатами проведених проєктів, проведенні досліджень, аналізі результатів, веденні SMM-напряму тощо. Надаватимуть перевагу кандидатам з освітою у сфері економіки та маркетингу, досвідом у впроваджені нових продуктів/послуг, аналітичним мисленням та творчим підходом до розв’язання поставлених задач і володінням англійською на рівні Upper-Intermediate.

5. Media Buyer до expla

Українська engineering marketing компанія expla шукає Media Buyer. До його/її завдань входитиме: створення, ведення та оптимізація маркетингових кампаній; пошук нових трафік-джерел та їх тестування; збільшення маркетингових метрик у власній закупівлі — revenue, profit, ROI та покращення воронок; дослідження ринку задля пошуку нових ідей та підходів. Основна вимога до кандидатів — досвід роботи в афіліейт-маркетингу та/або медіабаїнгу від одного року, й попередній досвід роботи із рекламними бюджетами від $30,000/місяць. 

Як працюється в expla?

Дізнайтеся більше про команду, робочі процеси, цінності та відбір кандидатів 

читати

6. Бренд-менеджер/ка благодійного фонду до «Клубу Добродіїв»

Благодійна організація «Клуб Добродіїв» шукає бренд-менеджера/ку. До його/її завдань входитиме розробка і написання інформаційних матеріалів для фандрейзингового відділу; просування бренду роботодавця; забезпечення присутності на офлайн і онлайн подіях; системне написання колонок, обговорення та імплементація з висвітлення діяльності фонду на особистих сторінках. Ідеальний кандидат: має досвід роботи від 3-х років та успішні кейси, навички у веденні бюджетів та фінансовому управлінні, досвід управління командою з 10+ людей та вміння спілкуватись на всіх рівнях.

7. Email-маркетолог/маркетологиня (retention) до Книгарні «Є»

Всеукраїнська мережа книгарень Книгарня «Є» шукає у свою команду досвідченого email-маркетолога/маркетологиню, який/яка побудує ефективну систему комунікації з наявними клієнтами, їхнього утримання та збільшення продажів (зокрема покращення LTV). Кандидатам знадобляться: досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді; високий рівень практичних знань у користуванні сервісами eSputnik (або Mailchimp, Klaviyo, Sendpulse, та ін.), TurboSMS (або схожі), Stripo; знання HTML, CSS; навички складання мапи розсилок; вміння сегментувати аудиторії та використовувати спеціалізовані сервіси; грамотна українська письмова мова і досвід написання рекламних текстів.

8. Комунікаційний/а менеджер/ка до «Дії»

Офіційна IT-компанія Мінцифри «Дія», що створює цифрову комунікацію держави, шукає комунікаційного/у менеджера/ку. Людина, що займе цю посаду, розроблятиме щотижневий план комунікації, комунікуватиме з журналістами, готуватиме спікерів до виступів, збиратиме інформацію, плануватиме інфоприводи та запобігатиме кризовим ситуаціям, писатиме матеріали, вестиме PR-аналітику тощо. Від кандидатів чекають реальних кейсів у портфоліо, досвіду роботи піарником/комунікаційником/маркетологом від 3-х років, бажання змінити підхід до класичної взаємодії журналіст — піарник, вміння аналізувати інформацію та швидко розуміти суть проєкту.

9. Senior SMM менеджер до Promodo

Агенція диджитал-маркетингу Promodo шукає Senior SMM менеджера/ку, який/яка буде розробляти SMM-стратегію для соціальних мереж клієнтів, писати тексти, стежити за трендами й використовувати їх у роботі, ставити ТЗ команді фахівців (дизайнер, копірайтер, модератор, команда продакшену) тощо. Серед вимог до кандидатів — досвід роботи SMM-спеціалістом або контент-менеджером SMM від трьох років, з яких від 6 місяців в агенціях; досвід підготовки контентної стратегії для ведення соцмереж (Instagram, Facebook, Telegram, TikTok); досвід ведення сторінок в Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok; досвід спільної роботи з продакшном (постановка ТЗ на фото/відео).

Як працюється у Promodo?

Читайте про роботу в агенції у їхньому профілі на Happy Monday

Читати

10. Контент менеджер/ка до «Бережи себе» від INSCIENCE

INSCIENCE шукає контент-менеджера/ку для платформи доказової інформації про здоров’я «Бережи себе». Ідеальний/а кандидат/ка: розуміє тренди соцмереж; вміє працювати у фото- та відеоредакторах; має досвід роботи з соцмережами та відеоконтентом від 1+ року; розмовляє та пише грамотною українською мовою, вживає фемінітиви, знає, що таке чутлива комунікація; має навички медіаграмотності та фактчекінгу; вміє налаштувати таргетингову рекламу. До обов’язків входитиме створення відеоконтенту, написання сценаріїв відео з залученням до зйомок команди та експертів/ок проєкту, налаштування рекламних кампаній тощо.

Не знайшли свою вакансію?

Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами.

вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: