Кількість українських айтівців зростає, проте знайти «свого» фахівця компаніям все ще складно. На що ж саме звертають увагу кандидати при виборі нового місця роботи та які найпопулярніші компанії серед українських айтівців — читайте далі в матеріалі.
Employer Branding Community та спільнота програмістів DOU оприлюднили результати Tech Employer Brand Research 2023 — першого в Україні дослідження впізнаваності бренду роботодавців, які активно наймають технічних фахівців. Вибірка охопила 69 ІТ-компаній та 5 271 респондентів.
На що звертають увагу українські айтівці при виборі компанії
У виборі офферу кандидати передусім звертають увагу на зарплату — 81% та атмосферу в команді — 70%. Далі йде можливість обирати формат роботи — 68%, наявність кар’єрних перспектив — 65%, проєкт та обов’язки — 66%. А громадянська позиція компанії та її керівництва важлива для 57% айтівців.
IT-компанії з найбільшим рівнем знаності
Під час дослідження кожному респонденту пропонували оцінити 15 випадково обраних ІТ-компаній. Цікаво, що компанії з найвищим рівнем знаності однаково добре відомі як досвідченим фахівцям, так і початківцям. Також дослідники відзначають, що досвідченіші фахівці в цілому знають більше компаній, аніж менш досвідчені. Наприклад, спеціалісти рівня Senior+ у середньому знали 8 із 15 запропонованих їм компаній, Middle — 7, Junior i Trainee — 6.
15 найпопулярніших IT-компаній серед українських айтівців
Респондентів, які обрали декілька найкращих компаній для роботи, дослідники спитали: «Якій з цих декількох компаній ви віддали б перевагу, якби отримали від них однакові оффери?»
В результаті, безумовним лідером стала компанія Grammarly: 69% респондентів хотіли б тут працювати та обирають її за інноваційність, продукти та хороші відгуки.
Intellias і SoftServe частіше сприймаються як великі компанії, про які добре відгукуються фахівці. Серед додаткових переваг Intellias — хороші зарплати, бонуси та можливість працювати віддалено. SoftServe вважають найкращим місцем, щоб навчитися нового й побудувати карʼєру.
Компанію Ajax Systems, як і Grammarly, обирають за її продукти й інноваційність.
Найбільше ІТ-фахівці цінують майбутніх роботодавців за їхню впізнаваність на ринку, відгуки співробітників та класний продукт чи проєкт, який надає змогу зростати спеціалісту. Саме тому так важливо формувати обізнаність про продукти та «плюшки» компанії серед діючих співробітників. Саме на них як на амбасадорів бренду орієнтуватимуться кандидати, шукаючи інформацію про компанію, — відзначає Катерина Глухова (Назарова), Head of Employer Brand в Fozzy Group.
Для тих, хто зараз в пошуку роботи — читайте найпопулярніші вакансії тижня на Happy Monday: 10 пропозицій від крутих роботодавців. До речі, в добірці є вакансія від компанії, яка входить в 15 найпопулярніших IT-компаній серед українських айтівців, про які ми говорили вище.
Як працюється в Genesis?
Дізнайтеся про цінності компанії і роботу в команді
Читати
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Українців закликають використовувати волонтерський досвід під час пошуку роботи
У Києві пройде форум «Надлюди» від Forbes Ukraine: як долучитися
Інвестиції для новачків: у що краще вкладати гроші
Схожі статті, які можуть сподобатись
На етапі резюме «зрізають» 86% розробників: причини
Що не так (або так) із вищою освітою? Результати опитування Happy Monday
У соцмережі X (Twitter) з’явилася можливість публікувати вакансії