Багато хто скаржиться, що нічого не встигає. Насправді у людей набагато більше часу, ніж вони думають – просто вони не використовують техніки тайм-менеджменту.
Американський підприємець Гері Вайнерчук у своєму блозі навів 6 технік управління часом, які допоможуть встигати більше.
1) Постійно проводьте аудит задач
Люди часто дивуються, коли дізнаються, що я прокрастінатор. Незважаючи на це, я завжди встигаю зробити багато справ, бо постійно перебуваю у режимі аудиту – аналізую пріоритетність завдань і починаю з найважливіших на даний момент. Якщо щось було дуже важливим вчора, сьогодні воно може мати менше значення, в залежності від того, що стоїть на порядку денному.
Кожен день я чимось займаюсь, і поки я це роблю, я знаю, що не стою на місці. Мені не заважають величезні списки справ і пріоритетів.
2) Не лякайтесь невідомих проблем у бізнесі
Мене ніколи не лякають речі, яких я не знаю. Це важливо. Багато людей зазнають великих труднощів, тому що не володіють ідеальними знаннями про все на світі. Їм здається, що у них має бути чіткий план для вирішення кожної проблеми. Тоді як я просто беру і вирішую їх. І так постійно.
Якщо я працюю над однією проблемою, а потім виникає інша, я приступаю до неї. Якщо ще якась проблема вийде з-під контролю, я перемкну свою увагу на її вирішення.
3) Секрет мотивації – любити те, що робиш
Я не втрачаю мотивацію, тому що люблю те, чим займаюсь. Мені подобається літати на інший кінець країни на зустріч. Подобається пропонувати продукт клієнтам і чути відмову. Подобається продавати.
Люди, які люблять весь процес, – найщасливіші. Моя робота не здається мені «роботою». Це моє улюблене заняття.
4) Викладайтеся на повну
Нічого не можна домогтися без старанної роботи. Звичайно, ви можете виграти в лотерею, але які шанси? Насправді люди з Instagram, які заробили мільйон за кілька місяців, до цього працювали довгі роки.
Єдине, що я вам можу порадити – любити своє заняття. Тільки так ви зможете викладатися на повну.
5) Працюйте швидше
Я не просто працюю 18 годин на день, я працюю дуже швидко протягом всього часу. Багато хто не розуміє це. Кожен день я намагаюся встигнути якомога більше. У моєму офісі ми боремося за кожну хвилину й секунду.
Мені здається, що 95%-98% людей, які читають цю статтю, так не роблять. Вони не вичавлюють кожну хвилину з дня. Вони беруть годинну перерву і йдуть на обід. Вони перевіряють Facebook і Instagram кожні дві години. Відмовтеся від цих занять і намагайтеся встигнути якомога більше.
6) Не будьте суворими до себе
Мені здається, що я в усьому винен. Що усі помилки моєї компанії – моя провина. Що кожен проступок співробітника на моїй відповідальності, бо я його найняв. Я запустив цей процес.
І в той же час я розумію, що не можу себе засуджувати, бо роблю максимум, на який здатен. Засуджувати себе означає ставати удвічі вразливішим, адже вас і так вже засуджують інші.
Усі час від часу лажають. Тож не будьте надто суворі до себе.
Джерело: Medium
Дякуємо!
Тепер редактори знають.