fint8

Фінансові
Київ
Перевірена
Українські фінансисти для світу

fint8 — це сервіс фінансових директорів для бізнесу по всьому світу. Команда допомагає бізнесу зростати контрольовано та приймати рішення на основі даних. Фахівці fint8 надають послуги з підготовки управлінської звітності, фінансових планів і моделей, а також проведення план-факт аналізу.

Робота, вакансії в fint8
4роки на ринку
23співробітників
7країн, у яких обслуговують клієнтів
60%спеціалістів рівня синьйор (10+ років досвіду)

Швидкі й інноваційні рішення у консервативній галузі

fint8 працює за принципом «фінансовий директор на аутсорсі». Спеціалісти компанії детально занурюються у бізнес та допомагають розібратися з усіма фінансовими аспектами. fint8 працює лише з приватними підприємствами, допомагає їм зростати та створювати нову економіку. Серед клієнтів fint8 — компанії, які ведуть бізнес у більш ніж двох країнах, мають оборот від 2 до 60 млн доларів на рік і понад 23 співробітників.

fint8 надає три типи послуг:

  • Діагностика фінансових процесів. Сюди входить аналіз проблем, надання рекомендацій щодо вибору систем, зміни процесів та найму людей. А також розробка дорожньої карти змін у фінансовому департаменті для приведення його в ефективний робочий стан.
  • Трансформація фінансових процесів. Це точкове розв’язання однієї чи кількох проблем фінвідділу. Зокрема, налагодження управлінського обліку, звітності й фінансового плану, розробка і впровадження інтерактивних аналітичних звітів у Power BI, розробка і реалізація міжнародних податково-юридичних структур, найм CFO (від створення вакансії до онбордингу) тощо.
  • Фінансовий контролінг. Це підписка на конкретний набір послуг компанії. Наприклад, щомісячне зведення і аналіз управлінської звітності, оновлення фінансового плану на рік, допомога фінансової команди на аутсорсі з аудитом, наймом і звільненням співробітників, впровадженням й адаптацією облікових систем тощо.

Історія створення fint8

Заснували компанію два амбітних підприємці з багаторічним досвідом у фінансах Антон Шулик та Андрій Тертишник. У 2018 році Андрій прийшов на курс з ACCA від EY Academy of Business, на якому Антон був викладачем. Роззнайомившись, хлопці вирішили, що варто спробувати попрацювати разом. Починалося все з фінансового консультування клієнтів на аутсорсі: Антон залучав бізнеси, а Андрій опрацьовував їхні запити.

Так вдвох вони пропрацювали близько року, доки не зрозуміли, що треба розширювати команду. У 2020 році найняли першого співробітника, зареєстрували ФОП та почали працювати з кількома постійними клієнтами, які й досі користуються послугами fint8. Попри виклики, пов’язані з пандемією COVID-19, вдалося не лише втриматися на плаву, а й масштабуватися.

Однак до 2022 року кожен зі співзасновників мав основну роботу, а проєкти fint8 мали формат додаткової зайнятості. Початок повномасштабної війни допоміг зрозуміти, що fint8 — це повноцінний бізнес, який потребує 100% залученості й уваги. Адже навіть у найскладніший період — навесні 2022 року — жоден клієнт добровільно не відмовився від послуг компанії, тож команда змогла й далі працювати та розвиватися. 

На сьогодні fint8 паралельно веде до 20 клієнтів, а за плечима у команди — близько 40 успішно реалізованих проєктів.

У fint8 я працюю з різними бізнесами та сферами підприємництва, маю можливість виконувати різноманітні завдання, розвиватися. Тут ніколи не буває одноманітних проєктів, відсутнє відчуття рутини. Кожен з нас має високий рівень свободи у своїй роботі, враховується думка кожного. При цьому ми маємо потужну підтримку від хед-команди на всіх етапах роботи й навіть в особистих питаннях, якщо є потреба.

Я вдячна fint8 за підтримку і стимул до навчання та розвитку. За два роки співпраці я покращила знання англійської на три рівні, пройшла курси з проджект- і тайм-менеджменту, багато професійних тренінгів, мастермайндів, вебінарів тощо. Але найбільше мені подобається те, що я маю можливість розвиватись як експертка, просто виконуючи свою роботу, адже кожен проєкт — це новий виклик.

Олена Кметик,
фінансова директорка

Цінності команди й етичні критерії відбору клієнтів

Співробітники fint8 поділяють низку цінностей, які лежать в основі взаємодії між колегами та співпраці з клієнтами, а саме:

  • довіра до колег та партнерів;
  • відповідальність перед замовниками;
  • надійність у виконанні поставлених завдань;
  • якісний сервіс для всіх клієнтів.

Компанія цінує у працівниках критичне мислення, підприємницьку позицію та орієнтацію на розвиток. Тут спеціалісти мають свободу дій, за якою стоїть відповідальність за свою частину роботи. Водночас співробітники мають право на помилку, що у сфері фінансів рідкість.

Опираючись на власні цінності, fint8 має табу на співпрацю з компаніями, які:

  • пропагують насильство чи ненависть або суперечать етичним принципам чесності та надійності таким чином, щоб завдати шкоди людям;
  • пов’язані з алкоголем, тютюном, фінансовими схемами й пірамідами, порнографією, нелегальними азартними іграми;
  • мають зв’язок з політиками, олігархами чи іншими особами, котрі отримали капітал нелегальним шляхом;
  • не створюють цінності та являють собою фіктивну схему;
  • мають представництва або ведуть бізнес з рф, білоруссю чи Іраном.

Працювати можна з будь-якого куточка світу

Компанія працює повністю віддалено. Окрім України, співробітники fint8 проживають також в Угорщині, Німеччині, Іспанії та Великобританії. Для фінансового сектору це не така звична практика, як для IT-компаній чи креативних команд, тому саме повний ремоут співробітники називають однією з основних переваг роботи в компанії.

Кожен спеціаліст повинен відпрацювати 140 годин на місяць, 120 з яких йде на безпосередню роботу над проєктами, і ще 20 — на внутрішні завдання: командні дзвінки, обмін досвідом з колегами, розв'язання організаційних питань тощо.

Щоб грамотно розподіляти навантаження та вкладатися у дедлайни, фахівці fint8 користуються програмою ClickUp. Там вони планують завдання та відстежують, скільки часу йде на їх виконання. Наприкінці кожного тижня підбивають підсумки по всіх проєктах, аналізують досягнення й помилки та за потреби коригують план і перерозподіляють завдання.

Кожен співробітник має 20 днів (без урахування вихідних) оплачуваної відпустки на рік, яку треба обов’язково використати. Це більше, ніж 24 календарних дні, передбачених КЗоП. Фінансовий еквівалент відпустки не пропонують, бо вважають, що якісний відпочинок — це базова потреба та запорука продуктивної роботи.

Мені подобається, що у fint8 молода команда й актуальний погляд на ведення бізнесу та розв'язання проблем. Також великим плюсом компанії для мене є повний ремоут.

Команда fint8 — це досвічені та компетентні люди, що розуміють і відчувають особисті кордони та дбають про здорову комунікацію. Ми всі працюємо в ремоут-форматі, проте іноді зустрічаємось на офсайтах та неформальних зустрічах.

Відбір у команду проходив швидко та комфортно. За тиждень в мене було дві співбесіди з керівниками компанії. Інтерв'ю були плідні та по суті. Після отримання оферу я допрацювала два тижні на попередній роботі та розпочала свій шлях у fint8.

Юлія Богут,
операційна менеджерка проєктів

Прозора командна структура та кар’єрний ріст

Над кожним проєктом fint8 працює команда з кількох людей.

  • Фінансовий директор — керує проєктами та командою, консультує клієнтів щодо фінансових питань та презентує звітність. Саме він несе відповідальність перед клієнтом за якість наданих послуг. Залежно від складності один фінансовий директор може паралельно вести від трьох до п’яти проєктів. Якщо команда вкладається у визначені бюджет та дедлайн, окрім зарплати, фінансовий директор отримує відсоток від прибутку з проєкту.
  • Фінансовий менеджер — працює разом з фінансовим директором, допомагає складати фінансові звіти, підтримує комунікацію зі співробітниками клієнта, узгоджує з фінансовим директором додаткові роботи по проєкту та час на їх виконання.
  • Молодший фінансовий менеджер — готує дані для звітності та надає необхідну допомогу іншим. Його основні інструменти — Excel / Google Sheets, Chat GPT та Google.

У межах компанії можна зростати від молодшого фінансового менеджера до фінансового менеджера й директора. В середньому перехід від однієї посади до іншої займає два роки. Зараз у fint8 розробляють карти скілів, завдяки яким фахівці зможуть чітко бачити, які навички їм треба покращити та які знання підтягнути, щоб досягти бажаного рівня кар’єрного розвитку й зайняти вищу посаду. В майбутньому планують ввести позиції стажера й бізнес-партнера та побудувати чітку кар’єрну драбину за прикладом компаній «Великої четвірки».

Однією з переваг роботи у fint8 є можливість попрацювати над різними проєктами з бізнесами з різних сфер та доволі швидко напрацювати широку фінансову експертизу.

Навчання та професійний розвиток

Колеги підтримують одне одного в розвитку та завжди готові допомогти, коли в когось виникають труднощі на проєкті. Для цього в компанії є низка зустрічей, у межах яких спеціалісти обмінюються досвідом, розбирають складні кейси та діляться порадами.

  • Щопонеділка проводять загальні збори команди, на яких обговорюють поточні проєкти, новини, успіхи та плани.
  • Що два тижні проходить зустріч-мастермайнд для фінансових директорів. Також є окремий чат, де вони можуть обговорювати одне з одним робочі питання.
  • Щотижня кожен фінансовий директор має one-to-one зустріч з Head of Delivery, на яких звітує про просування проєкту та радиться щодо проблемних моментів.
  • Два рази на місяць кожен молодший фінансовий менеджер та фінансовий менеджер має окрему зустріч із фінансовим директором, який є його баді.

fint8 має внутрішню базу знань, де колеги можуть знайти книги для професійного розвитку, записи семінарів та курсів, інструкції з роботи з фінансовими інструментами тощо. Будь-хто з команди може скористатися цими матеріалами для покращення своїх скілів або поповнити базу власними навчальними ресурсами.

Крім цього, компанія організовує для співробітників навчання з англійської мови. Двічі на тиждень кожен спеціаліст відвідує заняття у групі за своїм рівнем знань.

Яких спеціалістів шукають та як потрапити в команду?

До кінця 2024 року fint8 планує майже вдвічі збільшити команду, тому робитиме фокус на пошуку компетентних спеціалістів на фінансові посади різних рівнів.

Серед загальних вимог до кандидатів на будь-яку позицію:

  • бажання працювати з цікавими проєктами;
  • проактивна позиція, бажання навчатися та розвиватися;
  • любов до роботи з цифрами;
  • практичні навички роботи в Excel/GS;
  • англійська мова на рівні, який дозволяє читати й розуміти фінансові звітності;
  • фінансова або економічна освіта;
  • розуміння фінансових звітів (P&L, CF, Balance);
  • знання Міжнародних стандартів фінансової звітності не обов’язкове, але буде перевагою. 

Головна умова — кандидат повинен хотіти розвиватися саме у фінансах для бізнесу. fint8 не наймає спеціалістів, які раніше працювали у компаніях зі сфер, що суперечать їхнім цінностям. Також, окрім усіх необхідних хард скілів, людина повинна мати гарні комунікаційні навички, вміти вести переговори з клієнтами та чітко доносити свою думку. Часто фінансисти позиціюють себе як фахівців, які працюють з цифрами й не люблять взаємодіяти з людьми. Такий підхід до роботи не є прийнятним у fint8.

Відбір до команди проходить у кілька етапів:

  • співбесіда з рекрутером;
  • співбесіда з фінансовим директором;
  • співбесіда з Head of Delivery та/або CEO;
  • тестове завдання — вирішення фінансового кейсу.

Усі ці етапи потрібні для того, щоб на момент оферу і компанія, і кандидат були на 100% впевнені, що підходять одне одному та готові до плідної й тривалої співпраці.

Як проходить онбординг?

Компанія дбає про легку й комфортну адаптацію новачків у колективі, тому в перший день роботи спеціаліст отримує онбординг-план на день, тиждень та два місяці.

У перший день новий співробітник знайомиться з командою на онлайн-колі, отримує доступу до програм Slack, ClickUp, Timebase та заповнює там свої профайли, ознайомлюється з внутрішніми політиками та має дзвінок зі своїм баді.

Протягом першого робочого тижня новачок:

  • заповнює анкету, щоб колеги могли дізнатися про нього більше;
  • вчиться працювати у програмах Slack, ClickUp, Timebase;
  • вивчає внутрішні політики та документи;
  • ознайомлюється з прикладами звітів, шаблонами та іншими необхідними матеріалами з бази знань;
  • виконує завдання від баді;
  • проходить фінальну перевірку щодо якості виконання онбордингових завдань;
  • долучається до роботи над проєктами.

Перші три місяці роботи у fint8 триває випробний термін, по завершенню якого проводиться дзвінок з Head of Delivery, де обговорюють результати роботи та обмінюються фідбеком. Якщо і компанія, і спеціаліст задоволені співпрацею, розробляють план кар’єрного розвитку та встановлюють цілі до наступного evaluation.

Перші дні в компанії можна назвати ознайомчими: відбувається загальна зустріч з командою, вивчення внутрішніх політик компанії, розгляд інструментів, якими потрібно буде користуватися для комунікації в команді, надається доступ до внутрішньої бібліотеки, яка містить книги, курси, шаблони звітності тощо. У всіх молодших фінансових менеджерів є баді, який ознайомлює з деталями проєктів, над якими будемо працювати. Навантаження збільшується поступово, новачкам дають змогу спокійно увійти в курс справ.

Команда у нас чудова, весела, професійна. Кожен готовий допомогти за потреби, поділитися досвідом. Найбільше моєму професійному розвитку тут сприяє досвід роботи над проєктами. Я маю змогу поглянути, як працює бізнес в різних сферах, як влаштована їх внутрішня фінансова кухня, які рішення та підходи можна застосовувати в тих чи інших ситуаціях. Також наразі я проходжу курси англійської мови, а згодом відбудеться процедура евалюейшина, де я визначу свої зони росту та спланую, як буду розвиватися далі.

Денис Браїла,
молодший фінансовий менеджер

Хочете приєднатися до амбітної команди українських фінансистів?

Надсилайте резюме на вакансії fint8!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: