Ми використовуємо cookie, щоб покращити ваш досвід користування сайтом. Продовжуючи користування сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Маю 4-річний досвід роботи на різних позиціях (CSR, Sales CSR, QA Team Leader) і якщо коротко: окрім всього, що стосується HR діяльності, у даній компанії адекватному ставленню для працівників суперечить все.
HR менеджмент був відмінним, включаючи у себе різноманітні актівітіс, такі як регулярні івенти, милі подарунки, чудові корпоративи, створення неймовірно дружнього ком’юніті загалом. Це все дуже замилювало очі на те, що до тебе як працівника ставляться не гаразд, принаймні що стосується роботи кастомер саппорту. Особливо коли більшості операторів ±20 років, тож у них немає попереднього досвіду роботи і є враження, що так, як є, є ок. Але чи ок, коли:
— ти не можеш не те що відійти, а відвести очі від екрану протягом 8+ годин 7 днів на тиждень і інколи 30 днів на місяць, тому що на зміну з року в рік стабільно ставиться менше людей, ніж того потребує навантаження і для компанії зі слоганом «Livingston is all about people» працівник — то передусім спосіб заощадити?
— тебе можуть звільнити буквально будь-якої хвилини? І не так важливі ані твій робочий стаж, ані твої заслуги. Щоразу коли набирається новий набір людей, які відпрацьовують періоди з найбільшим навантаженням і потім воно падає, різко падає і кількість робітників. І може це було б нормально, якби не було сюрпризом для тих, хто планував і старався залишитися в компанії надовше, вже здобув друзів, прив’язався до місця (чому дуже допомогли згадані вищі HR актівітіс і гасла).
— ти підписуєш оффер на одну позицію, але в одну мить тебе переводять на іншу без права вибору? Привід той самий: звільнено надто багато людей, тож тепер немає кому хоча б мінімально покрити іншу роботу. Здавалося б, чому б не розрахувати робоче навантаження правильно наперед — але навіщо, коли підлеглі лівінгстонці витримають все, неважливо що ціною свого здоров’я, а інциденти зі здоров’ям у колег фактично траплялися і чимало.
— причини, які після кількох років роботи ти отримуєш у звільненні за імейлом (навіть не в очі), з прикладу із власного життя можуть звучати так: «Ти виконувала завеликий обсяг роботи на тиждень, а це означає, що ти не могла виконувати її якісно.» Перевірити саму роботу чи звернути увагу на досвід, швидкість роботи працівника та й просто наявність бонусної системи, яка радше створена саме щоб мотивувати працювати більше — не варіант для менеджера, відповідального за якість всього відділу кастомер саппорту. «Варіант» — спиратися на те, з ким приятелюєш, а з ким ні.
Напевно те, що середня тривалість роботи у компанії менше, ніж 1 рік, теж про щось свідчить.
Підсумовуючи, цій компанії дійсно є за що бути вдячною. Це досвід, знайомства, дружба, сентимент через найперше місце роботи і т.д. Однак якщо хтось очікує повагу чи просто людське ставлення до себе на місці роботи, то на жаль, це не до кінця про Лівінгстон.
Вітаю, Анно!
Нам дуже прикро, що Ваша робота у Livingston, протягом більш ніж чотирьох років на різних посадах, залишила саме такий досвід. Ми вдячні за Вашу сумлінну працю протягом цього часу. Деякі частини Вашого фідбеку дійсно корисні і ми їх врахуємо, але щодо інших маємо відреагувати і прояснити свою позицію.
— Стосовно «не можеш відвести очі від екрану 8+ годин 7 днів на тиждень». В нашій індустрії дійсно присутній сезонний фактор, і під час високого сезону навантаження може бути значним. Проте кількість змін працівник обирає самостійно, і під час зміни завжди була і є можливість брати перерви.
— Щодо звільнень, так, це правда, ми залишаємо за собою право звільнити працівника з причин якості роботи або через зовнішні фактори. Це, на жаль, трапляється у всіх компаніях, особливо в такі турбулентні часи. Якщо так відбувається, то зі свого боку ми намагаємось надати exit package і допомогти з пошуками нової роботи. Рішення про скорочення команди ніколи не дається легко, але ці рішення базуються на бізнес-реаліях та індивідуальній продуктивності.
— Що стосується переходу на різні позиції всередині компанії — в залежності від обставин, потреби у тих чи інших спеціалістах можуть змінюватись, але ми завжди пропонуємо нову позицію всередині компанії, що власне і відбувалось, в тому рахунку, і з Вами.
— Звільнення ніколи не відбувається просто емейлом, якщо нам і доводиться припиняти співпрацю, ми спочатку інформуємо про тему розмови з HR заздалегідь, щоб це не стало сюрпризом. Цю зустріч ми призначаємо одразу після емейлу, проте Ви, нажаль, не брали слухавку. Великий обсяг роботи до якого ви апелюєте, з нашого досвіду у понад 9 років, був фізично неможливий, що до речі стало одним з приводів припинити співпрацю.
— Стосовно середньої тривалості роботи в компанії, то цифра у 1 рік не відповідає дійсності — на entry-level посадах середній tenure – понад 2 роки, при тому що приблизно 40% людей переходять на іншу посаду, отримуючи підвищення.
Ми не заперечуємо, що Лівінгстону є куди рости і є певні робочі процеси, які нам варто покращити! Ми цінуємо вашу щирість та завжди відкриті до діалогу — ваш відгук буде враховано при подальшому вдосконаленні наших практик та політик:)
Дякуємо за ваш внесок у розвиток компанії, за вашу роботу та за 4 роки, які ми разом працювали!
Ми щиро бажаємо вам успіху та професійного розвитку!
З найкращими побажаннями,
Команда HR в компанії Livingston Research
Hallo! Is there a possibility to work as a freelancer in your company?
Thank you.
Hello! Is there any possibility to work as a customer support representative remotely ?
Thank you in advance.
Good day would like to work with your company
Здравствуйте! Заинтересовала вакансию. Хотела бы связаться с Вами.
Заранее спасибо
Добрый день!
Если вас заинтересовала вакансия, вы можете нажать на кнопку Откликнуться на вакансию, перейти на сайт работодателя и оставить свое резюме.
Hello there,
I’m very much interested in working in your company.
I am a native speaker of English and very effective communicator both orally and in written forms. I have been able to gather so much experience in this particular field as a customer care representative, with over 2 years of experience under my belt.
I have already sent my C.V here’s my number +380730344698
Thank you for your interest! If your candidacy and experience matches our requirement, we will get in touch with you.
Good day HR I would like to work with your company I am a English native speaker .
Set, hello! Thank you for your interest! Please, feel free to apply by following this link https://happymonday.ua/job/customer-support-representative-at-livingston-research-4
Good day I would like to work with your company +380663509609
Hello!
I sent my CV at http://www.works.ua, im really interested in this job, when you are less busy, please go through my CV and reply.
Thanks in advance.
Ivan, how are you doing? Thank you for interest in our position! If it is still relevant to you and you haven’t received a reply from us, please, email me at [email protected].
Thank you!
Good day HR. Please have sent my CV to work.ua, please when you are less busy, please do reply me.
Thanks.
Dear Israel, thank you for your interest! If your qualifications match our requirements our Recruiter will get in touch with you!
I sent my CV at http://www.works.ua, im really interested in this job, when you are less busy, please go through my CV and reply.
Thanks in anticipation.
Hello 🙂
I sent my CV few days ago. I know, you are busy company, so it can take some time to process all CV`s. This vacancy really interested me, and I will be waiting for your respond whatever it will be.
Vlad, thank you for interest and patience! If the position is still relevant to you and you haven’t received our reply, please, email me at [email protected]
Hi 👋
I send you my CV on work.ua . Could you please tell me approximate time of respond . Thank you 🌸
Hey-hey, Elisa, we do our best to get back to candidates whose profile and qualifications fit the requirements of the position with feedback within 2-3 business days however, at the moment, we are lagging a bit behind and it might take 3-4 business days. Thank you for your patience and understanding!
Good day,
I send you me CV on work.ua and here on your website. Can you give me approximate time when I can wait a respond? Thank you 🙂
Hey-hey, Elena, we do our best to get back to candidates whose profile and qualifications fit the requirements of the position with feedback within 2-3 business days however, at the moment, we are lagging a bit behind and it might take 3-4 business days. Thank you for your patience and understanding!
I’m a native speaker..21 years old
Thank you for your interest! Please, go ahead and apply through this link https://happymonday.ua/job/customer-support-representative-at-livingston-research-4 if in your Kyiv or check out other positions available on our website https://livingston-research.breezy.hr/
Добрый день!
Я отправила свое резюме на позицию customer support, но мне никто не перезвонил.
Что нужно сделать, чтобы перезвонили?
Катерина, добрый вечер! Cпасибо за интерес и беспокойство! Очень стараемся отвечать в течение 2-3 дней, если еще не ответили – we will do our best to speed up the process! Пожалуйста, напишите мне на имейл [email protected] и я найду ваш application!
Good day!. Is there any job vacancy available in Lviv?
Dear Rudolf! Good day! There is a job vacancy in Lviv, you can check it out right here https://livingston-research.breezy.hr/p/1d333e01fb4d-customer-support-representative-in-lviv or apply through Happy Monday https://happymonday.ua/job/customer-support-representative-at-livingston-research-4 and we will move you to the needed vacancy ourselves.
Добрый день, подскажите, вакансия Customer Support Representative актуальна только для Ровно, Винницы и Ивано-Франковска? Если я из Киева, то не могу претендовать на эту должность?
Добрый день!
Вакансия Customer Support Representative актуальна и для Киева!
Здравствуйте!
Меня интересует вакансия Customer Support Representative.
Нужно ли для нее проходить тесты как на вашей другой вакансии?
И подача возможно только через Work.UA или можно податься прямо через ваш сайт?
Добрый день, Александр!
Подать заявку на вакансию можно по ссылке: https://happymonday.ua/job/customer-support-representative-at-livingston-research-4
Вас перенаправит на форму согласия на вакансию 🙂