fbpx

mr.fish

  • Київ
  • Агенції
Bright people & business extension

mr.fish — MarTech-компанія, яка надає клієнтам по всьому світу послуги performance-based маркетингу 360°.

mr.fish
250+співробітників
2офіси в Києві
2роки на ринку

Тут створюють найефективнішу в світі екосистему залучення гравців

mr.fish надає повний спектр маркетингових послуг для iGaming-проєктів. Працюють тут і з іншими клієнтами, але сфера iGaming — головний фокус, спеціалізація і справжня пристрасть компанії. Її мета — зібрати найефективнішу в світі екосистему залучення гравців.

Юрій Тітков,
СЕО
Наша компанія досі на етапі формування, і ми готові включати нові команди в нашу екосистему. Спільна риса всіх наших команд — спрямованість на результат. Команда, яка до нас точно не потрапить — та, що не може відповісти на питання, чим вона займається. Фокус дуже важливий.

Клієнти mr.fish

Чому mr.fish?

Створення mr.fish — це історія про те, як попит народжує пропозицію. За останні десятиліття ринки iGaming і беттінгу стрімко зростали, і як результат — почали з'являтися маркетингові агентства й сервіси з фокусом на iGaming-ринок. Але всі вони спеціалізувалися на окремих послугах, не пропонуючи комплексних рішень.

У 2020 році Digital Chain, Netcraft Global, Copylancer, Vadideo і Papa Karlo об'єдналися в єдину інфраструктуру — компанію mr.fish, аби комплексно вирішувати завдання iGaming-бізнесів із залучення гравців і виводити їхні продукти на новий рівень. Інакше кажучи — допомагати клієнтам зловити «велику рибу». Звідси й назва компанії.

Наталія Подольська,
Chief Communications Officer
"Великою рибою" — big fish — називають великих гравців у різних галузях. Це і стартапи та компанії, що динамічно розвиваються; й інвестори, які вкладають значні кошти в бізнес; і гравці в iGaming-індустрії, які грають на великі гроші та приносять операторам левову частку доходів. Для нас актуальне будь-яке з цих визначень, тому що всі вони знаходять відображення в діяльності mr.fish. Так і з'явилася назва компанії.

Компанія почала свій шлях в Україні, але зараз працює з клієнтами з усього світу.

Офіс у хмарочосі або ремоут? Вибирати вам

У компанії є два офіси в Києві. І нам навіть складно визначитися, в якому з них краєвид із вікна більш мальовничий. Головний офіс розташувався у бізнес-центрі «Парус»: із його вікон відкривається краєвид на центральну частину Києва. 

Ще один офіс знаходиться у вежі за бізнес-центром Silver Breeze. Тут із тераси відкривається краєвид на Дніпро й Батьківщину-Мати. В обох офісах є все для продуктивної роботи: зручні робочі місця, лаунж-зона, кухня з фруктами і снеками, спортивна зона з тренажерами.

Для офісних співробітників створені всі умови для безпечної роботи: маски і антисептики є у вільному доступі, а почати роботу можна лише після температурного скринінгу.

Деякі команди працюють повністю віддалено, а їхні співробітники живуть у різних містах України та за кордоном. Але навіть якщо команда не на ремоуті, у співробітників є можливість працювати дистанційно за погодженням із керівником. А якщо вам все ж потрібно переїхати до Києва по роботі, компанія допоможе з релокейтом: оплатить дорогу і перший місяць проживання в столиці.

Робочий день у mr.fish починається о 9-10 ранку і закінчується о 18-19 годині.

«Для мене як керівниці важлива впевненість моїх команд у тому, що за часів Covid-19 компанія дбає про їхнє здоров'я. За рік віддаленої роботи ми навчилися працювати продуктивно, дотримуватися дедлайнів і закривати наші KPI. 

Ми з величезним задоволенням зустрічаємося командами в офісі стабільно раз на тиждень, налагодили процеси онбордингу новеньких, а наші мітапи допомагають тримати руку на пульсі всіх новин».

Анастасія Гнєдаш,
Head of Media Buying

Аби робота була в радість і співробітники не вигоряли, в компанії запровадили безлімітні відпустки. Для цього навіть не потрібно писати заяву: достатньо просто внести інформацію в онлайн-систему, дочекатися підтвердження від менеджера — і можна вирушати на відпочинок.

Був у компанії і випадок саббатікалу — кар'єрного тайм-ауту, після якого тімлід проєкту у сфері кіберспорту повернувся в компанію і навіть обійняв більш високу посаду керівника напряму. Протягом двох місяців за співробітником зберігали робоче місце, а він встиг відпочити і скучити за роботою.

«Я вирішив піти з компанії через вигоряння і всебічну втому. Хотілося відпочити, а потім — розвиватися професійно й отримати новий досвід. Компанія замість звільнення запропонувала розглянути альтернативні позиції в рамках компанії і висунула варіант саббатікалу. Я погодився і заздалегідь обговорив, що якщо не захочу змінювати сферу, то повернуся в mr.fish. А якщо прийму рішення піти остаточно, то виберу той вектор занять, яким компанія не займається.

У перший місяць ми з mr.fish співпрацювали на умовах консалтингу, але без шкоди для мого особистого часу. Під час саббатікалу намагався максимально урізноманітнити день, щоб не заглядати в робочі чати 🙂 Відпочив на морі, прочитав літературу, яку давно відкладав, провів час із друзями та батьками в рідному місті. У мене не було мети піти в конкуруючу компанію в цій самій сфері, тому я не займався пошуком нової роботи. Відверто кажучи, два місяці саббатікалу здалися мені надто довгими й нудними, вистачило б і місяця-півтора. Я радий наданій можливості випробувати такий варіант відпустки».

Олександр Череватий,
Head of Esports

Що замовите: тренажерний зал або робоче місце в квартирі?

Часом буває, що компанії пропонують команді «плюшки», які окремим співробітникам абсолютно нецікаві. У mr.fish вирішили цю проблему, запровадивши модель «бенефіт-кафетерію».

Раз на рік члени команди можуть вибирати одну з трьох основних пропозицій:

  • медична страховка;      
  • компенсація вартості спортивних занять;      
  • облаштування робочого місця вдома.      

За рік можна зробити новий вибір. Компанія, в свою чергу, буде вивчати попит на кожну пропозицію, потреби команди і готова переглядати можливі бенефіти.

Компанія без бюрократії та з автономією команд? Так буває!

Хоча мова йде про компанію з декількома напрямками роботи, тут мінімум бюрократії, заохочують ініціативу, а окремі команди зберігають свою автономність і специфіку.

У mr.fish є спільна місія, бачення, цінності, але при цьому кожна команда налагоджує свої процеси так, як їй зручно.

Попри те, що в mr.fish багато команд і напрямів, компанія досить структурна й зрозуміла, процеси побудовані прозоро й постійно поліпшуються, аби ставати все більш оперативними і зручними. Частина робочих процесів уніфікована й поширюється на всі команди.

У компанії є спільні бізнес-KPI, а всередині окремих команд кожен керівник вибудовує свій бізнес-ритм і використовує різні методи управління ефективністю роботи — KPI, OKR, RAG-зони. mr.fish дотримується прозорості в управлінні командою, тому всі цілі й завдання зафіксовані в спільній інформаційній системі управління персоналом (HRIS) і доступні як співробітнику, так і керівнику. 

Інструменти для постановки завдань команди теж можуть вибирати на свій розсуд. Більшість крос-функціональних команд використовують таск-менеджери Jira, Worksection, Trello.

Приблизно раз на квартал-пів року в компанії проводять стратегічні сесії, а кожну другу середу місяця СЕО проводить all hands meeting, щоб особисто розповісти про всі новини. Команди компанії зустрічаються раз на місяць.

Цінності mr.fish сформували самі співробітники

Оскільки компанія mr.fish ще зовсім молода і утворилася з кількох компаній зі своїми правилами і підходами, саме зараз вона знаходиться на тому етапі формування корпоративної культури, коли відбувається кристалізація і закріплення цінностей. А йдуть вони не ззовні, а зсередини — від самих співробітників.

Коли було прийнято рішення сформулювати спільні цінності, в mr.fish провели глобальне опитування всіх співробітників, проаналізували всі відповіді і виокремили цінності, які збіглися у переважної більшості членів команди. Ось три головних асоціації з mr.fish: команда і люди, можливості і розвиток, відкритість та прозорість.

Багато в чому ці майбутні цінності перегукуються з принципами, на яких СЕО Юрій Титков вже зараз вибудовує команду:

відкритість, усвідомленість, відповідальність

У кожній команді — своя унікальна робоча атмосфера. Але завжди дуже душевна! А ось чого точно не будуть терпіти на жодному з проєктів, то це токсичності.

Катерина Антоненко,
Recruitment Lead
Обожнюю mr.fish, тому що це компанія, яка ніколи не зупиняється на досягнутому, постійно покращує процеси, підсилює експертизу, запрошує крутих профі в команду. Дуже ціную те, що у кожного є можливість впливати на зміни — пропонувати свої ідеї, не боятися видатися смішним і знати, що тебе почують.

Здоровий командний дух підтримують протягом усього року

У кожної команди всередині mr.fish є свої щорічні тімбілдинги. Але планується і спільний для всіх Company Day — івент для всієї компанії, на якому будуть підбивати підсумки, ставити нові спільні цілі та просто святкувати ще один рік у складі крутої команди.

Також протягом усього року в mr.fish реалізують проєкти з фокусом на підтримку здорового командного духу.

  • stay fit & profit — проєкт зі спортивними активностями: йога, каякінг, забіги, марафони. У компанії є своя футбольна команда, а ще хлопці та дівчата з mr.fish — постійні учасники «Гонки націй».      
  • wellness.fish — проєкт із фокусом на емоційне й фізичне здоров'я. Програма складається із серії воркшопів для запобігання вигорянню, протидії стресу, лекції з харчування та спорту, тренування, а також медитації і майндфулнес-практики.      

Можливостей для навчання і розвитку — просто море

Раз на два тижні по п'ятницях у компанії проводять Friday learning breakfast — внутрішні навчальні сесії, де в ролі спікера може виступити будь-який бажаючий член команди.

«Friday learning breakfast — одна з моїх улюблених внутрішніх навчальних програм. Двічі на місяць по п'ятницях хлопці та дівчата діляться одне з одним своєю експертизою, яка не обов'язково стосується безпосередніх обов'язків, але розширить світогляд колег. Можна говорити про кіберспорт чи креатив, а можна влаштувати заняття з арттерапії.

У великих компаніях часто співробітники не уявляють, чим займаються їхні колеги, а тут такі заходи допомагають дізнатися більше одне про одного. Особливо хочеться відзначити, що члени команди самі проявляють ініціативу, пропонують теми і хочуть виступити».

Віка Сафронова,
T&D Specialist

Також компанія компенсує для співробітників вартість зовнішнього навчання: повністю, якщо йдеться про суму до 1000 гривень, і на 50% — якщо про більшу. Окремий бюджет виділяється на вивчення будь-якої іноземної мови.

У липні стартує ще один навчальний проєкт — Management club, де менеджери будуть ділитися з колегами своїми знаннями і кейсами. Формат зустрічей планується різний — від воркшопів і тренінгів до неформальних вечірок.

Кар'єрні перспективи в mr.fish найрізноманітніші: можна рости всередині однієї команди або переміщатися всередині компанії. А щоб ніхто не зупинявся у своєму професійному розвитку, для кожного розробляються карти розвитку і Personal Development Plan.

Кого і як шукають в mr.fish

У mr.fish шукають людей в двох великих напрямах. Перший пов'язаний із трафіком: це медіабайери (фахівці із закупівлі рекламних майданчиків), арбітражники трафіку (ті, хто перепродають трафік за вищою ціною) і фармери (ті, хто створюють, купують або розвивають акаунти для реклами в соціальних мережах). Другий вектор — креативний: робота над контентом, комунікації та піар-напрям, продакшн.

У mr.fish прагнуть сформувати колектив із фахівців рівня Middle+, але завдяки тому, що напрямів і проєктів багато, готові точково навчати й новачків. Тому не бійтеся написати в компанію, якщо вас цікавить стажування 🙂

Віка Сафронова,
T&D Specialist
Ідеальних співробітників, я думаю, не існує. Але є унікальні. У кожного з нас дуже різна експертиза. Іноді я не розумію 40% слів, які вимовляють мої колеги, і це нормально. Кожен із нас привносить щось своє. У нашого неідеального, але унікального співробітника є своя експертиза, є свобода і почуття відповідальності. Він не боїться говорити, а ще дуже драйвовий та легкий на підйом. Неповороткість — це точно не про нас. Навіть на складні й об'ємні завдання ми погоджуємося з легкістю.

Процес рекрутингу в mr.fish намагаються не затягувати, а рішення по кандидату —  приймати якомога швидше.

По резюме зрозуміють базову відповідність кандидата вимогам вакансії: наявність релевантного досвіду, очікування по зарплаті. І невелика подказка від рекрутерів mr.fish: короткий виклад досвіду й досягнень обов'язково прочитають, тож не забудьте його оформити;)

Якщо резюме зацікавило, попереду максимум три співбесіди (з рекрутером, прямим керівником і менеджером рівнем вище) та іноді тестове завдання (залежно від позиції).

Юрій Тітков,
СЕО
На тих співбесідах, які проводжу я, буває так, що людина подавалася на одну позицію, а я в процесі діалогу їй у підсумку пропоную іншу. Нещодавно кандидатка проходила співбесіду на Executive Assistant, але я запропонував їй роботу аналітика. Ми радше шукаємо людину в команду, а не на конкретну позицію.

На старті — чіткі очікування та багато підтримки

Новачки в mr.fish знають, чого від них очікують у перші три місяці: цілі фіксуються в оффері і після випробувального терміну оновлюються кожен квартал. На початку, в середині і наприкінці випробувального терміну новачки зустрічаються з People Partner, щоб обговорити всі питання, складнощі та радощі.

Напередодні першого робочого дня співробітник отримує вітальний лист, який допоможе не розгубитися. Там вказано, куди й о котрій приїхати, хто зустріне і що взагалі в цей день буде відбуватися. А буде welcome onboarding workshop, на якому фахівець із навчання занурить новачка в тонкощі роботи в mr.fish. 

Частина воркшопу, яка стосується зв'язки особистих цінностей і цінностей компанії, пройде в ігровій формі. Також є воркшоп із постановки цілей за системою SMART.

Після першого місяця новачки підключаються до спеціальної програми навчання Habits building. Вона включає 4 модулі з основних звичок компанії: відкритість, планування і самоконтроль, комунікація та взаємодія в команді, робота з особистою енергією та стресом. Амбасадором звички відкритості виступає СЕО компанії Юрій Тітков: раз на місяць він проводить зустріч із новачками у форматі живого інтерв'ю та дискусії на різні теми. 

Поки ми пишемо цей матеріал, в mr.fish готують нові велкам-паки для співробітників: різні для віддалених команд, офісних співробітників, менеджерського складу. Й окремий пак-плюшку для тих, хто успішно пройшов випробувальний термін. Їхній вміст — сюрприз, тож не будемо розкривати всі карти 🙂

Віка Сафронова,
T&D Specialist
Я люблю свою роботу за можливість створювати. Тут круто, що шлях від створення до реалізації дуже короткий. Немає бюрократії, немає недовіри. Але зворотний бік цього — тримати ownership, реалізовувати свої ініціативи й нести за них відповідальність. Часто ти думаєш, що буде легше, а завдання виявляється складнішим. Але такі челенджі для самого себе дуже драйвують.

Готові зловити свою велику рибу у вигляді роботи в mr.fish? Тоді дивіться вакансії!

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: