Reprezent

Агенції
Київ
Перевірена
Клієнт приходить до нас із проблемою, і ми допомагаємо йому знайти рішення
represent
З 2014 року на ринку
700+клієнтів
із 26 країн
1500+готових презентацій

У кожного з нас була шкільна мрія — створити свій бізнес

Компанія почалася у 2014 році з двох студентів КПІ — Саші та Андрія.

Саша,
CEO & Co-founder
Я зі школи мріяв побудувати компанію, де буде багато співробітників, кльовий офіс і все буде зав'язано на цікавій ідеї. Це збігалося з тим, про що мріяв Андрій.
Андрій,
Creative Director
& Co-founder
Я завжди хотів займатися своєю справою і до Reprezent встиг зробити кілька невдалих спроб. Коли Саша прийшов з ідеєю та пропозицією, довго не думав — за 10 хвилин у нас уже було готове ім'я майбутньої компанії.

Незабаром до них приєдналися ще кілька людей. Команда починала працювати в антикафе, потім — у кімнаті гуртожитку та в приміщенні однієї зі студентських організацій КПІ, де завжди юрмилися студенти. Через деякий час компанія переїхала до власного офісу, а штатна команда почала розширюватись. Але пандемія внесла свої корективи: компанія перейшла на ремоут, і співробітникам це сподобалося. Зараз уся команда працює дистанційно, але час від часу дружна Reprezent Family збирається на корпоративи та проводить час разом.

Що роблять Reprezent?

  • Роблять презентації
    не лише красиво, а й зрозуміло.
  • Вчать робити хороші презентації
    як індивідуальних, так і корпоративних клієнтів.
  • Допомагають готуватися до публічних виступів:
    від структури та підготовки промови до промальовування слайдів.

Reprezent на ринку з 2014 року, і за цей час вони встигли реалізувати сотні класних проєктів. Серед їхніх клієнтів — великі українські та міжнародні компанії зі списку Fortune 500: Salesforce, PepsiCo, 3M, AEQUO, KIVI, Uklon та інші. Також компанія співпрацює з TEDxKyiv та допомагає у підготовці презентацій для спікерів.

Тут постійно розвиваються та розвивають інших: створили онлайн-курс із PowerPoint та проводять корпоративне навчання з дизайну презентацій. Загалом Reprezent уже навчили 2500+ людей.

У команді Reprezent я вже три роки. За цей час встигла вирости з позиції стажерки-дизайнерки до артдиректорки і вирішила, що дизайн у моєму житті — не просто хобі, а та сама справа для серйозної дорослої роботи.

Колеги допомогли мені стати впевненішою та вільнішою у своїй творчості. Всі були відкриті та готові навчити всього, чого я не знала. Після досвіду роботи в компанії з ієрархією матрьошки, де в тебе 18 начальників, мільйон рівнів погодження і немає можливості реалізовувати свої ідеї, перехід у Reprezent став ковтком свіжого повітря.

Мені дуже важливо вчитися в інших людей і переймати їхній досвід. Я завжди прислухаюся до порад нашого креативного директора Андрія і відчуваю, як після кожного його фідбеку в мене прокачується дизайнерський скіл. У Reprezent команда — не просто відповідне слово на позначення колективу, ми справді дуже дружні та згуртовані в роботі. Круто в нас, що тут ще сказати:)

Юля,
артдиректорка

Принципи роботи Reprezent

  1. Не зупинятись на першому рішенні. Часто рішення приходить швидко, але воно банальне, наприклад «три іконки+текст». Якщо на ньому зупинитися, то ніколи нічого кращого не вийде, а завжди буде «три іконки+текст». Аби знайти цікавіше рішення, треба сказати: «Окей, цей варіант є, можна будь-якої миті до нього повернутися». І думати далі.
  2. Стежити за якістю. Важливий принцип роботи Reprezent — ​​постійно перевіряти свою роботу, перш ніж відправити її клієнтам на фідбек. Тому в компанії є внутрішні стандарти, яких повинні дотримуватись дизайнери та акаунт-менеджери, і чек-лист, з яким потрібно звіритися перед комунікацією з клієнтом.
  3. Дослухатися до клієнтів. У команди завжди є своє дизайнерське бачення. Але працівники розуміють, що ніхто не знає бізнес краще за клієнта. Тому вони завжди переробляють презентацію, поки вона не збігатиметься з ідеальною картинкою в голові замовника.
  4. Підтримувати одне одного. Якщо в когось бракує ідей, його підстрахують та допоможуть знайти небанальні рішення. Для цього в команді є артдиректорка та креативний директор, які завжди можуть зорієнтувати в тій чи іншій тематиці та задати правильний напрямок.

Команда працює віддалено, і кожен відповідає за свою частину проєкту

В основній команді наразі працюють: СЕО та операційна директорка, які шукають можливості для розвитку бізнесу, арт- та креативний директори, які стежать за якістю робіт, декілька акаунт-менеджерів, які спілкуються з клієнтами і асистентка керівника, яка допомагає у втіленні ідей та налаштуванні процесів. А презентації створює команда дизайнерів на фрилансі, яких Reprezent ретельно вибирає для довгострокового співробітництва. Крім дизайнерів, компанія іноді працює проєктно із копірайтерами.

Оскільки колектив невеликий, тут кожен має змогу рости та пробувати себе в різних напрямках.

У Reprezent я з 2018 року, а для людини, яка звикла щороку змінювати роботу, це довго, погодьтеся 😅. Я починала з позиції акаунт-менеджерки й виросла до changemaker-а, тобто людини, яка впроваджує невеликі зміни. Наприклад, розробляє стандарти роботи для акаунт-менеджерів і дизайнерів, аби спростити та прискорити процес створення якісної презентації.

У Reprezent мені подобається гнучкість та відкритість: до нових ідей, людей, проєктів, знань. У нас дуже розвинена культура отримання знань: якщо ти чогось не вмієш, тобі надають ресурси для навчання — це може бути підписка на курси типу Projector та Masterclass, особиста навчальна зустріч або інші варіанти.

Аня,
сhangemaker

Жорстких рамок щодо графіку для працівників немає. Бажано бути на зв'язку з 10:00 до 19:00, бо приблизно 60% клієнтів — українські компанії і з ними потрібно спілкуватися в робочий час. Але завжди можна відлучитися на кілька годин: поїхати до лікаря, у спортзал чи вийти на прогулянку. Потрібно просто зазначити у спільному календарі, що в цей час ви будете недоступні.

У Reprezent не заведено перекладати відповідальність одне на одного. Якщо член команди не володіє якоюсь інформацією, то діє за такою схемою: заґуґлити → запитати колегу → запитати клієнта. Тобто кожен спочатку намагається знайти відповідь самостійно і лише після цього звертається по допомогу. Прийняття рішень також є відповідальністю кожного окремого працівника. Наприклад, акаунт-менеджери, зважаючи на власний досвід та наявні дані, можуть самі вирішувати, чи варто братися за якийсь проєкт чи компанії це буде невигідно.

За неправильні рішення тут нікого не карають, але важливо вчитися на своїх помилках і не повторювати їх кілька разів поспіль. А от якщо людина не приймає рішення самостійно і намагається уникнути відповідальності, то виникає питання, чи вписується вона в команду.

З одного боку, всі співробітники як сім'я — дружать та підтримують одне одного. Але якщо хтось не справляється, то з ним прощаються. Тут усі в одному човні, тому важливо веслувати в один бік.

Чому в Reprezent дизайнери не в штаті, а проєктні?

Спочатку планувалося, що всі співробітники будуть у штаті, зокрема й дизайнери. Перші роки так і було, але згодом у компанії зрозуміли, що кількість замовлень нестабільна: коли їх багато, штатні дизайнери не справляються самі, а коли мало — сидять без діла. Тож перейшли на формат співпраці з дизайнерами-фрилансерами.

Але це не означає, що на кожен проєкт шукають нову людину: з багатьма дизайнерами Reprezent працює на постійній основі. Команда добре знає портфоліо дизайнерів зі своєї бази і намагається підібрати кожному максимально відповідний за стилем, інтересами та навичками проєкт.

Таким чином фрилансер має постійного замовника, але водночас може вибирати проєкти, над якими хоче працювати. Також він сам керує своїм робочим часом. Головна вимога — не зривати дедлайни. Ще один плюс для дизайнерів — їм не потрібно безпосередньо спілкуватися з клієнтами: цю емоційно затратну частину роботи беруть на себе співробітники Reprezent.

У новому форматі роботи деякі дизайнери, які колись покинули компанію, змогли повернутися до співпраці з Reprezent. Наприклад, свого часу один дизайнер змушений був піти з компанії у зв'язку з переїздом до іншої країни, а тепер він виконує замовлення віддалено.

Ще один важливий момент у роботі з дизайнерами — підписання договору про нерозголошення конфіденційної інформації. У Reprezent дуже серйозно ставляться до захисту своїх клієнтів, тому ретельно контролюють цю частину роботи з фрилансерами.


Я працюю з Reprezent із жовтня 2020 року і за цей час попрацювала над більш ніж 70 проєктами. Я ціную нашу співпрацю за приємне та комфортне спілкування на рівних, цікаві завдання та можливість навчатися, а також за гнучкий графік та гідну оплату. Мені подобається, що в команді є взаєморозуміння та готовність завжди допомогти одне одному.

Менш ніж за півтора року я значно виросла як дизайнер, у мене розвинулися смак і надивленість, роботи стали складнішими та цікавішими. Я почала більше цікавитися трендами та різними способами візуалізації даних. Тепер краще розумію запити та побажання клієнтів.

Євгенія,
дизайнерка-фрилансерка

У Reprezent багато вкладають у навчання дизайнерів, з якими працюють. Наприклад, у 2021 році робили освітній офлайн-івент з воркшопами з PowerPoint та візуалізації інформації. Навчання було абсолютно безкоштовним, крім того учасникам оплачували проїзд, проживання та харчування. Також арт- та креативний директори дають дизайнерам якісний фідбек, який допомагає суттєво покращити навички дизайну загалом та роботи в PowerPoint. Тому, співпрацюючи з компанією, можна не лише напрацювати презентабельне портфоліо, а й прокачати навички, які стануть у пригоді й на інших проєктах.

Працюють злагоджено, а відпочивають оригінально

Для віддаленої комунікації команда використовує програму Slack, а для координації робочих процесів — проджект-менеджмент систему, налаштовану під потреби компанії. Там можна подивитися, який обсяг робіт зараз у команди та чи все функціонує нормально.

Раз на один-два тижні колеги зідзвонюються в Zoom, щоб обговорити свої успіхи та невдачі. Діляться досвідом і моральною підтримкою, адже великий мінус віддаленої роботи в тому, що іноді почуваєшся ізольованим, ніби ти сам на сам із клієнтом або проєктом. Тому загальнокомандні зідзвони в Reprezent більше не для контролю, а для підбадьорення одне одного.

З кожним дизайнером-фрилансером є окремий чат у Telegram, завдяки чому всі члени команди знають, хто вже працює над якимось проєктом, а кому можна запропонувати нове замовлення.

Незважаючи на дистанційний режим роботи, команда Reprezent дуже дружна: тут люблять збиратися на різні корпоративи та тимбілдинги. Традиційно святкують разом День народження компанії та Новий рік. На кожну зустріч намагаються вигадати щось оригінальне: відвідують майстер-класи чи квест-кімнати, вечеряють у незвичайних закладах, збираються в офісі пограти в настолки чи «Що? Де? Коли?».

Люблю згадувати, що на співбесіду в Reprezent я потрапила в перший день локдауну в Києві в далекому 2020 році. Можна сказати, що тоді в мене відбулися подвійні зміни в житті 🙂 Спочатку я прийшла на позицію web-researcher і займалася пошуком інформації, потім працювала акаунт-менеджеркою, вела проєкти компанії. А на початку 2023 стала операційною директоркою — стежу за внутрішніми процесами та шукаю можливості для розвитку. А коли Reprezent запросили виступити на конференції з презентацій PresentToSucceed, поїхала в Болгарію, де поділилась нашими фішками з дизайну ефективних графіків і таблиць. Також я писала статті в блог Reprezent й інші видання та була ведучою нашого подкасту про виступи й презентації «Камешки во рту».

У Reprezent мені подобається можливість зростати. Якщо в тебе є ідеї чи навички, які ти хочеш розвивати, тебе обов'язково підтримають. А команду я обожнюю за ставлення одне до одного: яка б ситуація не трапилася, ти знаєш, що ніколи не залишишся зі своїм питанням сам на сам, завжди можеш звернутися до колег і порадитися, знайти рішення разом або отримати порцію підтримки.

Олена,
операційна директорка

Тут цінують критичне мислення і тайм-менеджмент

Специфіка роботи Reprezent полягає в тому, що вона не тільки про дизайн. Ідеальний кандидат насамперед повинен аналітично мислити та вміти розбиратися в тонкощах бізнесу клієнта, чи то нарощування вій, чи то фармацевтична компанія з дуже складним продуктом. Адже на основі наявних даних потрібно підготувати промову або контент для презентації. І головне завдання — не просто зробити гарну картинку, а донести конкретну ідею.

З хард скілів у Reprezent цінують креативність, вміння заглиблюватися в якусь тему, грамотність. Знання англійської мови має бути не нижче рівня B1 (Intermediate) для дизайнерів і на рівні B2 (Upper-Intermediate) або C1 (Advanced) для акаунт-менеджерів. Оскільки компанія має багато закордонних клієнтів, тож акаунтам потрібно вести з ними комунікацію, а дизайнерам — розуміти, про що буде презентація. Для дизайнерів також важливим є знання PowerPoint, адже це ключовий інструмент для створення презентацій. Для початку співпраці вистачить базового розуміння програми, а згодом команда Reprezent допоможе опанувати всі тонкощі роботи в PowerPoint.

Найважливіші софт скіли — адекватна оцінка своїх можливостей, уміння вирішувати проблеми, а не ховатися від них, і навички тайм-менеджменту. Наприклад, якщо дизайнер взяв проєкт у роботу, але за кілька днів до дедлайну зрозумів, що не встигне виконати замовлення, важливо вчасно розповісти про це акаунт-менеджеру, а не виконувати роботу похапцем і неякісно. Ще бажано бути ідейним і володіти емоційний інтелектом. Якщо ви запропонуєте класну ідею та візьметеся за її реалізацію, то команда завжди підтримає.

Багато компаній говорять про «молодий і дружній колектив». Reprezent — не виняток 🙂 Але через пів року роботи на позиції акаунт-менеджерки я справді в цьому переконалася. Тут тобі допоможуть розібратися зі складним проєктом навіть у вихідні чи доробити презентацію вночі, бо у клієнта завтра важливий виступ. А якщо щось піде не так, підтримають та розкажуть про свої фейли.

Але найбільше я ціную Reprezent за розвиток моїх скілів: дизайнерська надивленість, робота в PowerPoint, копірайтинг, англійська, публічні виступи, переговори. І самі проєкти бувають абсолютно різними — від стартапу зі смарт-тарілками до виступу на Big Money. Тому кожен день дізнаєшся щось нове і знайомишся з цікавими людьми.

Олеся,
акаунт-менеджерка

Підтримка країни та команди під час повномасштабного вторгнення

На початку повномасштабної війни компанія виплатила всім працівникам фінансову допомогу та надала необмежену кількість вихідних, щоб вони могли подбати про рідних та власну безпеку. Сьогодні команда працює з різних куточків України та навіть з-за кордону, але колеги постійно на зв’язку: зідзвонюються, щоб обговорити проєкти, обмінятися новинами та посміятися разом. До роботи над проєктами Reprezent залюбки долучає фрилансерів з України, незалежно від місця їхнього проживання.

З 24 лютого 2022 року компанія задонатила понад 320 000 грн у великі українські фонди та на точкові збори. Зокрема, весь дохід з продажу онлайн-курсу ProPowerPoint у серпні та вересні 2023 року переказали організації maya.backpack. Вони закуповують рюкзаки з необхідним приладдям та планшетами для першокласників з родин, що постраждали від війни.

Reprezent не співпрацює з компаніями з рф та білорусі.

Як потрапити до Reprezent?

Найчастіше компанія шукає фрилансерів для тривалої співпраці: дизайнерів та копірайтерів. Перед початком роботи команда дивиться портфоліо кандидата й дає невелике тестове завдання. Якщо всіх усе влаштовує, дають перше повноцінне замовлення.

Також у Reprezent бувають вакансії для акаунт-менеджерів або інших штатних співробітників. Коли шукають людину в команду, спочатку розглядають резюме та тестове завдання, а потім запрошують на онлайн-співбесіду. Кандидату максимально чесно описують специфіку роботи та розповідають, до чого потрібно бути готовим. Далі пропонують пройти оплачуване стажування, щоб людина придивилася до компанії і навпаки. Якщо після закінчення цього терміну обидві сторони готові продовжити співпрацю, стажер стає повноцінним членом команди Reprezent.

Сподобалась компанія? Тоді приєднуйтесь до команди або співпрацюйте з Reprezent проєктно!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: