Стажування у центрі діджитал-продажів UKRSIBBANK

Київ, Україна

Здається, ви трохи запізнились :(

Компанія вже закрила набір на стажування, бо, певно, знайшла свого ідеального кандидата. Але не засмучуйтесь - ще стільки організацій хочуть зробити чиїсь понеділки щасливими!
Подивіться пропозиції від них в розділі «Стажування».

подивитися

UKRSIBBANK BNP Paribas Group запрошує прийняти участь у конкурсі на посаду стажера з інтернет-маркетингу.

Кого шукають?

Ідеальний кандидат:

  • володіє знаннями про digital канали та інструменти;
  • має базові знання про основи продажів та Project Management;
  • має знання в області ПРМ — PRM (prospects relation management);
  • володіє англійською мовою на рівні Intermediate;
  • впевнений користувач Power Point, Excel.

Що пропонують?

Стажер отримує:

  • роботу в одному з найуспішніших та найбільших світових банків (BNP Paribas Group — банк №1 у Франції та №4 в Європі);
  • гідний рівень зарплати, що виплачується 2 рази на місяць;
  • офіційне працевлаштування (25 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні);
  • безкоштовне медичне страхування та страхування життя;
  • щорічний перегляд заробітної плати та бонус за результатами роботи;
  • широкі можливості кар’єрного та професійного розвитку як в українському представництві, так і в межах усієї групи BNP Paribas (банк представлений у 73 країнах світу);
  • вільний доступ до великої кількості навчальних програм, семінарів, тренінгів тощо.

Функціональні обов’язки:

  • участь у проєкті з покращення воронки продажів через digital канали та основні процеси digital acquisition (online onboarding та digital sales);
  • вивчення основних принципів, інструментів та способів комунікації з потенційними клієнтами через еmail;
  • вивчення внутрішніх процесів online onboarding та digital sales;
  • впровадження концепції, розробка частоти контактів, змісту повідомлень, дизайну (робота в команді з фахівцями центру діджитал-продажів);
  • тестування гіпотез та варіацій концепцій;
  • відслідковування впливу на динаміку конверсії;
  • вивчення ринку, національних та міжнародних практик впровадження mail strategy.

Тривалість стажування — 4 місяці. Очікують, що після закінчення програми стажер стане штатним працівником.

 

Для подачі просять надсилати розгорнуті резюме із зазначенням назви вакансії та бажаного рівня з/п.

Свіжі публікації

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: