Маркетологів запрошують на двотижневий інтенсив з performance-маркетингу в продуктовому IT — Creative Bootcamp. Розповідаємо, що передбачає навчальна програма та як податися на стажування.
Про Creative Bootcamp
Creative Bootcamp — це безкоштовний двотижневий інтенсив з маркетингу з можливістю отримати job offer в найбільшу українську продуктову IT-компанію.
В рамках інтенсиву спеціалісти компанії занурять учасників у специфіку performance-маркетингу в продуктовому IT та дадуть можливість протестувати власні ідеї на реальних продуктах.
Учасники навчаться:
- аналізувати ринок;
- будувати гіпотези для тестування креативів;
- ставити ТЗ дизайнерам;
- надавати фідбек команді;
- робити висновки відповідно до метрик після запуску.
Навчання триватиме два тижні (тиждень теорії та тиждень практики) по 2 години на день в онлайн-форматі з 18:00 до 20:00. Кожен учасник регулярно отримуватиме зворотний зв’язок від менторів.
Кому буде корисне навчання:
- початківцям — випускникам ВНЗ та маркетологам-початківцям, які хочуть розвивати карʼєру в продуктовому IT;
- світчерам — професіоналам, які хочуть змінити напрям роботи та перенести експертизу в диджитал-маркетинг;
- маркетологам з експертизою в інших напрямах маркетингу, які хочуть прокачати знання в performance та попрацювати з продуктом.
Читайте також: Що варто знати нетехнічним фахівцям, які шукають роботу в продуктовій ІТ-компанії
Як долучитися
Щоб стати учасником програми, потрібно:
- зареєструватися на сайті та пройти онлайн-тест до 20 вересня;
- виконати тестове завдання до 24 вересня;
- пройти співбесіду з ментором до 27 вересня;
- розпочати навчання 30 вересня.
6037 — венчурне партнерство, що інвестує в перспективні продукти на ранніх етапах і перетворює їх на працюючі стійкі бізнеси за допомогою власної маркетингової, аналітичної та операційної експертизи.
Місія 6037 — трансформувати Україну з аутсорс хабу на державу-продукт, побудувавши портфель з 20+ B2C SAAS продуктів — лідерів у своїх нішах.
Хочете дізнатися більше про корпоративну культуру та процеси в Genesis?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати
Дякуємо!
Тепер редактори знають.