Видання AIN.UA повідомляє про результати дослідження Зої Куллен із Harvard Business School і Рікардо Переза-Трагліа з University of California. Дослідники виявили, як на продуктивність співробітників впливають зарплати колег та керівництва.
Дослідження базується на опитуванні 2060 співробітників багатомільярдної корпорації. Автори з’ясували: люди працюють менш продуктивно, якщо знають, що їхні колеги заробляють більше. У той же час, якщо вони недооцінюють зарплату керівника і вона виявляється вище очікуваної, продуктивність співробітників, навпаки, зростає.
Наводиться точне співвідношення: на кожен 1% зверх очікуваної зарплати колег співробітники відповідають скороченням часу, проведеного на робочому місці, на 0,94%. А більш висока зарплата у тих, хто займає аналогічні посади, ще й піднімає ймовірність звільнення з компанії – на 0,225% на кожен 1% зверх очікуваної зарплати. Такі результати пояснюють, чому роботодавці найчастіше не готові розкривати зарплатні відомості.
А от стосовно зарплати керівників автори дослідження наводять зворотну статистику. Тут кожний додатковий 1% зверх очікуваної зарплати підвищує кількість робочих годин підлеглих на 0,15%. Тобто високі зарплати керівництва стимулюють працювати продуктивніше. Це пояснюється впевненістю у можливості добитися аналогічної ставки для себе у майбутньому.
Читайте також у рубриці «Новини»: Чи достатньо ви продуктивні? 3 питання, які допоможуть це зрозуміти
Дякуємо!
Тепер редактори знають.