Маркетологів запрошують 5 грудня на офлайн-подію у Києві «Маркетинг Спікізі». Її організовують IT-компанії Universe Group та Quarks. Захід благодійний — внески за вхід та плату за коктейлі передадуть на реабілітацію поранених військових. Деталі читайте у нашому матеріалі.
Про «Маркетинг Спікізі»
Продуктові IT-компанії Universe Group та Quarks організовують неформальну зустріч для маркетологів в одному зі столичних барів та обіцяють затишну атмосферу замість офіціозу і нудних виступів. Під час події учасники зможуть обговорити професійні «болі», поділитися своїм досвідом та перейняти чужий.
Серед іншого поспілкуються про тренди маркетингу, зокрема:
- чи є межа у масштабування трафіку, як її подолати;
- поєднання творчого підходу з ефективністю Big Data у перформанс-маркетингу;
- вплив ШІ на маркетинг;
- які навички допоможуть залишатися конкурентоздатним спеціалістом.
Учасники заходу почують інсайти від досвідчених експертів. «Маркетинг Спікізі» відвідають CMO Guru Apps by Universe Group Ріта Гаврилюк, Deputy CMO Quarks Андрій Козачок. Ім’я ще одного спікера організатори тримають у таємниці. Стратегічний директор та партнер Banda agency Іван Філіппов модеруватиме подію.
Читайте також: Що має знати маркетолог у 2024 році: 8 найголовніших навичок
Одна з цілей заходу — благодійність
Вхід на «Маркетинг Спікізі» — за благодійний внесок від 500 грн. Також учасників очікують коктейлі за донати. Кошти організатори передадуть БФ “Future for Ukraine” на протезування та реабілітацію важкопоранених українських захисників.
Хто і як може взяти участь
Подія буде цікавою для початківців та досвідчених маркетологів, які прагнуть розвиватися та йти в ногу з часом, знати про тренди й бути частиною професійного ком’юніті.
Захід відбудеться в четвер, 5 грудня, в одному зі столичних барів. Точне місце проведення організатори повідомлять зареєстрованим учасникам.
Кількість місць обмежена, тому поспішайте зареєструватися за посиланням.
Працюєте в маркетингу?
Маємо чимало вакансій для таких фахівців в українських та міжнародних компаніях
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.