Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Чотири теми, на які не варто писати онлайн, якщо ви шукаєте роботу: думка кар’єрної коучки

27.11.24 Новини 2 хв читання

Кар’єрна коучка радить кандидатам під час пошуку роботи бути обережними із публікаціями в соціальних мережах та уникати тем, які можуть вплинути на думку рекрутерів.

Медлін Манн, американська кар’єрна коучка, наголошує: коли ви шукаєте роботу, ваші соцмережі можуть стати предметом пильної уваги рекрутерів. Окрім LinkedIn, роботодавці часто перевіряють Instagram, X (колишній Twitter) та інші платформи. Тому щоб не зіпсувати враження, пам’ятайте про кілька речей, якими не варто ділитися в інтернеті.


Чого пошукачам не слід писати публічно 


1. Подробиці пошуку роботи

Останнім часом кандидати все частіше розповідають, як це — подаватись на роботу на сучасному ринку. Вони документують цей процес: наприклад, викладають подробиці співбесід на LinkedIn. Та, за словами коучки, це може лише завдати шкоди. Якщо ви публічно висловлюєте негатив щодо компаній, в рекрутерів можуть виникнуть сумніви: «Якщо ми запросимо цю людину на співбесіду, що вона після цього розповідатиме про нашу компанію?» Тож експерта радить залишити ці розмови приватними.

2. Дописи про ментальне здоров’я

Висвітлення вашого шляху боротьби з тривогою чи депресією важливе, проте може викликати упередження з боку роботодавців. Навіть якщо ви розповідаєте про позитивні зміни, в їхніх очах це може поставити під сумнів вашу здатність виконувати роботу. Краще залишити такі теми для близького кола людей.

3. Резюме у відкритому доступі

Багато професійних сервісів — наприклад, LinkedIn чи персональні сайти — дають можливість розмістити свої резюме. Проте експертка не радить створювати його єдину, універсальну версію та відкривати її для усіх компаній: адже тоді втрачаєте шанс адаптувати резюме до очікувань конкретного роботодавця. Це особливо важливо, якщо вас цікавлять різні ролі та позиції. Натомість під конкретну вакансію краще створити окреме резюме і надіслати його, щоб компанія краще розуміла ваші можливості та очікування.

4. Публікації про участь у політичних кампаніях

Досвід у політичних кампаніях може бути цінним, але перш ніж додати таку інформацію до профілю, подумайте, чи не вплине це на думку потенційних роботодавців. Адже навіть незначні упередження можуть мати великий вплив.


Як захистити свій цифровий образ


Активно відгукуючись на вакансії, спершу дізнайтеся, як вас може побачити потенційний роботодавець та що саме варто змінити у вашому образі.

  • Введіть своє ім’я та прізвище в Google. Зазвичай з цього починають перевірку рекрутери. Й скоріше за все, пошук вестиме на ваші соцмережі.
  • Налаштуйте приватність облікових записів. Наприклад, можна закрити свою сторінку від користувачів, які не є вашими друзями, аби приховати особисту інформацію — як-от ваші підписки та вподобання.
  • Використовуйте псевдонім або змінений варіант імені. Щоб ускладнити пошук, ви можете трохи «помилитися» у написанні, або вказати лише ваше ім’я та по батькові, щоб ваше прізвище не відображалося.

Також пам’ятайте: усе, що ви публікуєте, формує враження про вас як кандидата. Якщо сумніваєтеся, чи варто щось постити, краще поділіться цим із друзями в приватному чаті.

Шукаєте роботу?

Десятки вакансій чекають на ваше резюме →

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.