fbpx

Плакат замість резюме: креативна подача на вакансію у Великобританії

Редакція Пт., 09.10.20 Новини

Не знаєте, як виділитися серед інших кандидатів, коли надсилаєте резюме на вакансію? Можливо, вас надихне історія, що трапилася у Великобританії.

30 вересня до британської компанії Instantprint надійшов пакунок із приміткою: «Розпакуйте мене у офісі». Усередині виявився банер із зображенням дівчини і написом: «Уявіть, як вам буде працювати зі мною!».

Справа у тому, що компанія відкрила вакансію графічного дизайнера, і от одна з кандидаток, 27-річна дизайнерка Лорен Болдуін, вирішила проявити свою креативність таким чином. У Instantprint були вражені підходом і розповіли про цей випадок у твіттері. 

Твіт одразу розлетівся мережею: користувачі оцінили креатив і радили якнайшвидше кликати її на співбесіду або одразу брати на роботу. Окремо зазначимо, що твіт  компанія розмістила лише після того, як сама Лорен дала на це згоду. 

Їй звісно ж призначили співбесіду, і вже за 2 дні після своєї незвичної подачі на вакансію Лорен отримала бажану роботу, про що креативний директор Instantprint Дженні Талбот повідомив підписникам у твіттері. А 5 жовтня у Лорен був перший робочий день. 


То креатив при подачі на вакансію працює?


У боротьбі за посаду графічного дизайнера Лорен змогла обійти цілих 116 претендентів. Вона пішла на такий неординарний спосіб розповіді про себе, розуміючи усю специфіку ринку праці під час пандемії.

Я дуже хотіла, щоб мене розглянули на цю посаду. Знаючи, яким є теперішній робочий клімат, я розуміла, що мені вкрай важливо виділитися на етапі заявки — і що може бути більш помітним, ніж двометровий банер з моїм обличчям?

Лорен Болдуін

Втім, якщо ви вже думаєте, як креативно відгукнутися на наступну вакансію, радимо все ж врахувати посаду, на яку ви претендуєте. Підхід Лорен спрацював, тому що у такий незвичний спосіб вона продемонструвала саме ті свої сильні сторони, які необхідні їй у роботі, і до того ж фактично зробила тестове, оскільки компанія спеціалізується на поліграфії, і зокрема друку банерів.

Лорен продемонструвала своє почуття гумору, готовність стати частиною команди і навички графічного дизайну одночасно! Це дійсно допомогло їй виділитися і продемонструвати, наскільки нестандартні ідеї вона здатна генерувати.

Джонні Талбот, креативний директор Instantprint

Також у компанії відзначили, що в умовах карантину проводили усі співбесіди онлайн, а підхід Лорен дійсно допоміг уявити собі роботу з нею у офісі.

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: