Сьогодні Boosta — це міжнародна ІТ-компанія, в якій працюють понад 600 фахівців і чиїми продуктами користуються сотні тисяч клієнтів з усього світу. А почалося все у 2014 році в київській квартирі одного з фаундерів. Уже тоді керівники Boosta розуміли, що успішний бізнес = постійний розвиток. Тож навіть назва компанії походить від англійського слова “boost” — бустити, покращувати, підвищувати.
SEO-інструменти
Освітні платформи
Інші сервіси
Окрім того, Boosta активно займається performance-маркетингом, а нещодавно анонсувала створення інвестиційного фонду Burner.
Створення фонду Burner стало логічним продовженням інвестиційної діяльності компанії. Адже цей напрям у Boosta розвивався більш ніж 5 років: з 2017-го було проінвестовано понад 10 проєктів.
Сьогодні ключова мета фонду — надання SMART-інвестицій digital-проєктам на всіх стадіях розвитку. Ключові напрями: iGaming, Finance/PDL’s, Crypto, Dating, AdTech, SEO & affiliate marketing tools, Mobile Apps, Autо.
Окрім цього, у Burner функціонує реферальна програма, яка дозволяє отримати до 10 000$ за рекомендацію стартапу, якщо з ним буде укладена угода.
За недовгий період існування фонду вже вдалося досягнути перших результатів. Так, Burner посів 5-е місце у рейтингу українських IT-інвесторів 2022-2023 за версією онлайн-видання AIN.ua.
Сьогодні у Boosta є два офіси: один у Києві та один у Львові. Але в компанії вже давно налаштували процеси для ремоут-роботи, тому за бажанням фахівці можуть працювати віддалено з будь-якої точки світу. Зараз деякі спеціалісти Boosta проживають у Польщі, Іспанії, Канаді, Великобританії, Португалії, Індії, Азербайджані та інших країнах.
Робочий день у Boosta починається у проміжку з 08:00 до 11:00 (кому як зручно), а завершується відповідно з 17:00 до 20:00 за київським часом.
У компанії діє лояльна система вихідних і лікарняних. Протягом року кожен член команди може взяти:
Також є опція transfer day: за потреби кожен охочий може перенести свій робочий день з буднього на вихідний. До речі, під час воєнного стану компанія прийняла рішення не скасовувати вихідні на державні свята.
Компанія компенсує 80% вартості медичного страхування усім охочим після випробувального терміну. А також активно допомагає команді підтримувати ментальне здоров'я, зокрема організовує вебінари з експертами на такі теми, як work-life balance, емоційне вигорання, міжособистісні стосунки та вирішення конфліктів. Крім того, кожен спеціаліст може отримати компенсацію вартості п’яти сеансів у психолога, а за потреби компанія навіть допомагає з вибором відповідного фахівця.
Додатково в Boosta функціонує корпоративна програма знижок на абонементи в спортклуби, масажні студії, послуги доставки продуктів харчування, клінінгу чи салонів краси.
До повномасштабної війни Boosta славилася своїми гучними тимбілдингами та корпоративами. Останній, наприклад, відбувся восени 2021 року в одному з найкращих готелів Туреччини — Rixos Sungate.
Пандемія навчила проводити заходи на відстані. Тому навіть зараз, під час воєнного стану, компанія організовує теплі онлайн-зустрічі: чаювання, вікторини, благодійні аукціони тощо.
Наприклад, у Boosta існує ініціатива Wine Thursday — це періодичні неформальні онлайн-зустрічі, на яких бустівці разом з Дмитром Бондарем, CEO та співзасновником компанії, спілкуються про все на світі: життя, вино, плани та результати компанії. Чому саме Wine Thursday? Бо Дмитро — не лише співзасновник і CEO Boosta, а ще й професійний сомельє та колекціонер вина.
Відділ Learning & Development завжди готовий запропонувати найкращі можливості для розвитку та навчання.
Оскільки компанія працює на міжнародному ринку, рівень володіння англійською є важливим. Тож Boosta забезпечує корпоративне вивчення мови й підходить до цього процесу відповідально: групи налічують не більш ніж шість осіб, а серед викладачів — лише сертифіковані та професійні спеціалісти. Окрім того, часто організовуються speaking clubs як із нейтівами, так і з внутрішніми вчителями.
Якщо фахівець бажає пройти додаткове професійне навчання, то компанія компенсує 100% вартості освітньої послуги, якщо це business need, або 80%, якщо це ініціатива самого спеціаліста. Правила компенсації однакові для будь-яких форматів навчання — будь-то повноцінний курс, вебінар, конференція в Україні чи за кордоном.
Популярними в компанії також є Boosta Talks — вебінари на актуальні професійні та життєві теми. Спікерами можуть бути як фахівці компанії, так і зовнішні експерти.
Періодично у компанії проходить Legal Assistance Day, коли члени команди можуть звернутися до професійного юриста за консультацією з будь-яких особистих питань.
Також у відкритому для фахівців доступі — LMS-платформа, де можна знайти величезну онлайн-бібліотеку та багато інших навчальних матеріалів.
Для тих, хто бажає швидко підійматися кар'єрними сходинками, є менторство та грейдинг. Менторство — це процес навчання, коли ментор займається розвитком свого учня (менті), щоб той виріс на посаді, опанував новий інструмент або змінив професію в рамках компанії. Грейдинг — це система, що допомагає чітко визначити, яку наступну посаду ви можете обійняти та за яких умов.
Усі спеціалісти, які отримують підвищення до рівня керівника, обов'язково проходять програму менеджерської адаптації. Вона передбачає навчання основних правил управління командою, прийняття рішень тощо. Фішка програми — коучингова підтримка. Кожен фахівець може пройти до восьми коучингових сеансів за стандартами ICF, аби усвідомити свій потенціал, сформувати амбітну ціль та знайти відповіді на запитання.
Серед продуктів компанії є ще й Boosta Academy — освітня онлайн-платформа для опанування актуальних digital-професій. Це можливість отримати цінні знання від експертів у сферах SEO, Link Building, SMM, таргетинг тощо. Деякі курси ще й абсолютно безкоштовні.
Уже понад 20 000 охочих долучилися до навчання, а найкращі — навіть працевлаштувалися в Boosta.
Компанія активно співпрацює з університетами, адже розуміє цінність якісної освіти майбутніх фахівців. Boosta вже підписала меморандуми про співпрацю з десятьма вишами країни, серед яких КНУ імені Тараса Шевченка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, КНЕУ імені Вадима Гетьмана, ЛНУ імені Івана Франка, ДТЕУ/КНТЕУ та інші.
Так, у Boosta є внутрішня валюта компанії — Boosta coins. У магазині Boosta Shop можна обміняти коіни на круті подарунки: від фірмового мерча (термочашок, рюкзаків, шкарпеток) до техніки — смартфонів, ноутбуків, годинників, кавомашин, AirPods тощо.
Але ж no money, no honey! Спершу треба заробити коіни. Ось кілька способів, як це зробити:
У Boosta є чітке розуміння, з якими людьми компанії по дорозі. Ці орієнтири викладені у вигляді зрозумілих цінностей, яких намагаються дотримуватися всі. Так-так, засновники компанії — не виняток.
Поведінка
Спілкування
Навчання
Інновації
Вплив
Лідерство
Все ж, головна цінність Boosta — люди, тому на початку повномасштабної війни безпека команди була пріоритетом №1. Компанія подбала про оперативну комунікацію та створила окрему лінію зв`язку та Telegram-бот. Через них фахівці могли швидко дізнатися, як евакуюватися з гарячих точок, де шукати житло, як дістатися до певного міста.
Найбільшим пунктом збору бустівців на початку повномасштабної війни став Краків. Там компанія орендувала номери в готелі, де члени комади могли безкоштовно зупинитися. Це було справжнє сімейне ком'юніті, адже бустівці приїжджали туди разом зі своїми рідними, дітками та домашніми улюбленцями. Також у Польщі та Болгарії відкрили тимчасові офіси, які згодом замінили на 140€ компенсації коворкінгу на місяць.
Не забувають у компанії й про підтримку України. У перші дні повномасштабної війни Boosta перерахувала на потреби армії понад півмільйона гривень, а на 55-ий день анонсувала внутрішню благодійну ініціативу — Ukrainian Victory Support. Її суть у тому, що компанія щомісяця виділяє 100 000 грн на покриття волонтерських запитів бустівців, і кожен охочий може залишити заявку на таку допомогу.
Зазвичай процес відбору складається з таких етапів:
Основне правило онбордингу в Boosta — забезпечити людині комфортну адаптацію та оперативну підтримку в онлайн-форматі. Спочатку HR-менеджер проводить інтро, знайомить із командою та відповідає на всі запитання. Перший день людина виконує лише завдання на знайомство з компанією.
Наприкінці випробувального терміну відбувається зустріч з HR та тимлідом — Probation Period Closure. Це можливість разом обговорити досягнуті результати, перспективи та умови подальшої співпраці. І, звісно, з будь-якого питання можна завжди звернутися до HR чи свого менеджера.
На початку роботи всі новачки (де б вони не знаходились) обов`язково отримують welcome pack: брендований шопер, стильний планер, футболка, стікерпак, піни тощо.
Також Boosta вітає всіх з днем народження, одруженням чи народженням малюка. І, звісно, куди ж без подарунків на річниці роботи в компанії. На першу річницю члени команди можуть отримати якісне брендоване худі, а на другу — зручний рюкзак. Далі, на кожну річницю, фахівці отримують певну суму boosta coins на свій баланс, щоб самостійно обрати подарунок з корпоративного магазину, який найбільше буде до душі.
Компанії потрібні фахівці різних професій та напрямів. Відповідно, від кандидатів на вакансії чекають різного досвіду й навичок. Але «внутрішньо» людина, яка впишеться в команду, має відповідати таким критеріям:
Щасливість понеділків під сумнівом? :(