Компанія MacPaw провела дослідження бренду роботодавця серед працівників сфери IT в Україні. Опитали 403 спеціалістів з понад 10 продуктових IT-компаній, щоб зрозуміти, на що звертають увагу кандидати в першу чергу й чого вони очікують від роботодавців у 2023 році. Ділимось результатами дослідження.
Пріоритети кандидатів
Одне з ключових питань дослідження стосувалося характеристик, які спонукають спеціалістів до співпраці з ІТ-компаніями. За результатами попередніх досліджень команда MacPaw дійшла висновку, що ключовими факторами є рівень оплати, соціальний пакет та набір технологій. Тому цього разу респондентів запитали, що для них найважливіше після цих факторів. 61% назвали атмосферу в компанії та позитивні відгуки команди, 54,6% — фінансову стабільність компанії, 54% — можливість професійного розвитку та навчання, 49% — чесність комунікації і 39,3% — громадянську позицію керівництва, що збігається з їхньою.
Найрідше респонденти обирали програму підтримки ментального здоров’я (1,6%). Як зазначають організатори дослідження, це дисонує з HR-трендами останніх років, які свідчать про важливість таких корпоративних програм. Водночас можна припустити, що на атмосферу в команді також впливає турбота компанії про ментальне здоров’я, тож цей фактор ігнорувати не варто.
Реакція компанії на повномасштабне вторгнення
З лютого 2022 року перелік критеріїв, на які звертають увагу кандидати при виборі роботодавця, доповнився реакцією компаній на повномасштабне вторгнення росії. У MacPaw попросили респондентів оцінити значущість найбільш поширених практик за шкалою від 1 до 11, де 1 — найменш значуща практика, а 11 — найбільш значуща.
Так, обов’язковим мінімумом заходів для роботодавця є:
- вихід з російського ринку (7,5 балів з 11);
- регулярна фінансова допомога армії (6,5 балів з 11);
- оплата праці спеціалістам, які проходять військову службу (5,9 балів з 11).
Релевантні канали комунікації
Дослідники MacPaw поцікавилися, з яких джерел респонденти найчастіше отримують новини про ІТ-галузь. Лідирують профільні медіа (72,1%) та особисті знайомства (62,4%).
Опитування тривало з 25 жовтня по 9 грудня. До дослідження долучилися 403 спеціалісти/-ки з понад 10 продуктових компаній, зокрема Jooble, Petcube, Reface, Uklon, ЛУН та інших.
Цікавитесь сферою IT?
У нас на сайті є цілий розділ з новинами та статтями про роботу в IT.
дивитись
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
10 вакансій від роботодавців, дружніх до ВПО: до UAnimals, «Повернись живим», Gorgany і не тільки
П’ять причин для підвищення у 2024 році
Інкубатор у Fedoriv запустив перший стартап: що відомо про нову компанію
Схожі статті, які можуть сподобатись
На етапі резюме «зрізають» 86% розробників: причини
Що не так (або так) із вищою освітою? Результати опитування Happy Monday
У соцмережі X (Twitter) з’явилася можливість публікувати вакансії