Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Скільки заробляють інтернет-маркетологи: дослідження Serpstat

08.02.21 Новини 4 хв читання

Хто з інтернет-маркетологів заробляє найбільше, як вплинула пандемія на їхній рівень зарплат, де вигідніше працювати — на фрилансі, in-house чи в агентстві — що показало дослідження Serpstat.

Команда багатофункціональної SEO-платформи Serpstat провела чергове дослідження зарплат інтернет-маркетологів. Головною його метою було оцінити вплив пандемії на рівень заробітної плати інтернет-маркетологів. 71% опитаних – з України, тож ділимося основними інсайтами.


Хто заробляє найбільше?


Рівень зарплат — одна з найцікавіших частин дослідження, тому розпочнемо з неї.

SEO-спеціалісти

У порівнянні з минулим зарплатним дослідженням Serpstat, SEO-спеціалістам почали платити більше. Тепер початківці заробляють близько $500 (а раніше $400), досвідчені фахівці — $990, тімліди та керівники SEO-відділів — $1800 (раніше $1200-1500). 

PPC-спеціалісти

Юніор PPC-спеціалісти заробляють більше, ніж SEO — $600. Проте при порівнянні зарплат досвідчених фахівців за цими напрямами, помітно, що Head of PPC, PPC Team Lead отримують менше — $1695. 

Digital-маркетологи

Якщо оцінювати ситуацію загалом, то digital-маркетологи заробляють найбільше на позиціях усіх рівнів. Наприклад, маркетинг-директорам платять $2000 проти $1695 Head of PPC, PPC Team Lead і $1800 керівників SEO-відділів.


Жінки vs чоловіки


Рівень зарплат у жінок та чоловіків, як і в минулих дослідженнях, відрізняється: спеціалістки заробляють менше в середньому на $100-200. 

Особливо разюча відмінність у доході на керівних посадах, зокрема серед SEO-спеціалістів, де жінкам платять майже вдвічі  менше. 


Фриланс vs робота в агентстві vs in-house


Інтернет-маркетинг — це той випадок, коли на фрилансі чи in-house можна заробляти більше, ніж в агентстві, мінімум на $200. Найбільш разюча відмінність у доходах PPC-спеціалістів, де фрилансери отримують майже в 2 рази більше, ніж фахівці в агентствах. 


З якими проєктами вигідніше працювати?


Найбільше заробляють ті, хто працюють на зарубіжних ринках з NDA проєктами, незалежно від спеціалізації. Найпомітніша різниця у SEO-спеціалістів, яким за роботу над проєктами в СНД готові платити на $400 менше, ніж за кордоном. 

Також команда Serpstat розробила спеціальний віджет, за допомогою якого кожен може оцінити чи спрогнозувати свою зарплату на основі 3 параметрів: спеціальності, досвіду роботи та регіону.

Більше інсайтів в блозі Serpstat

Шукаєте роботу у сфері інтернет-маркетингу?

Маємо багато таких пропозицій від українських та міжнародних компаній!

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: