Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як подаватися на вакансію, щоб вас помітили: кар’єрні експерти поділилися «тактикою для сміливих»

02.10.24 Новини 3 хв читання

Кандидатам, що подаються на технічні вакансії, кар’єрні консультанти пропонують писати не рекрутерам, чиї скриньки вже переповнені, а прямо генеральному директору.


Ринок робочих місць у сфері технологій — висококонкурентний, тому в процесі подачі заявки кандидати шукають способи виділитися. Більшість пробує написати в особисті повідомлення рекрутерам. Однак кар’єрні експерти кажуть, що звертатися потрібно до тих, хто приймає рішення про найм, а не відбирає заявки.

Звісно, керівники великих технологічних компаній на кшталт Microsoft або Google навряд помітять ваше повідомлення. Однак для невеликих компаній або стартапів, де легше зв’язатися з вищим керівництвом, ця тактика може спрацювати.


Чому ефективніше писати не рекрутерам


Скриньки рекрутерів переповнені

На нинішньому ринку, орієнтованому на роботодавців, стандартні відгуки на вакансії здебільшого стали «неактуальними», кажуть експерти.

«Якщо ви зв’яжетеся з рекрутером безпосередньо в LinkedIn, то знайдеться ще чотири сотні таких, як ви», — розповідає Кеті Макінтайр, коучка із кар’єри та співвласниця компанії CareerSprout. Вона каже: розділ вхідних повідомлень на сторінці її компанії вже переповнений.

Тому Макінтайр пропонує кандидатам звертатися напряму до керівників і потенційних менеджерів з найму. За її словами, це збільшує шанси отримати відповідь, бо керівники зазвичай отримують значно менше заявок.

Повідомлення має бути ретельно підготовлене (наприклад, точно не варто писати однотипні листи керівникам всіх компаній). Але якщо все зробити правильно, воно може прокласти кращий шлях до успіху.


Керівники краще розуміють технічні навички

Компанії вимагають дедалі більше спеціалізованих навичок і досвіду. А рекрутери отримують занадто багато повідомлень від різних кандидатів, і їм може бракувати технічних знань, щоб помітити тонкі відмінності між претендентами.

Радж Субрамейер, старший ІТ-менеджер і сертифікований коуч, каже: кандидати, що звертаються напряму до керівників, мають більше шансів пояснити нюанси своєї роботи. Це також може бути ефективним у ситуаціях, коли працівник не має потрібної технічної освіти чи раніше не виконував аналогічну роль, але натомість має інший досвід, який демонструє необхідні навички.


Якщо не керівнику — то (майбутнім) колегам

Деякі кар’єрні тренери висловили змішані почуття щодо тактики листів до топменеджерів.

«Якщо ви пробуєте потрапити до компанії, надіславши повідомлення генеральному директору чи директору з найму, то лишаєте собі невеличке вікно, щоб продати себе за одне повідомлення», — каже Альбано Гега, засновник коучинг-платформи для технічної кар’єри Alza.

Хоча ця тактика може спрацювати для меншого стартапу, Гега порівняв її зі спробою «влучити в яблучко». Кращим підходом, на його думку, було б звернутися до людей, прилеглих до посади, на яку ви претендуєте: це може дати більше простору для розмови про роботу в цій компанії.

Але хоча й не існує «чарівної формули» отримання роботи, експерти радять мислити нестандартно та підходити творчо.

«Відчайдушні часи потребують відчайдушних заходів, — каже Радж Субрамейер. — Тож вам потрібно мислити нестандартно, щоб вас помітили».

Хочете створити ідеальне резюме?

Ми зібрали в онлайн-гайді поради кар’єрних консультантів, HR-менеджерів топових компаній і фахівців-практиків!

Отримати гайд
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: