Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як замовники обирають фрилансерів та визначають бюджет проєкту: дослідження Freelancehunt

11.10.23 Новини 4 хв читання

Фриланс-біржа Freelancehunt провела опитування серед замовників, аби з’ясувати, як вони обирають фрилансерів на свої проєкти, на що звертають увагу та чому відмовляють у співпраці. Ділимося найцікавішими висновками дослідження.


На що першочергово звертають увагу


Переглядаючи ставку фрилансера, тобто повідомлення з його пропозицією щодо виконання, замовники першочергово звертають увагу на наявність релевантних робіт (68,18%). Для 60,61% опитаних важливо одразу бачити в ставці ціну й термін виконання. Ще одним критерієм вибору є рейтинг виконавця — на нього звертають увагу 47,98% замовників. Сам текст пропозиції (ставки) має значення лише для 41,41% респондентів.

Крім ставки, замовники переглядають профіль потенційного виконавця. І як свідчать результати опитування, ані фото в профілі (аватарка), ані вік не мають значення. Найважливішим у профілі є портфоліо та відгуки. 95,88% замовників зазначили, що переглядають портфоліо під час вибору виконавця на проєкт. 

ставка фрилансера

Читайте також: Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt


Чому замовник може відхиляти ставку


Замовники назвали причини, з яких вони без сумнівів відхиляють ставки деяких фрилансерів:

  • нерелевантний досвід (20,1%); 
  • наявність поганих відгуків (18,56%);
  • не подобається портфоліо (18,56%);
  • не підходить вартість роботи (17,01%);
  • не подобається ставка (12,89%).

Читайте також: Як фрилансерам працювати з клієнтами з-за кордону?


Як шукають фрилансерів 


Автори дослідження зазначають, що деякі підприємці віддають перевагу самостійному пошуку виконавців на фриланс-біржах. Тобто вони не публікують завдання, а самі шукають відповідного спеціаліста і роблять йому пропозицію. Інфографіка демонструє, на що в такому разі замовники звертають увагу:

пошук фрилансерів


Що обирають між ціною та якістю


Більшість замовників (62,89%) бажає отримати хороший результат за компромісну ціну. 35,45% обирають якість та всього 2,58% віддають перевагу доступнішій ціні. 

Замовників також запитали, як вони визначають бюджет проєкту:

  • 38,66% — орієнтуються виключно на те, скільки готові витратити на це завдання;
  • 31,44% — порівнюють пропозиції; 
  • 22,86% — вивчають ринок. 
ціна та якість


До яких фрилансерів звертаються повторно


72,92% замовників пропонують повторну співпрацю фрилансерам, які якісно виконали завдання. Певною мірою секрет успіху на біржі простий: виконуйте свою роботу якісно, і клієнти повертатимуться до вас знову й знову. 

Половина підприємців готові припинити постійну співпрацю зі спеціалістом, якщо той надає неякісний результат. 20,31% не готові далі працювати, якщо виконавець порушує дедлайни. 

співпраця з фрилансером

Читайте також: Як підприємці відгукуються про роботу з фрилансерами: дослідження

Фриланс не для вас?

Тоді переглядайте профілі перевірених компаній на нашому сайті та обирайте, в якій із них хотіли б працювати.

Компанії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: