Фриланс-біржа Freelancehunt провела опитування серед замовників, аби з’ясувати, як вони обирають фрилансерів на свої проєкти, на що звертають увагу та чому відмовляють у співпраці. Ділимося найцікавішими висновками дослідження.
На що першочергово звертають увагу
Переглядаючи ставку фрилансера, тобто повідомлення з його пропозицією щодо виконання, замовники першочергово звертають увагу на наявність релевантних робіт (68,18%). Для 60,61% опитаних важливо одразу бачити в ставці ціну й термін виконання. Ще одним критерієм вибору є рейтинг виконавця — на нього звертають увагу 47,98% замовників. Сам текст пропозиції (ставки) має значення лише для 41,41% респондентів.
Крім ставки, замовники переглядають профіль потенційного виконавця. І як свідчать результати опитування, ані фото в профілі (аватарка), ані вік не мають значення. Найважливішим у профілі є портфоліо та відгуки. 95,88% замовників зазначили, що переглядають портфоліо під час вибору виконавця на проєкт.
Читайте також: Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Чому замовник може відхиляти ставку
Замовники назвали причини, з яких вони без сумнівів відхиляють ставки деяких фрилансерів:
- нерелевантний досвід (20,1%);
- наявність поганих відгуків (18,56%);
- не подобається портфоліо (18,56%);
- не підходить вартість роботи (17,01%);
- не подобається ставка (12,89%).
Читайте також: Як фрилансерам працювати з клієнтами з-за кордону?
Як шукають фрилансерів
Автори дослідження зазначають, що деякі підприємці віддають перевагу самостійному пошуку виконавців на фриланс-біржах. Тобто вони не публікують завдання, а самі шукають відповідного спеціаліста і роблять йому пропозицію. Інфографіка демонструє, на що в такому разі замовники звертають увагу:
Що обирають між ціною та якістю
Більшість замовників (62,89%) бажає отримати хороший результат за компромісну ціну. 35,45% обирають якість та всього 2,58% віддають перевагу доступнішій ціні.
Замовників також запитали, як вони визначають бюджет проєкту:
- 38,66% — орієнтуються виключно на те, скільки готові витратити на це завдання;
- 31,44% — порівнюють пропозиції;
- 22,86% — вивчають ринок.
До яких фрилансерів звертаються повторно
72,92% замовників пропонують повторну співпрацю фрилансерам, які якісно виконали завдання. Певною мірою секрет успіху на біржі простий: виконуйте свою роботу якісно, і клієнти повертатимуться до вас знову й знову.
Половина підприємців готові припинити постійну співпрацю зі спеціалістом, якщо той надає неякісний результат. 20,31% не готові далі працювати, якщо виконавець порушує дедлайни.
Читайте також: Як підприємці відгукуються про роботу з фрилансерами: дослідження
Фриланс не для вас?
Тоді переглядайте профілі перевірених компаній на нашому сайті та обирайте, в якій із них хотіли б працювати.
Компанії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.