Сьогодні досить складно знайти роботу без вимог щодо знання англійської. Однак на Happy Monday є вакансії для спеціалістів із різним бекграундом і навичками. Зібрали 10 вакансій, для яких знання англійської буде перевагою, а не необхідністю.
1. Менеджер дистанційної школи до Новопечерської школи
Новопечерська школа запрошує на роботу Менеджера дистанційної школи. Ключові завдання: операційне управління; розширення клієнтської бази; координація рекламних кампаній; участь у стратегічному плануванні; клієнт-менеджмент; управління бюджетом тощо. Очікування від кандидатів: досвід роботи на управлінських посадах або у ролі проєктного менеджера; вміння ефективно організовувати роботу команди, вирішувати складні завдання та приймати стратегічні рішення; високий рівень комунікативних навичок, вміння працювати з клієнтами та партнерами; знання основ маркетингу, фінансового планування та бюджетування; досвід роботи з договорами та юридичною документацією.
2. Visual Designer до Happy Monday
Наша платформа з розвитку кар’єри шукає в команду дизайнера / дизайнерку, який / яка буде створювати креативи та анімації для медіа та SMM; розроблятиме матеріали для візуальної комунікації та братиме участь у розвитку візуального стилю Happy Monday. З кандидатом буде happy метч, якщо людина має 1+ рік досвіду у графічному дизайні та актуальне портфоліо; впевнені знання з типографіки та верстки; вміє користуватися Figma, Adobe Illustrator, Photoshop та After Effect.
Хочете дізнатися більше про роботу в нашій команді?
Розповідаємо про це детально в профілі Happy Monday
Читати
3. Івент-менеджер до Українського Бізнес-Братства
Українське Бізнес-братство (УББ) шукає івент-менеджера / менеджерку. Обов’язки: планування та організація закритих та відкритих подій спільноти (навчань, зустрічей зі спікерами, форумів, поїздок та дозвілля) та комунікація з учасниками Братства, вирішення їхніх запитів та підтримка п’ятизіркового сервісу Братства. Ідеальний кандидат вміє розв’язувати різнопланові завдання та будувати бізнес-процеси; має освіту у сфері менеджменту, маркетингу, досвід організації подій; має досвід у комунікації з підприємцями; любить працювати системно, відповідально і все упорядковувати.
4. User Acquisition Manager до Brainstack
Українська мультипродуктова IT-компанія Brainstack шукає User Acquisition Manager, який / яка відповідатиме за створення, керування та масштабування рекламних кампаній; оптимізацію рекламних кампаній для максимізації ROI; планування й управління 6-7-значними рекламними бюджетами; досягнення ключових метрик (CPA, Spend та інших) тощо. Вимоги: 3+ роки досвіду у user acquisition / performance marketing; успішні кейси управління рекламними бюджетами в Facebook Ads, Snapchat, TikTok від $500,000; розуміння маркетингових метрик; сильні аналітичні навички й вміння приймати рішення на основі даних; досвід глибинної роботи з Google Analytics / Amplitude / Tableau.
Як працюється у Brainstack?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати
5. HR-менеджер до Vyriy
MilitaryTech компанія Vyriy шукає HR-менеджера / менеджерку. До його / її завдань входитиме: розробка та реалізація стратегії набору та збереження персоналу; забезпечення ефективного онбордингу персоналу; проведення розмов 1 на 1 з працівниками після випробувального терміну та щодо робочих питань; вирішення конфліктних ситуацій; розробка та впровадження програм підтримки, адаптації, мотивації, розвитку та кар’єрного просування персоналу. На співбесіду запросять кандидатів, які мають досвід роботи в HR-сфері, принаймні 2 роки; володіють базовими знаннями у кадровому адмініструванні; здатні ефективно спілкуватися та знаходити спільну мову з різними типами людей.
6. Комунікаційний менеджер до «Україна без сміття»
«Україна без сміття» шукає комунікаційного менеджера / менеджерку. Обов’язки: створення та реалізація комунікаційної стратегії організації; побудова сталої співпраці з партнерами (ЗМІ, експертами, відповідальним бізнесом, інфлюенсерами тощо); комунікаційний супровід проєктів організації; формування tone of voice та підготовка миттєвої антикризової комунікації. Вимоги: досвід роботи від 1 року в комунікаціях/PR; вільне володіння українською мовою; володіння англійською мовою буде перевагою; грамотність, лаконічність, уважність до деталей (must have), позитивне мислення; розвинений емоційний інтелект, проактивність; бажання вчитися та вдосконалюватися.
Як працюється в «Україна без сміття»?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати
7. Адміністратор до Музею у темряві «03:00»
Музей у темряві шукає адміністратора / адміністраторку в Києві. Обов’язки: зустріч відвідувачів та спілкування після екскурсій; оперативна робота з бронюваннями та телефонними дзвінками; ведення каси, бази відвідувачів, контроль сувенірки; підготовка простору до екскурсій; операційна робота в музеї. Очікують на відгуки від кандидатів, які здатні до емпатії та комунікабельні; уважні до деталей та здатні до багатозадачності; не бояться рутинної роботи та здатні контролювати дотримання графіків та точність ведення каси; люблять забезпечувати порядок в процесах та навкруги себе.
8. Partnership Marketing Specialist до Uklon
Uklon шукає Partnership Marketing Specialist в Києві, який / яка буде шукати та вивчати можливості для сумісних активностей та довгострокових, взаємовигідних програм із партнерами; створювати та підтримувати партнерські відносини із іншими компаніями; розвивати програми лояльності; опрацьовувати вхідні пропозиції співпраці й надавати відповіді. Для досягнення результатів знадобляться: досвід від 2-х років у ролі Partnership Specialist, Business Development Specialist тощо; високий рівень комунікативних навичок; вміння вести переговори та будувати win-win партнерські відносини; презентаційні навички; аналітичні здібності.
Як працюється в Uklon?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати
9. Контент-менеджер до Kyivstar.Tech
Kyivstar.Tech шукає контент-менеджера / менеджерку. Потрібно буде наповнювати додаток готовими текстами та зображеннями; працювати з продуктовим каталогом; готувати мануали та інструкції для роботи з контентом; розвивати «Мій Київстар» разом із кросфункціональною командою. Необхідні кваліфікація та досвід: досвід роботи на аналогічній посаді в продуктовій або сервісній компанії (від 2 років); володіння на базовому рівні Markdown та графічними редакторами; вміння самостійно планувати свій час та пріоритезувати задачі; готовність працювати в рамках методу Scrum.
10. Керівник інтернет-магазину / Head of e-Commerce до HLR
Компанія HLR шукає керівника / керівницю інтернет-магазину. До його / її функціоналу входитиме: виконання поставлених планів продажу інтернет-магазину; контроль наповнення товарами на сайтах та маркетплейсах; написання ТЗ та контроль їх виконання для розробників сайтів, 1С ; розробка пропозицій щодо просування сайтів; контроль роботи менеджерів інтернет-магазину. Для компанії важливо, щоб кандидат мав вищу освіту; досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; високі комунікативні навички; досвід управління командою від 4 осіб та навички співпраці з підрядниками; досвід роботи з 1С; досвід роботи з SEO, Google Ads, Google Analytics тощо.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручності пошуку користуйтеся фільтрами
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.