У цій добірці ми зібрали вакансії для комунікаційників та піарників. Перегляньте, які з них відповідають вашим професійним запитам і наявному досвіду.
1. Комунікаційний(-а) менеджер(-ка) до Команди підтримки відновлення і реформ (RST) Міністерства освіти і науки України
Команда підтримки відновлення та реформ МОН шукає комунікаційного менеджера / менеджерку. До його / її обов’язків входитиме розроблення комунікаційних планів реформи П(ПТ)О для її висвітлення на сайті та в соціальних мережах МОН; розроблення комунікаційних матеріалів та їх публікація на сайтах і в соціальних мережах Міністерства; медіамоніторинг соціальних мереж щодо реформи П(ПТ)О; координація діяльності з іншими зацікавленими сторонами та партнерами тощо. Вимоги: ступінь магістра у відповідній галузі (комунікації, маркетинг); ідеальна українська та вільне володіння англійською; понад три роки професійного досвіду в комунікаціях; досвід роботи в освітній сфері буде перевагою.
2. Керівник/-ця комунікацій до UkraineWorld
ГО «Інтерньюз-Україна» шукає керівника / керівницю комунікацій до багатомовного медіа, що створює статті, подкасти, звіти, аналітичні матеріали та книги про Україну. Потрібно буде розробляти та оновлювати комунікаційні політики; вести комунікації у соцмережах UkraineWorld та створювати комунікаційні стратегії; створювати контент для забезпечення ефективності різних комунікаційних цілей; відстежувати якісні та кількісні результати діяльності тощо. Ідеальний кандидат / -ка має повну вищу освіту; вільно володіє українською мовою та англійською на рівні від Upper-Intermediate; розуміється на внутрішніх та зовнішніх політичних процесах; володіє навичками копірайтингу та SMM.
3. PR-менеджер з міжнародним фокусом до ZDOROVI
Національна агенція гуманітарної допомоги ZDOROVI шукає PR-менеджера / менеджерку, до чиїх обов’язків входитиме: формування іміджу та захист репутації організації; міжнародне просування ТМ ZDOROVI (медіа, заходи, ініціативи) для залучення партнерств; ефективна робота зі ЗМІ та гучне висвітлення досягнень в українському контексті (благодійний сектор); написання пресрелізів, статей, новин та кейсів; менеджмент конференц-заходів, івентів тощо. Серед вимог — досвід роботи в комунікаціях від 2−3 років; стратегічне мислення та бачення перспектив; вміння складати комунікаційний план проєкту; досвід роботи з міжнародними організаціями та знання англійської мови будуть перевагою.
4. Менеджер/Менеджерка з комунікацій до ГС «Освіторія»
Громадська спілка «Освіторія» шукає комунікаційного менеджера/ку, який / яка братиме участь у розробці комунікаційних стратегій; розроблятиме та впроваджуватиме комунікаційні плани проєктів; пітчитиме національні та регіональні медіа; створюватиме ключові тексти; братиме участь у створенні SMM-стратегії проєктів тощо. Від кандидатів очікують досвіду впровадження комунікаційної стратегії; вміння писати так, щоб хотілося читати; вміння працювати автономно, системно, проактивно, але при цьому тримати контакт із командою; розуміння специфіки українських ЗМІ та медіаландшафту, вміння комунікувати з журналістами, майданчиками та лідерами думок.
5. PR-менеджер/менеджерка до ГО «Клуб рибалок України»
Громадська Організація «Клуб рибалок України» шукає PR-менеджера / менеджерку. Фахівець на цій посаді відповідатиме за створення та виконання стратегії комунікацій; розвиток напряму взаємодії зі ЗМІ; розвиток SMM-стратегії; залучення до співпраці партнерів та спонсорів; контроль за виконанням вимог донорів. Кандидатам знадобляться високий рівень володіння англійською мовою; досвід у сфері комунікацій та зв’язків з громадськістю від двох років; відмінні комунікаційні та аналітичні навички; знання та досвід у роботі з соціальними мережами та медіа.
6. Комунікаційний менеджер до Zagoriy Foundation
Zagoriy Foundation шукає комунікаційного менеджера / менеджерку. До його / її обов’язків входитиме: реалізація та удосконалення комунікаційної стратегії; взаємодія з підрядниками та командою; написання ключових текстів; аналітика та відстеження результатів у соціальних мережах та інших каналах. Серед вимог — вища гуманітарна освіта; досвід роботи в галузі комунікацій від 2 років; рівень англійської мови не нижче B2; вміння працювати з соціальними мережами, ШІ, таск-менеджерами та системами управління проєктами; розуміння медіа та PR, аналітики та звітності тощо.
7. PR-менеджер пресслужби до Суспільного Мовлення
Суспільне Мовлення шукає PR-менеджера / менеджерку, який / яка візьме на себе організацію роботи пресслужби; постановку та контроль виконання завдань для розміщення матеріалів на офіційному сайті, у соцмережах та у ЗМІ; взаємодію зі ЗМІ та громадськими організаціями; організацію публічних заходів, пресбрифінгів; контроль моніторингу згадок Суспільного у ЗМІ, аналіз репутаційних ризиків. Від кандидатів очікують наявності вищої освіти магістр/спеціаліст (PR, журналістика, філологія, маркетинг); стажу роботи за фахом від 3 років; вміння готувати різні типи матеріалів; наявності власної бази контактів з редакторами/журналістами; володіння англійською на рівні не нижче Upper-Intermediate.
8. PR & Communication Lead at Laba Global
Laba Group шукає PR & Communication Lead. Фахівець на цій посаді відповідатиме за розробку та впровадження PR-стратегій для підвищення впізнаваності бренду; запуск медіакампаній та взаємодію з журналістами; управління внутрішньою та зовнішньою комунікацією компанії; створення пресрелізів та інших матеріалів для ЗМІ; моніторинг та аналіз висвітлення компанії в ЗМІ; підтримку іміджу бренду та усунення потенційних ризиків. Ви заметчитеся з компанією, якщо маєте 3+ роки досвіду в PR та/або комунікаціях чи бренд-менеджменті; володієте англійською на рівні B2 і вище; вмієте розробляти та впроваджувати PR-стратегії тощо.
Як працюється у Laba Group?
Дізнайтеся про цінності компанії та роботу в команді
Читати9. Менеджер з комунікацій та PR до «Хюндай Мотор Україна»
Компанія «Хюндай Мотор Україна» шукає менеджера / менеджерку з комунікацій та PR. Вимоги до кандидатів: вища освіта у галузі PR, маркетинг, журналістика; знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate; наявність бази контактів у журналістському середовищі; досвід ведення та розвитку сайтів, досвід роботи з соціальними мережами та інші. До обов’язків входитиме: формування і реалізація PR / SMM плану в рамках стратегії компанії; адміністрування сайту, підготовка та адаптація контенту; розробка SMM-стратегії; формування новинного потоку; організація івентів, презентацій, конференцій, тест-драйвів тощо.
10. Менеджер\Менеджерка з комунікацій до RePower Ukraine Fundation
Благодійний Фонд RePower Ukraine Fundation шукає менеджера / менеджерку з комунікацій. Ключові Обов’язки: координація зовнішніх та внутрішніх комунікацій; розробка та імплементація комунікаційної стратегії фонду; підготовка щомісячних контент-планів; координація роботи соціальних мереж фонду, аналіз ефективності SMM-комунікацій. Кандидатам знадобляться: вища освіта за напрямом комунікації, журналістика або спорідненим; досвід роботи від 3 років за напрямом PR, комунікації, журналістика; навички копірайтингу та контент-менеджменту; розуміння алгоритмів роботи соціальних мереж; базовий досвід роботи з WordPress сайту є бажаним.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Переглянути
Дякуємо!
Тепер редактори знають.