В умовах постійних відключень світла наявність офісу зі стабільним електропостачанням стає значною перевагою при виборі роботодавця. Тому сьогодні зібрали для вас актуальні вакансії від компаній та організацій, що пропонують роботу в офісі в Києві, Львові, Чернівцях та Ужгороді.
1. Викладач освітніх програм до ЯвКурсі Програма Work&Study
Освітня компанія «ЯвКурсі» шукає викладачів на програму Work&Study. Основні обов’язки: проведення занять з учнями за матеріалами, підготовленими відділом розробки; ведення документації щодо проведених занять; проведення індивідуальних зустрічей та бесід з учнями; робота в команді викладачів над спільними навчальними та методичними завданнями тощо. Пропозиція відкрита для тих, хто склав ЗНО/НМТ на 180+; навчається у престижному університеті столиці на 2-5 курсі; пам’ятає свою підготовку до ЗНО/НМТ і хоче стати наставником та підтримкою для одинадцятикласників; впевнений у своїх знаннях з одного з предметів ЗНО (українська, англійська, історія або математика). Вакансія передбачає очне навчання в офісі освітньої компанії «ЯвКурсі» у Києві з 26 липня та подальшу роботу в київському офісі.
2. Менеджер з продажів до GOOD BREAD
Інклюзивна пекарня Good Bread шукає менеджера / менеджерку з продажів. Основні завдання: розробка та впровадження стратегій продажів з метою збільшення обсягів; оптимізація процесів взаємодії з клієнтами та партнерами; ведення переговорів з корпоративними клієнтами та визначеними роздрібними покупцями; моніторинг ринкових тенденцій та аналіз конкурентної ситуації з метою розробки тощо. Необхідні навички та досвід: досвід у продажах; висока організаційна та лідерська здатність; відмінні комунікативні навички та вміння вести переговори; стратегічне мислення та аналітичні здібності та інші.
3. Адміністратор регіонального центру розвитку лідерства до Української академії лідерства
Українська академія лідерства шукає адміністраторів центрів розвитку лідерства у Львові, Ужгороді та Чернівцях. Зони відповідальності: участь у плануванні бюджету витрат осередку, адміністративні та програмні витрати, відстеження відхилень від бюджету, коригування планів витрат; внесення в систему даних для оплати рахунків, відстеження процесу узгодження та факту оплати; ведення документального обліку витрат осередку, інвентаризації матеріальних цінностей; ініціювання процесу закупівель, підготовка ТЗ, попереднє вивчення ринку товарів/послуг та інші. Від кандидатів очікують досвіду роботи зі схожим функціоналом від 2 років; досвід розробки бюджету з урахуванням потенційних ризиків, аналіз поточних витрат; знання з документообігу; вміння працювати у форматі мультизадачності; любові до порядку та систематизації тощо.
4. Копірайтер (Content Manager) до Grade Education Centre
Grade Education Centre шукає контент-менеджера (копірайтера) / менеджерку (копірайтерку). Функціональні обовʼязки: написання і редагування текстів (блоги, новини, статті) + публікація на сайтах; оновлення та редагування вже створеного контенту на сайтах компанії; координація роботи з SEO-спеціалістами, співробітниками різних відділів у департаменті маркетингу; написання якісних текстів, що закохують читачів в англійську мову та навчання тощо. Вимоги: досвід та освіта у сфері маркетингу буде перевагою; грамотна українська мова та знання англійської на рівні В2/С1; гнучкість та вміння швидко адаптуватися до змін, організованість; системний підхід до роботи; досвід роботи з текстами від 1 року. Роботу в затишному та сучасному офісі в центрі Києва (вул. Ярославів Вал, метро «Золоті Ворота»).
5. Стажист/ка-фахівець/чиня з цифрової трансформації HR-процесів до Fozzy Group
Fozzy Group шукає стажиста-фахівця з цифрової трансформації HR-процесів. Потрібен вмотивований студент 4–6 курсів або нещодавній випускник університету, який прагне долучитися до команди. Вимоги: бути впевненим користувачем Excel та PowerPoint; вміти аналізувати та структурувати інформацію; не боятись брати на себе відповідальність; підходити до розв’язання завдань творчо; базово розуміти, як проводяться опитування та аналізується поведінка користувачів на сайтах. Стажист отримає офіційне та оплачуване працевлаштування, гнучкі умови для поєднання роботи та навчання, можливість продовжити кар’єру в компанії після стажування.
6. Product manager до DNIPRO-M
DNIPRO-M в пошуку Product-менеджера/менеджерки. Людина на цій позиції буде формувати пропозиції для введення нових продуктів до асортименту; здійснювати аналіз ринку інструменту та техніки в Україні та Європі; здійснювати пошук та відбір постачальників (Європа, Китай, Україна); проводити інтерв’ю з поточними користувачами та потенційною цільовою аудиторією для маркетингового аналізу тощо. Серед вимог — володіння англійською мовою на рівні В1+ ; досвід роботи в суміжних сферах (торгівля/менеджмент/маркетинг); розуміння, як влаштований товарний ринок України та/або Європи; відповідальність та цілеспрямованість.
7. Практичний психолог/асистент дитини до Новопечерської школи
«Новопечерська школа» запрошує на роботу Практичного психолога/асистента дитини. Ключові завдання: спостереження та супровід дітей в навчальному середовищі; розробка та проведення індивідуальних корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами; діагностика учнів, консультація батьків, педагогів та розробка рекомендацій; ведення документації щодо дітей з особливими освітніми потребами; співпраця з батьками та іншими спеціалістами щодо організації роботи з дітьми. Очікування від кандидата: вища психологічна освіта; досвід роботи з дітьми підліткового віку та дітьми з особливими освітніми потребами буде перевагою; знання вікових і психологічних особливостей дітей підліткового віку; знання методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та інші.
8. Фінансовий менеджер до Superhumans Center
Superhumans Center шукає фінансового менеджера / менеджерку. Потрібно буде вести фінансову звітність по грантових програмах; планувати та контролювати бюджети грантів; взаємодіяти з донорами та партнерами по грантових програмах; моніторити використання фінансових ресурсів; готувати фінансові звіти тощо. Кандидатам знадобляться вища освіта в галузі фінансів, економіки, бухгалтерського обліку або суміжних дисциплін; глибоке розуміння фінансового планування, бюджетування, управлінського обліку; знання законодавства у сфері фінансів та оподаткування; досвід управління грантами або фінансами в неприбуткових організаціях буде перевагою; володіння ПК, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); володіння англійською мовою на рівні В1 та вище.
9. Адвокат до ADVANQ
Юридична фірма ADVANQ шукає адвоката / адвокатку (senior рівня) в практику вирішення спорів. Майбутні завдання: аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії; комунікація з клієнтом; підготовка процесуальних документів; представництво інтересів у судах та органах державної влади. Вимоги: вища юридична освіта; статус адвоката й досвід судового представництва не менше 5 років (обов’язково); ефективне управління та координація роботи команди; хороші навички тайм-менеджменту і здатність розставляти пріоритети; оперативна реакція на запити, розуміння потреб і особливостей бізнесу клієнта; досвід роботи з адміністративними та господарськими спорами.
10. Event & Space Manager до Львівського медіафоруму
ГО «Львівський медіафорум» шукає Event&Space Manager, з яким/якою зможе розвивати простір для медійників Lviv Media Hub. Людина на цій позиції буде підтримувати життя і порядок у просторі: підрядники і техслужби організовані, все замовлено, закуплено і працює, а що не працює — швидко повертається до ладу; допомагати команді Львівського медіафоруму; керувати бронюваннями, брифувати клієнтів, які хочуть провести подію у нашому просторі; організовувати події. Ідеальний кандидат / кандидатка має досвід в організації подій; любить і вміє керувати підрядниками; вміє спрощувати і покращувати процеси навколо себе; знає англійську мову від В1; живе у Львові.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.