Віддалена робота за останні кілька років стала нормою. Але в умовах відключень світла зручно мати опцію офісу з усім необхідним оснащенням, та і з колегами час від часу хочеться бачитися наживо, а не лише через екран. Тому гібридний формат — ідеальне рішення: коли хочеться, можна попрацювати з дому, але за потреби вас завжди чекатимуть в офісі. Зібрали добірку вакансій з гібридним форматом роботи. Переглядайте, кого шукають компанії.
1. Проєктний менеджер / менеджерка до команди Львівського медіафоруму
Львівський медіафорум шукає Project Manager, який / яка вестимете грантові проєкти; координуватимете проєктну команду; буде реалізувати й моніторити бюджети проєктів; працюватимете з донорами, партнерами, грантерами та контрагентами тощо. Ідеальний кандидат / кандидатка: вміє бути головнокомандувачем / головнокомандувачкою свого проєкту; має досвід роботи з донорами та грантовими проєктами; блискуче працює з бюджетами і звітами; має рівень англійської Upper-Intermediate і вище; постійно відточує скіли і підіймає рівень стандартів для команди. Раз на місяць команда збирається на четвергові сніданки, коли колеги їдять і говорять про все на світі (крім роботи).
2. Sales Specialist до Uklon
Uklon шукає Sales Specialist. Він / вона відповідатиме за забезпечення повного циклу продажу продукту та подальший супровід клієнта; виконання планів відділу шляхом залучення клієнтів та масштабуванням їх роботи; аналіз потреб клієнтів та винесення пропозицій щодо вдосконалення продукту. Для досягнення результатів, вам знадобляться: досвід роботи у продажу від 3+ років; впевнені навички ведення перемовин щодо продажу послуг; вміння готувати та проводити презентації; навички роботи з СRM системами.
Як працюється в Uklon?
Дізнайтеся більше про цінності компанії, команду, робочі процеси та відбір кандидатів
Читати
3. SMM-менеджер до BRDO
Офіс ефективного регулювання BRDO шукає SMM-менеджера / менеджерку. Основні обов’язки: виготовлення текстового контенту для соцмереж; SMM-супровід подій, презентацій, круглих столів, які організовує BRDO; постинг в соцмережі Facebook, Instagram, LinkedIn, модерація сторінок; участь у креативі і підготовка контент-планів та інші. Вимоги: досвід профільної роботи від 3 років у сфері комунікацій; досвід роботи в комунікаціях громадського або державного сектору буде перевагою; відмінне володіння українською мовою; вільне володіння англійською мовою (не нижче рівня С1); вміння писати грамотні та цікаві широкій аудиторії тексти різних форматів.
4. Керівник напрямку конвергентних продуктів та сервісів до Vodafone Україна
Vodafone Україна шукає лідера / лідерку напрямку конвергентного продукту. Людина на цій позиції буде очолювати розробку захопливих конвергентних продуктів, що поєднують ТБ, проводовий та мобільний інтернет; формувати стратегію розвитку напрямку та втілювати її в життя; керувати талановитою командою професіоналів; брати участь у трансформації телеком-ринку України. Від кандидатів очікують: 5 років досвіду в Телекомі, з яких 3 роки в управлінні продуктами; розуміння ринку та технічних аспектів Телеком-продуктів; сильних лідерських та комунікативних навичок; аналітичного складу розуму та стратегічного мислення; знання англійської на рівні Upper-Intermediate.
5. HR People Partner / Business Partner до Universe Group
Universe Group шукає HR People Partner / Business Partner. Зона відповідальності у цій ролі: партнерська взаємодія та підтримка CEO проєктів в питаннях People Management; ведення повного життєвого циклу співробітників (від онбордингу до офбордингу); проведення регулярних 1-1 зі співробітниками; робота із залученням, мотивацією та утриманням співробітників; моніторинг соціального клімату в командах та рекомендації щодо його покращення. Вимоги: 4+ роки досвіду у HR-сфері; досвід ведення повного життєвого циклу співробітника в IT компаніях; вміння якісно проводити зустрічі 1-1, максимально користуватися можливостями даного інструменту; бізнес-орієнтованість, Data-driven підхід у роботі.
Як працюється в Universe Group?
Дізнайтеся більше про цінності компанії, команду, робочі процеси та відбір кандидатів
Читати
6. Менеджер дистанційної школи до Новопечерської школи
Новопечерська школа запрошує на роботу Менеджера дистанційної школи. Ключові завдання: операційне управління; розширення клієнтської бази; координація рекламних кампаній; участь у стратегічному плануванні; клієнт-менеджмент; управління бюджетом тощо. Очікування від кандидатів: досвід роботи на управлінських посадах або у ролі проєктного менеджера; вміння ефективно організовувати роботу команди, вирішувати складні завдання та приймати стратегічні рішення; високий рівень комунікативних навичок, вміння працювати з клієнтами та партнерами; знання основ маркетингу, фінансового планування та бюджетування; досвід роботи з договорами та юридичною документацією.
7. Івент-менеджер до IT Dnipro Community
IT Dnipro Community шукає івент-менеджера / менеджерку, який / яка буде реалізовувати поточний план і розробляти нові події; координувати підготовку: узгоджувати дати, складати графіки та забезпечувати необхідними ресурсами; розробляти і контролювати кошториси, ефективно розподіляти ресурси; взаємодіяти з партнерами; співпрацювати зі спонсорами та партнерами івентів тощо. Кандидатам знадобиться: досвід організації заходів; відмінні комунікаційні навички та вміння знаходити спільну мову з людьми; вільне володіння українською мовою, як усною, так і письмовою, грамотне спілкування; вміння приймати оперативні рішення та працювати в умовах багатозадачності; проактивність; відповідальність.
8. Менеджер з розвитку бренду роботодавця до ОККО
ОККО шукає менеджера / менеджерку з розвитку бренду роботодавця. Основні обов’язки: підготовка матеріалів для участі в заходах; розвиток та підтримка відносин зі студентськими організаціями, активними студентами; участь у формуванні бренду роботодавця в соціальних мережах; організація опитувань працівників компанії, аналітика, розробка планів дій; формування звітів за результатами опитування, презентація результатів тощо. Кандидатові знадобляться: вища освіта; досвід в HR/маркетинг/PR; аналітичний склад розуму; досвід управління проєктами; навички роботи в кросфункційних командах; високий рівень відповідальності.
Як працюється в ОККО?
Дізнайтеся більше про цінності компанії, команду, робочі процеси та відбір кандидатів
Читати
9. Графічний дизайнер до Perfect PR
Perfect PR шукає графічного дизайнера / дизайнерку. Обов’язки: створювати макети для поліграфічної продукції та мерчу; розробляти креативи для соцмереж, сайтів, розсилок тощо; втілювати візуальні концепції на основі створених креативних ідей; створювати дизайн-продукти та бізнес-презентації; розробляти айдентику бренду. Ідеальний кандидат / кандидатка: має досвід роботи в графічному дизайні від 2 років; професійно володіє Photoshop, Illustrator, Corel Draw, Figma; знає основи композиції, типографіки та кольорознавства; слідкує за трендами в дизайні та генерує нові ідеї; вміє приймати самостійні дизайн-рішення та обґрунтувати їх.
10. Старший проєктний менеджер/менеджер проєктів до RePower Ukraine Foundation
RePower Ukraine Foundation шукає менеджера / менеджерку проєктів. Ключові обов’язки: адміністрування поточних проєктів Фонд; комунікація щодо проєктів із донорами та грантодавцями як в складі команди Фонду, так і самостійно; організація роботи команди проєкту, консультування команди щодо вимог грантодавців та забезпечення їх дотримання; супроводження логістики обладнання тощо. Вимоги: успішний досвід проєктного менеджменту від 2 років; досвід роботи у громадських організаціях, або досвід співпраці з міжнародними/донорськими організаціями буде ключовою перевагою; навички управління фінансами проєкту; вільне володіння українською мовою та хороше володіння англійською мовою.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.