Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

12 інсайтів з Disrupt HR Kyiv III: лайфхаки для всіх, хто працює з людьми

06.07.19 Happy HR Кар'єра 6 хв читання

У червні відбувся івент Disrupt HR Kyiv III — революційна подія від групи компаній Q28 Corp. для HR-спеціалістів, топ-менеджерів та власників бізнесу. 12 спікерів за півтори (!) години поділилися важливими інсайтами про роботу з людьми. А ми законспектували найголовніші ідеї. 

1. Чому HR не можуть наймати Sales-менеджерів?

Ілля Рейніш, Head of Sales Department у LABA

Ілля Рейніш на Disrupt HR Kyiv

HR-менеджери та Sales-спеціалісти — люди з різних світів. Для перших важлива система, чіткі цілі та KPIs у роботі. Тоді як другі звикли порушувати правила і працювати заради драйву. 

Тому стандартні тексти вакансій та співбесіди не допоможуть знайти гарного Sales- менеджера.  Що ж потрібно? Думати як акула, спрагла крові та боротьби, і кинути кандидатам виклик, що зачепить і приведе до вас справжнього продажника.


2. Чи потрібні компаніям CEO? 

Євген Саранцов, засновник платформи відкритих інновацій RE:ACTOR.

Євген Саранцов на Disrupt HR Kyiv

Для функціонування більшості компаній в Україні ще й досі важливі влада та контроль. Тому у великих фірмах працюють десятки директорів. Але чи потрібні вони? Точно не в такій кількості. Замість них краще наймати підприємців, що будуть приносити реальний прибуток. 


3. Чому тренінги не працюють?

Маріанна Хоніна, керуюча партнерка та бізнес-тренерка DEVELOR UKRAINE. 

Маріанна Хоніна на Disrupt HR Kyiv

Чи можуть тренінги гарантувати результат? На жаль, 85% людей не застосовують набуті на них навички. Причому більшість пробують, але з часом здаються. Чому так? Бо нічого не відбувається після тренінгів. Людина повертається на роботу, а там все як і раніше. 

Але зміни приносять тільки комплексні проекти. Перевірка результатів та підтримка нових ідей після тренінгу не менш важливі, ніж розкручений спікер. 


4. HR і CEO: партнерство чи напруга?

Олександра Колесник, керівниця платформи бізнес-освіти «HR-бізнес-партнер», експерт-практик у сфері організаційного розвитку та управління персоналом.

Олександра Колеснік на Disrupt HR Kyiv

Впродовж останніх 5 років HR-менеджери стають усе більш впливовими фігурами в компаніях. Втім, більшість із них не поспішають заглиблюватись у бізнес-процеси. У результаті керівникам важко повністю довіритися менеджерам з персоналу, і між HR та CEO зростає напруга. 

Щоб цього уникнути, HR-менеджеру потрібно управляти персоналом як активом, замислитись про комплексний розвиток співробітників і навчитися розмовляти з топ-менеджерами їхньою мовою.


5. Розвиток лідерства VS ефективність компанії

Ірина Черковська, HR-директорка Nestle Ukraine. 

Ірина Черковська на Disrupt HR Kyiv

Щоб досягти максимальної ефективності, недостатньо розвивати лідерські якості лише у конкретних працівників. Важливо створювати культуру лідерства на всіх рівнях — від вантажників до топ-менеджерів. Щоб кожен співробітник міг вільно обговорювати своїм питання з керівництвом і розвиватись в атмосфері відкритості. 


6. Дизайн-мислення та agile в HR

Антон Новаковський, керівник з навчання та розвитку в Philip Morris Ukraine. 

Антон Новаковський на Disrupt HR Kyiv

У бізнесі ми частіше за все приймаємо рішення, керуючись одним із трьох підходів:

  • що подобається мені;
  • що каже керівництво;
  • як ми робили завжди.

Жоден із варіантів не працює та приносить збитки бізнесам. Альтернатива — метод дизайн-мислення, особливість якого — фокус на цільовій аудиторії і створення рішень, які враховують її запити.


7. Відкритість та довіра. А з чого починаєте ви?

Марія Прус, HRD у FigLeaf App, п’ять років досвіду на керівних посадах в 1+1 Media.

 

Марія Прус на Disrupt HR Kyiv

З чого починати комунікацію: відкриватись одразу чи чекати цього від співрозмовника? За спіральною моделлю побудови довіри, перший крок повинні зробити ви. Тільки тоді людина розкривається у відповідь. 

Гарний інструмент для побудови довіри — check-in / check-out. Суть у тому, що на початку та наприкінці зустрічі кожен з учасників відповідає на два питання: «Про що я зараз думаю?» та «Що я зараз відчуваю?». 


8. Про що мовчимо ми?

Софія Волянюк, 15-річна підприємиця, авторка фільму «Про що мовчимо ми?». 

Софія Волянюк на Disrupt HR Kyiv

Дорослі часто думають, що підлітки занадто маленькі, аби доносити свою думку. Але до дітей варто прислухатись. Власне, про це був знятий і фільм «Про що мовчимо ми?» — про підлітків, здатних змінювати світ: громадських активістів, юних науковців та менеджерів проектів, до яких, до речі, належить і сама Софія, яка з 13 років втілює у життя власні ідеї. 


9. Дайте вашим дітям якісну освіту, і можете більше не давати нічого

Лідія Білас, засновниця та керуюча партнерка приватної школи КМДШ.

Лілія Білас на Disrupt HR Kyiv

Головне — виховати в дитини здатність навчатись впродовж всього життя. А для цього потрібно самим бути носіями новизни, йти в ногу з часом. Бо світ змінюється дуже швидко, а майбутнє не обіцяє нічого сталого і тому потребує креативних людей.


10. 5 «ні» у роботі зі співробітниками

Володимир Дегтярьов, бізнес-коуч, засновник та CEO Newsfront PR Agency.

Володимир Дегтярьов на Disrupt HR Kyiv

Що у жодному разі не потрібно робити керівнику? 

• Намагатися бути другом для колективу. Будьте директором.

• Напиватися при підлеглих. Корпоративні вечірки не для керівників.

• Критикувати особистість, а не роботу;

• Чекати до кінця кварталу, щоб дати зворотний зв’язок;

• Поводити себе так, щоб накопичувати на себе компромат.


11. Зв’язки вирішують усе

Ольга Роєнко, засновниця та CEO Royenko Marketing Agency.

Ольга Роєнко на Disrupt HR Kyiv

Зв’язки вирішують усе. Не важливо — нам потрібно знайти салон краси чи топ-менеджера. Зв’язки — це наші тенета. Але іноді їх треба перевіряти й чистити, особливо соціальні. А іноді улов краще взагалі викинути за борт.  


12. Монстри, з якими ми живемо

Світлана Ісаєнко, лікарка-психотерапевчиня, завідуюча відділення прикордонних і кризових станів Харківської психіатричної лікарні № 3.

 

Світлана Ісаєнко на Disrupt HR Kyiv

Будь-якого монстра можна перемогти: і тривогу, і апатію, і навіть депресію. Головне — вчасно звернутись до спеціаліста. А ще — жити своїм життям (не мами, не батька чи керівника) і  втілювати свої мрії.


Вам також буде цікаво

Як розпочати кар’єру в HR без досвіду роботи?

Навички 2030: які скіли будуть потрібні для роботи у найближчому майбутньому?

Правила эффективной коммуникации от Ульяны Куликовой

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: