У червні відбувся івент Disrupt HR Kyiv III — революційна подія від групи компаній Q28 Corp. для HR-спеціалістів, топ-менеджерів та власників бізнесу. 12 спікерів за півтори (!) години поділилися важливими інсайтами про роботу з людьми. А ми законспектували найголовніші ідеї.
1. Чому HR не можуть наймати Sales-менеджерів?
Ілля Рейніш, Head of Sales Department у LABA
HR-менеджери та Sales-спеціалісти — люди з різних світів. Для перших важлива система, чіткі цілі та KPIs у роботі. Тоді як другі звикли порушувати правила і працювати заради драйву.
Тому стандартні тексти вакансій та співбесіди не допоможуть знайти гарного Sales- менеджера. Що ж потрібно? Думати як акула, спрагла крові та боротьби, і кинути кандидатам виклик, що зачепить і приведе до вас справжнього продажника.
2. Чи потрібні компаніям CEO?
Євген Саранцов, засновник платформи відкритих інновацій RE:ACTOR.
Для функціонування більшості компаній в Україні ще й досі важливі влада та контроль. Тому у великих фірмах працюють десятки директорів. Але чи потрібні вони? Точно не в такій кількості. Замість них краще наймати підприємців, що будуть приносити реальний прибуток.
3. Чому тренінги не працюють?
Маріанна Хоніна, керуюча партнерка та бізнес-тренерка DEVELOR UKRAINE.
Чи можуть тренінги гарантувати результат? На жаль, 85% людей не застосовують набуті на них навички. Причому більшість пробують, але з часом здаються. Чому так? Бо нічого не відбувається після тренінгів. Людина повертається на роботу, а там все як і раніше.
Але зміни приносять тільки комплексні проекти. Перевірка результатів та підтримка нових ідей після тренінгу не менш важливі, ніж розкручений спікер.
4. HR і CEO: партнерство чи напруга?
Олександра Колесник, керівниця платформи бізнес-освіти «HR-бізнес-партнер», експерт-практик у сфері організаційного розвитку та управління персоналом.
Впродовж останніх 5 років HR-менеджери стають усе більш впливовими фігурами в компаніях. Втім, більшість із них не поспішають заглиблюватись у бізнес-процеси. У результаті керівникам важко повністю довіритися менеджерам з персоналу, і між HR та CEO зростає напруга.
Щоб цього уникнути, HR-менеджеру потрібно управляти персоналом як активом, замислитись про комплексний розвиток співробітників і навчитися розмовляти з топ-менеджерами їхньою мовою.
5. Розвиток лідерства VS ефективність компанії
Ірина Черковська, HR-директорка Nestle Ukraine.
Щоб досягти максимальної ефективності, недостатньо розвивати лідерські якості лише у конкретних працівників. Важливо створювати культуру лідерства на всіх рівнях — від вантажників до топ-менеджерів. Щоб кожен співробітник міг вільно обговорювати своїм питання з керівництвом і розвиватись в атмосфері відкритості.
6. Дизайн-мислення та agile в HR
Антон Новаковський, керівник з навчання та розвитку в Philip Morris Ukraine.
У бізнесі ми частіше за все приймаємо рішення, керуючись одним із трьох підходів:
- що подобається мені;
- що каже керівництво;
- як ми робили завжди.
Жоден із варіантів не працює та приносить збитки бізнесам. Альтернатива — метод дизайн-мислення, особливість якого — фокус на цільовій аудиторії і створення рішень, які враховують її запити.
7. Відкритість та довіра. А з чого починаєте ви?
Марія Прус, HRD у FigLeaf App, п’ять років досвіду на керівних посадах в 1+1 Media.
З чого починати комунікацію: відкриватись одразу чи чекати цього від співрозмовника? За спіральною моделлю побудови довіри, перший крок повинні зробити ви. Тільки тоді людина розкривається у відповідь.
Гарний інструмент для побудови довіри — check-in / check-out. Суть у тому, що на початку та наприкінці зустрічі кожен з учасників відповідає на два питання: «Про що я зараз думаю?» та «Що я зараз відчуваю?».
8. Про що мовчимо ми?
Софія Волянюк, 15-річна підприємиця, авторка фільму «Про що мовчимо ми?».
Дорослі часто думають, що підлітки занадто маленькі, аби доносити свою думку. Але до дітей варто прислухатись. Власне, про це був знятий і фільм «Про що мовчимо ми?» — про підлітків, здатних змінювати світ: громадських активістів, юних науковців та менеджерів проектів, до яких, до речі, належить і сама Софія, яка з 13 років втілює у життя власні ідеї.
9. Дайте вашим дітям якісну освіту, і можете більше не давати нічого
Лідія Білас, засновниця та керуюча партнерка приватної школи КМДШ.
Головне — виховати в дитини здатність навчатись впродовж всього життя. А для цього потрібно самим бути носіями новизни, йти в ногу з часом. Бо світ змінюється дуже швидко, а майбутнє не обіцяє нічого сталого і тому потребує креативних людей.
10. 5 «ні» у роботі зі співробітниками
Володимир Дегтярьов, бізнес-коуч, засновник та CEO Newsfront PR Agency.
Що у жодному разі не потрібно робити керівнику?
• Намагатися бути другом для колективу. Будьте директором.
• Напиватися при підлеглих. Корпоративні вечірки не для керівників.
• Критикувати особистість, а не роботу;
• Чекати до кінця кварталу, щоб дати зворотний зв’язок;
• Поводити себе так, щоб накопичувати на себе компромат.
11. Зв’язки вирішують усе
Ольга Роєнко, засновниця та CEO Royenko Marketing Agency.
Зв’язки вирішують усе. Не важливо — нам потрібно знайти салон краси чи топ-менеджера. Зв’язки — це наші тенета. Але іноді їх треба перевіряти й чистити, особливо соціальні. А іноді улов краще взагалі викинути за борт.
12. Монстри, з якими ми живемо
Світлана Ісаєнко, лікарка-психотерапевчиня, завідуюча відділення прикордонних і кризових станів Харківської психіатричної лікарні № 3.
Будь-якого монстра можна перемогти: і тривогу, і апатію, і навіть депресію. Головне — вчасно звернутись до спеціаліста. А ще — жити своїм життям (не мами, не батька чи керівника) і втілювати свої мрії.
Вам також буде цікаво
Як розпочати кар’єру в HR без досвіду роботи?
Навички 2030: які скіли будуть потрібні для роботи у найближчому майбутньому?
Дякуємо!
Тепер редактори знають.