Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

4 причини, які заважають відкрити власну справу

20.08.18 Новини 2 хв читання

Згідно з результатами дослідження компанії Qualtrics, 32% американців розглядали можливість відкрити власну справу впродовж останнього року, але більшість так на це й не наважились. І ось чому.

Не вистачає стартового капіталу

Це найпопулярніша перешкода, яка впродовж років стає на заваді тисячам потенційних підприємців. 42% респондентів визнали, що їм просто не вистачило грошей для старту власного бізнесу. Але це зупиняє не всіх. Майже третина опитаних виявила готовність звернутися за державною позикою, 19% – за кредитом у банк, а ще 15% готові вкладати у бізнес власні кошти.  

Не вистачає рішучості

44% респондентів були максимально чесні й зізналися, що однією з причин, чому вони так і не відкрили власну справу, була лінь. Саме через неї їм важко зробити той самий перший крок – зареєструвати бізнес чи подати заявку на кредит.

Заважає страх втратити все

П’ята частина респондентів погоджується нічого не заробляти, поки бізнес буде розвиватися. А от 16% стверджують, що аж ніяк не можуть собі дозволити заробляти хоч трохи менше, ніж вони заробляють зараз. І лише 20% виявляють готовність відкрити власну справу, поки вони ще працюють на стабільній роботі, хоча, вочевидь, для багатьох це єдиний можливий варіант.

Заважає вік

Міленіали більше за представників інших поколінь готові розпочинати власну справу: 42% опитаних із покоління Y замислювалися над цим або навіть вже відкрили свій бізнес. Серед покоління Х потенційних підприємців теж багато – приблизно 39%. І наявність дітей – не перешкода. 44% опитаних представників покоління Х, у яких є діти, виявили бажання будувати бізнес.

А от серед бебі-бумерів відсоток потенційних підприємці значно нижчий – всього 22% замислювалися про власну справу впродовж останнього року. Серед перешкод – небажання стикатися з фінансовими ризиками на порозі пенсії, брак енергії та життєвих сил, необхідних для запуску свого стартапу.

Джерело: Inc


Читайте також:
Теорія поколінь. Чого хочуть від роботи представники поколінь X, Y та Z.

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.