Передноворічний час — це завжди період для рефлексії та спогадів. Рекрутерки агенції talentC підсумували рік і розповіли, які кейси кандидатів запам’яталися їм найбільше. Записуйте лайфхаки, як сподобатися рекрутеру, і тестуйте ефективні підходи в новому році.
1. Історія про те, як інтерес до компанії впливає на офер
Одна кандидатка почала цікавитися компанією задовго до того, як побачила вакансію. Вона активно стежила за сторінкою роботодавця в LinkedIn і завжди була в курсі останніх новин. Щойно компанія опублікувала вакансію, спеціалістка була першою, хто відгукнувся.
На співбесіді менеджерів вразила її зацікавленість, яка підтверджувалася реальними діями. І попри те, що вакансія вимагала дещо вищий рівень володіння певними навичками, компанія все ж таки зробила кандидатці офер. Саме її запал та ентузіазм стали вирішальними факторами у прийнятті рішення щодо працевлаштування.
Раджу й вам підписатися на соцмережі цікавих роботодавців і стежити за їхніми апдейтами. Так ви будете першими дізнаватися про новини й актуальні можливості компанії мрії.
2. Історія про те, як важливо не ігнорувати можливості
Вакансія вже певний час була в роботі, але ідеальний метч поки не стався.
Тоді я вирішила вдатися до «важкої артилерії» — файлу, де збираю профілі перспективних кандидатів, які з певних причин не підійшли раніше.
Один із таких кандидатів привернув мою увагу: я декілька разів писала йому на електронну пошту, але відповіді так і не отримала. Тоді я вирішила діяти ще наполегливіше й періодично «стукалася» до кандидата через різні канали комунікації.
Минуло декілька тижнів, і кандидат таки вийшов на звʼязок. А потім успішно пройшов усі етапи відбору й отримав офер на Senior-позицію. Я отримала несподіваний букет квітів на знак вдячності, а компанія та кандидат — ідеальний метч.
Тож порада рекрутерам — пишіть і знову пишіть. А кандидатам раджу не ігнорувати можливості, навіть якщо ті здаються вам неактуальними — іноді саме вони приводять до найкращих кар’єрних змін.
3. Історія про те, як гостинг кандидата зірвав йому офер
Кандидат успішно пройшов всі етапи відбору й отримав офер, а потім раптово зник (загостився). Через деякий час ми продовжили пошук кандидатів, адже не хотіли затягувати закриття вакансії.
Знайшли іншого спеціаліста, якому зробили офер. А в день, коли цей фахівець підписав офер, несподівано повернувся перший кандидат і повідомив, що готовий рухатися з нами далі. Але ми вже мали підписаний офер і, на жаль, не змогли віддати це місце першому кандидату.
Цей та ще декілька подібних випадків показують, що важливо бути відкритим і прозорим у комунікації, вчасно відповідати та не зникати.
4. Історія про те, як не варто називати свою посаду
Однією з позицій, на яку сьогодні активно шукають кандидатів більшість продуктових ІТ-компаній, є User Acquisition Manager. На цю роль зазвичай претендують фахівці, що не шукають роботу активно, і тому знайти їх вдається переважно за допомогою LinkedIn.
Найбільш поширені назви позицій релевантних на цю посаду кандидатів — PPC-спеціаліст, Media Buyer або Digital Marketing Manager. Проте часом кандидати буквально «випадають» із пошукової видачі через суперкреативні назви позицій. Marketing Guru, Ninja, Pikachu, Evangelist, Alchemist — це лише деякі з варіантів, які можна побачити у профілях. Вони виглядають справді оригінально, але дуже ускладнюють пошук для сорсерів і рекрутерів.
Тож, якщо ви хочете бути помітними в LinkedIn, раджу використовувати більш звичні тайтли у профілі. Ще можна одразу зазначити інструменти, з якими ви працюєте, і тоді знайти ваш профіль буде ще легше.
5. Історія про те, як друга спроба привела до офера
Іноді відмова — це зовсім не кінець шляху до компанії мрії. Кандидат пройшов декілька етапів відбору до одного з проєктів компанії, але за результатами тестового завдання отримав відмову.
Попри це він не втратив надію і відгукнувся на схожу позицію до тієї ж компанії, але вже на інший проєкт. На цей раз стався метч: спеціаліст успішно пройшов всі етапи відбору й отримав бажаний офер.
Цей випадок доводить, що навіть після відмови не варто втрачати зв’язок із компанією, особливо якщо йдеться про великі бізнеси, які мають багато проєктів у своїй екосистемі. Іноді варто спробувати ще раз.
6. Історія про те, як можна здивувати рекрутера своїм резюме
90% мого часу на етапі відбору CV — це завжди пошук кандидатів за ключовими вимогами позицій, ознайомлення з досвідом, освітою, навичками та портфоліо кандидатів.
А ще 10% мого часу йде на креатив у вакансіях. Я вже бачила і вірші, й оповідання, і запис репу, і відеопрезентації досвіду. Одного разу навіть отримала результати аналізів кандидата…
На креативних позиціях нестандартний підхід — це плюс, але тільки якщо він підсилює вашу професійність. Пам’ятайте: креативність має працювати на вас, а не відвертати увагу від головного — вашого досвіду та навичок. А ще не поспішайте та кілька разів перевірте файли перед надсиланням 🙂
Дякуємо рекрутеркам агенції talentC: Уляні Спітковській, Оксані Власюк, Анастасії Войтенко та Еллі Тьосі за те, що поділилися своїми історіями та порадами.
Готові надсилати своє резюме?
Обирайте одну з крутих вакансій у нас на сайті — і вперед 👉
ВакансіїЧитайте також
6 корисних ШІ-інструментів, які допоможуть знайти й отримати роботу мрії
Як провалити онлайн-співбесіду: антипоради для кандидатів та рекрутерів
6 порад, як ефективніше закривати вакансії та залучати найкращих кандидатів
Дякуємо!
Тепер редактори знають.