Попри те, що через війну команди українських компаній розпорошені по різних містах і країнах, їм вдається тримати зв’язок і разом відпочивати, вигадуючи часом дуже круті ідеї. Ми розповіли про кейси 5 компаній, профілі яких є на Happy Monday. Надихайтесь і організовуйте цікаве дозвілля для своїх команд. Зараз так важливо створювати настрій одне одному.
Sigma Software
У Sigma Software попри вплив війни намагаються зберігати традиції і збиратися разом на день народження компанії та Новий рік, відзначати День вишиванки й вітати дітей у День святого Миколая.
З незвичайного: у компанії є власний кулінарний клуб Sigma Cooking Club. Його учасники обмінюються рецептами, викладають фото страв і навіть готують разом. Наприклад, на Великдень провели для всієї команди майстер-клас із приготування пасок. У планах клубу — випустити власну книгу рецептів. З початком повномасштабного вторгнення кулінарний клуб змістив фокус на волонтерську діяльність та підтримує людей у Харківській області.
Важлива частина корпоративного життя компанії — спорт. Працівники грають у настільний теніс, бігають марафони. Команда такі активності підтримує — наприклад, запрошує тренерів прочитати лекцію про біг і підготовку до марафону. Також в офісах проходять групові заняття з йоги та фітнесу, є футбольні, баскетбольні та волейбольні команди.
Uklon
В Uklon також прицільно організовують спільне дозвілля, що допомагає працівникам відпочити тілом і душею та відновити сили для продуктивної роботи. Для команди організовують: кібертурніри, майстер-класи з малювання, приготування пряничних будиночків, виготовлення соєвих свічок, мозаїки, дизайну чашок, розмальовування бокалів тощо. Також влаштовують дні кіно, спільні походи на ковзанку; турніри з мафії; екскурсії на самокатах Києвом та ще багато інших активностей.
Читайте також: Як компанії підтримують своїх працівників та ЗСУ під час війни
Genesis
Під час повномасштабної війни гучні корпоративи в Genesis, як і в більшості компаній, перейшли у формат камерних тимбілдингів. Хтось полюбляє настільні ігри, хтось — авторське кіно, а хтось — командні ланчі. Зараз у фокусі корпоративних заходів — допомога ЗСУ. Одним з таких заходів у Genesis був благодійний стендап, під час якого співробітники зібрали кошти на дрон для військових.
Precoro
У Precoro регулярно влаштовують спільні активності для згуртування команди. Частина працівників, які відвідують офіс, збираються для спільного перегляду фільмів чи йога-практик. Ремоут-команда грає в онлайн-ігри, а також підключили бота, який формує рандомні пари для дружньої розмови, щоб познайомити людей ближче. Ще один улюблений вид дозвілля команди — інтелектуальні розваги на кшталт квестів чи ігор «Що? Де? Коли?».
У теплу погоду прекорівці полюбляють плавати Дніпром та милуватися красою величного Києва. Любителі бігу збираються на ранкові пробіжки. Є в компанії і справжні бігуни, які долають марафони. А ще деякі співробітники полюбляють грати у сквош.
Читайте також: Як компанії піклуються про ментальне здоров’я працівників: 8 кейсів
Uptech
В Uptech усі люблять спільний відпочинок. Команда People & Culture завжди відстежує настрої в колективі та намагається підлаштувати активності під запит працівників.
У кожної команди є окремий бюджет на тимбілдинги, і вони самі вирішують, як витрачати кошти. Раніше обирали різні активності: від спортивних квестів до творчих майстер-класів. Зараз фокус змістився на набуття корисних навичок, як-от надання домедичної допомоги або психологічної підтримки собі та близьким.
Ще одна спільна пристрасть аптеківців — спорт. У компанії є власна команда з футзалу. Крім того, щотижня охочі грають разом у волейбол та час від часу збираються в офісі на перегляд спортивних матчів.
Останній командний захід Uptech відбувся же під час повномасштабної війни — у форматі хакатону під назвою Code for Ukraine. У компанії розуміли, що люди скучили одне за одним і хочуть провести час разом, але не просто відпочити, а зібратися з корисною метою. Тому вирішили побрейнштормити над ідеями стартапів і створити рішення, що допоможуть наблизити перемогу України або сприятимуть відбудові країни після війни.
У хакатоні взяли участь 6 команд, кожна з яких створила демоверсію повноцінного застосунку чи сайту. Наприклад, для спрощення процесу перерахунку коштів благодійним організаціям, для запобігання кібератакам, на допомогу ветеранам чи для підвищення обізнаності українців з національною історією та культурою.
Хочете дізнатися більше про ці та інші компанії?
Читайте їхні профілі на Happy Monday
Компанії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.