Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Корпоративи не на часі: 5 кейсів спільного дозвілля в компаніях

20.12.23 Новини 4 хв читання

Попри те, що через війну команди українських компаній розпорошені по різних містах і країнах, їм вдається тримати зв’язок і разом відпочивати, вигадуючи часом дуже круті ідеї. Ми розповіли про кейси 5 компаній, профілі яких є на Happy Monday. Надихайтесь і організовуйте цікаве дозвілля для своїх команд. Зараз так важливо створювати настрій одне одному.


Sigma Software


У Sigma Software попри вплив війни намагаються зберігати традиції і збиратися разом на день народження компанії та Новий рік, відзначати День вишиванки й вітати дітей у День святого Миколая.

З незвичайного: у компанії є власний кулінарний клуб Sigma Cooking Club. Його учасники обмінюються рецептами, викладають фото страв і навіть готують разом. Наприклад, на Великдень провели для всієї команди майстер-клас із приготування пасок. У планах клубу — випустити власну книгу рецептів. З початком повномасштабного вторгнення кулінарний клуб змістив фокус на волонтерську діяльність та підтримує людей у Харківській області.

Важлива частина корпоративного життя компанії — спорт. Працівники грають у настільний теніс, бігають марафони. Команда такі активності підтримує — наприклад, запрошує тренерів прочитати лекцію про біг і підготовку до марафону. Також в офісах проходять групові заняття з йоги та фітнесу, є футбольні, баскетбольні та волейбольні команди.


Uklon


В Uklon також прицільно організовують спільне дозвілля, що допомагає працівникам відпочити тілом і душею та відновити сили для продуктивної роботи. Для команди організовують: кібертурніри, майстер-класи з малювання, приготування пряничних будиночків, виготовлення соєвих свічок, мозаїки, дизайну чашок, розмальовування бокалів тощо. Також влаштовують дні кіно, спільні походи на ковзанку; турніри з мафії; екскурсії на самокатах Києвом та ще багато інших активностей.

Читайте також: Як компанії підтримують своїх працівників та ЗСУ під час війни


Genesis


Під час повномасштабної війни гучні корпоративи в Genesis, як і в більшості компаній, перейшли у формат камерних тимбілдингів. Хтось полюбляє настільні ігри, хтось — авторське кіно, а хтось — командні ланчі. Зараз у фокусі корпоративних заходів — допомога ЗСУ. Одним з таких заходів у Genesis був благодійний стендап, під час якого співробітники зібрали кошти на дрон для військових. 


Precoro


У Precoro регулярно влаштовують спільні активності для згуртування команди. Частина працівників, які відвідують офіс, збираються для спільного перегляду фільмів чи йога-практик. Ремоут-команда грає в онлайн-ігри, а також підключили бота, який формує рандомні пари для дружньої розмови, щоб познайомити людей ближче. Ще один улюблений вид дозвілля команди — інтелектуальні розваги на кшталт квестів чи ігор «Що? Де? Коли?».

У теплу погоду прекорівці полюбляють плавати Дніпром та милуватися красою величного Києва. Любителі бігу збираються на ранкові пробіжки. Є в компанії і справжні бігуни, які долають марафони. А ще деякі співробітники полюбляють грати у сквош. 

Читайте також: Як компанії піклуються про ментальне здоров’я працівників: 8 кейсів


Uptech


В Uptech усі люблять спільний відпочинок. Команда People & Culture завжди відстежує настрої в колективі та намагається підлаштувати активності під запит працівників. 

У кожної команди є окремий бюджет на тимбілдинги, і вони самі вирішують, як витрачати кошти. Раніше обирали різні активності: від спортивних квестів до творчих майстер-класів. Зараз фокус змістився на набуття корисних навичок, як-от надання домедичної допомоги або психологічної підтримки собі та близьким.

Ще одна спільна пристрасть аптеківців — спорт. У компанії є власна команда з футзалу. Крім того, щотижня охочі грають разом у волейбол та час від часу збираються в офісі на перегляд спортивних матчів.

Останній командний захід Uptech відбувся же під час повномасштабної війни — у форматі хакатону під назвою Code for Ukraine. У компанії розуміли, що люди скучили одне за одним і хочуть провести час разом, але не просто відпочити, а зібратися з корисною метою. Тому вирішили побрейнштормити над ідеями стартапів і створити рішення, що допоможуть наблизити перемогу України або сприятимуть відбудові країни після війни.

У хакатоні взяли участь 6 команд, кожна з яких створила демоверсію повноцінного застосунку чи сайту. Наприклад, для спрощення процесу перерахунку коштів благодійним організаціям, для запобігання кібератакам, на допомогу ветеранам чи для підвищення обізнаності українців з національною історією та культурою.

Хочете дізнатися більше про ці та інші компанії?

Читайте їхні профілі на Happy Monday

Компанії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: