Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

5 міфів про пошук роботи у LinkedIn

02.11.17 Пошук роботи 3 хв читання

Радить Ольга Юрченко, кар’єрна коучиня, LinkedIn Strategist, консультантка із кар’єрних переходів.

Клієнти часто звертаються до мене із запитаннями: «Що таке LinkedIn? Які плюси та мінуси цієї мережі? А чи підійде вона мені? Чи можу я там знайти роботу?» І я розповідаю, що LinkedIn є потужним інструментом для тих, хто шукає роботу. Тут можна описати свій досвід, досягнення, вміння, і за вірної стратегії привернути увагу рекрутерів. Також тут можна знайти контакти, які приведуть вас до компанії мрії.

Але мої клієнти не просто не хочуть використовувати LinkеdIn, вони відчайдушно пручаються реєструватися там. Я проаналізувала їхні відповіді та зібрала у п’ять основних міфів про пошук роботи в LinkеdIn. Сподіваюся, ця інформація допоможе вам у всьому розібратися, побачити нові можливості цієї професійної мережі, відкрити там профіль і почати його розвивати.


Міф 1. «LinkеdIn — складний та незручний ресурс»


На перший погляд, дійсно так може здатися, але якщо приділити годину часу, ви легко орієнтуватиметеся в переходах, налаштуваннях пошуку, тому, як писати дописи та залишати коментарі. Після останніх оновлень інтерфейс LinkеdIn став ще простішим і зрозумілішим, з’явилося більше допоміжної інформації та навчальних відео.

LinkеdIn зібрав у собі найкраще з двох платформ, наприклад, з Facebook (де ви можете знайомитися з іншими людьми та ділитися новинами зі свого життя) та сайтів з пошуку роботи, наприклад, HeadHunter (де ви можете розмістити своє резюме та відстежувати вакансії). Тільки в LinkedIn ви не побачите фотографії котиків та чиїхось обідів. LinkedIn — це простір для побудови кар’єри, особистого бренду, пошуку партнерів та клієнтів. Люди приходять сюди для вирішення конкретних задач. Це — робоче місце.

Засновник LinkedIn Райд Хоффман каже: «Я не маю мети втримати користувача якомога довше на нашому сайті. Я хочу, щоб людина зайшла, зробила те, що їй потрібно за кілька хвилин, і продовжила свій робочий день».


Міф 2: «LinkedIn не працює. Я відкрив там профіль і нічого не відбувається!»


Згодна. Якщо просто відкрити профіль, мало що зміниться у вашому житті. Потрібно стати видимим у цій мережі та відображатися у пошуку. Є два закони, які в цьому допоможуть.

Перший закон: створіть сильний профіль — з фотографією, досягненнями, публікаціями, переліком проєктів та рекомендаціями, навичками та інтересами. Ваш профіль повинен відображати вашу історію успіху. Це в подальшому допоможе побудувати сильний особистий бренд.

У LinkedIn є показник «Ефективність профілю», який вимірюється у відсотках від 0 до 100. Чим він вище, тим серйозніше буде ставлення до вас і тим частіше профіль почне відображатися в пошуку. Таким чином, з’являється більше шансів, що потенційний роботодавець, який шукає працівників за певними ключовими словами, потрапить саме на вашу сторінку.

Другий закон: створіть сильну мережу цільових контактів. Для цього познайомтеся зі спеціалістами з вашої сфери, рекрутерами та менеджерами з персоналу. Стежте за їх активностями, спілкуйтесь у групах та ведіть активне листування з розповіддю про себе та те, чим можете бути корисні. І коли кількість ваших контактів досягне позначки 500, профіль можна вважати успішним, що зробить вас ще більш помітним у цій професійній мережі.


Міф 3. «Я не можу написати *відомій у бізнесі людині*, що вона подумає про мене?»


У LinkedIn досить просто встановлювати контакти. Не бійтеся розсилати запрошення всім, хто вам цікавий. Єдиний момент — пишіть одразу, хто ви і чому вважаєте, що ваш контакт буде корисним для адресата.

Можливо, не варто відразу надсилати запит директорові компанії, якщо будете під прямим керівництвом, наприклад, начальника відділу аналітики. Ось з начальником відділу є сенс познайомитися, розповісти про себе та про те, чим ви можете бути корисні компанії. Але кожна ситуація індивідуальна, тому важливо знайти людину, яка ухвалює рішення про прийом співробітника на роботу.

У LinkеdIn не посади обирають кандидатів, і не кандидати обирають посади. Тут люди обирають одне одного.


Міф 4: «Справжнім професіоналам нема чого робити в соціальних мережах!»


За статистикою зараз понад 65% претендентів різного рівня експертності та сфери діяльності знаходять роботу через нетворкінг у соціальних мережах. Ігноруючи сучасні технології, ви можете проґавити багато кар’єрних можливостей!

Якщо ви професіонал у своїй сфері, діліться публікаціями, беріть участь в обговореннях у групах, користуйтесь принципами побудови презентації, заявляйте про свою експертизу та продовжуйте розвиватися!


Міф 5: «Там немає вакансій для мене!»


Можливість знайти роботу через LinkedIn — один із найбільших плюсів цієї мережі. Натиснувши на «Вакансії» в меню, ви побачите «Вакансії, які можуть вас зацікавити», які підібрали алгоритми LinkedIn, виходячи з наповнення профілю та відкритих пропозицій роботодавців. Як мінімум, цікаво їх подивитися та добре вивчити.

Також є сенс підписатися на сторінки компаній, які вам цікаві. На них можна переглянути список співробітників, там публікуються важливі корпоративні новини, пресрелізи і інформацію про відкриті вакансії.

Я надаю перевагу активному пошуку роботи, а не очікуванню появи вакансій. Тому не тільки відстежуйте компанії, які вам цікаві, а познайомтесь, стежте за оновленнями та постами від рекрутерів та менеджерів з персоналу, спілкуйтесь, діліться своїм досвідом та досягненнями.


Висновок: LinkedIn справді працює!


Сподіваюся, мені вдалося трохи розвіяти міфи про пошук роботи у LinkedIn, і ви вже найближчим часом зробите перші кроки та почнете ефективно використовувати цю соцмережу для досягнення професійних цілей.

Читайте також

Що таке LinkedIn і чи потрібен вам профіль у цій соцмережі?

Як шукати роботу у LinkedIn та оновлювати свій профіль?

7 помилок, які можуть привести до невдачі в LinkedIn

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.