Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

7 помилок, які можуть привести до невдачі в LinkedIn

20.03.18 Кар'єра Пошук роботи 6 хв читання

LinkedIn — потужний інструмент для тих, хто шукає роботу. За правильної стратегії ця мережа допоможе вам знайти компанію своєї мрії. На жаль, у багатьох LinkedIn… «не працює». Але це можна виправити! Про те, як перестати припускатися одних й тих самих помилок і почати ефективно використовувати можливості цієї професійної мережі, розповідає консультантка з розвитку кар’єри, кар’єрний коуч і LinkedIn-тренерка Ольга Юрченко.

photo 2021 10 11 21 34 14 2 1
Ольга Юрченко

LinkedIn — соціальна мережа для пошуку і підтримки ділових контактів. Кількість зареєстрованих користувачів — понад 500 млн по всьому світу, користувачів з України — 1,9 млн.

LinkedIn дає можливість досягати своїх професійних цілей, але я часто чую, що він «не працює»: «Я відкрив там профіль, і нічого відбувається», «Це складно і довго». Я бачу, як багато користувачів роблять одні й ті ж помилки в LinkedIn, які шкодять їхньому професійному розвитку. Але все можна виправити, головне — розуміти, як влаштована ця мережа і що вона може дати кожному професіоналу.

Ще не зареєстровані в LinkedIn? Розповідаємо, навіщо вам обов’язково потрібна ця соцмережа.

Читати


7 помилок в LinkedIn

  1. У вас немає мети.
  2. У вас слабкий, неповний профіль або кілька однакових профілів.
  3. Ви захопилися режимом «Анонімний профіль».
  4. Ви не знаєте, як використовувати всі налаштування мережі.
  5. Ваші контакти — це лише ті, кого ви добре знаєте.
  6. Ви не знаєте, з ким і як знайомитися.
  7. Ви не знаєте, як шукати людей, вакансії або компанії.


1. У вас немає мети

Рекрутери жартують: якщо вас немає в соціальних мережах, то вас не існує. А LinkedIn — це соціальна мережа для професійних знайомств. Бути там активним користувачем не означає, що ви активно шукаєте роботу. Це означає, що ви свідомо підходите до планування своєї кар’єри, у вас є професійні цілі (як ваші особисті, так і в розрізі компанії), ви знаєте, до чого прагнете і яких результатів хочете досягти.

Тому перш ніж створювати профіль, сформулюйте свої професійні цілі і окремо випишіть, що потрібно для їх досягнення. Я впевнена, що в LinkedIn ви знайдете частину відповідей на це питання.


2. У вас неповний профіль або кілька однакових профілів

Мета поставлена, ви знаєте, навіщо ви в LinkedIn і що хочете там робити. Отже, час навести порядок в профілі. Будь-якому користувачеві, який зайшов до вас на сторінку (а це може бути колега, потенційний роботодавець, майбутній партнер або клієнт), має бути зрозуміло, хто ви, з яким питанням до вас можна звернутися і що вам можна запропонувати.

Коли профіль не заповнений або, навпаки, в ньому дуже багато неструктурованої інформації, це зчитується так: «Мені байдуже».

Щоб ваш профіль був зрозумілим і структурним, заповніть основні блоки. Це забере у вас годину часу, але ви потім завжди зможете його посилити і додати нову інформацію.

Буває, що ви могли випадково двічі зареєструватися в LinkedIn за допомогою різних поштових сервісів. Перевірте це і залиште лише один профіль. Не вводіть у оману себе та інших людей.


3. Ви занадто захопилися режимом «Анонімний учасник»

Так, у деяких користувачів дійсно є вагомі причини залишатися анонімним або приховувати місце роботи. Але найчастіше я бачу, що користувачі просто бояться звільнення і тому приховують свій профіль. Нагадую: бути в LinkedIn — це не тільки про активний пошук роботи, це про свідомий підхід до свого професійного розвитку.

Якщо анонімний користувач переглянув мій профіль, у мене немає можливості познайомитися з цією людиною, такий користувач не потрапляє до пошукової видачі. Тому я не бачу ніяких переваг бути невидимим (анонімним), якщо ви вирішили бути в LinkedIn.


4. Ви не знаєте, як користуватися усіма налаштуваннями мережі

Виділіть час і поекспериментуйте з налаштуваннями, щоб знати, що найкраще підходить для вас. Так ви зможете скасувати повідомлення на пошту, якщо вони вас відволікають, або відключити опцію «Відображення профілю за межами LinkedIn», якщо це входить у ваші плани.

LinkedIn за замовчуванням налаштований так, щоб ви були видимими в мережі. Але ви завжди можете налаштувати його, як вам зручно.


5. Ваші контакти — це лише ті, кого ви добре знаєте

Сила LinkedIn у нетворкінгу, у знайомстві з новими людьми. Тому якщо ви створюєте свою мережу контактів тільки зі знайомих людей, реалізувати професійні цілі буде складно. LinkedIn призначений для людей, які відкриті для нових знайомств, готові ділитися інформацією і бути корисними. До речі, мережа постійно буде вам в цьому допомагати через функції «Люди, яких ви можете знати» або «Синхронізація контактів через пошту».


6. Ви не знаєте, з ким і як знайомитися

Коли ви пропишете свої професійні цілі, ви вже будете розуміти, які люди можуть вам допомогти в їх досягненні. Для когось це будуть рекрутери, менеджери з підбору персоналу або начальники відділів, для когось — керівники компаній. Подумайте, як знайти цих людей. Подивіться, чи є у вашій мережі контактів люди, які можуть порекомендувати вас.

Я раджу розширювати свою мережу контактів і вчитися знайомитися. Візьміть собі за правило відправляти персоналізоване повідомлення при встановленні контакту із зазначенням, чому ви хочете дружити. Відправляти запит на дружбу всім підряд без привітального повідомлення не має сенсу. Так, ви збільшите свою мережу контактів, але про вас ніхто не буде знати. Навчіться знайомитися і говорити про себе. Будьте корисні і дійте згідно з вашими цілями.


7. Ви не знаєте, як шукати людей, вакансії або компанії

Більшість користувачів LinkedIn розчаровуються в пошуку ключових людей або вакансій, особливо коли вичерпують ліміт на перегляд профілів. Але в безкоштовному варіанті є багато способів знайти потрібну вам людину або вакансію: через рядок пошуку, через новинну стрічку, через функції «Люди, яких ви можете знати» і «Інші учасники також дивилися».

LinkedIn використовує власні алгоритми пошуку і ранжирування. Так, якщо ми з вами введемо однаковий пошуковий запит, то результати пошуку у нас можуть відображатися по-різному. Це частково визначається профілем, активністю і контактами людини.

Мені б хотілося, щоб ви переглянули своє ставлення до LinkedIn: прописали свої цілі, внесли зміни в профіль і надсилали лише персоналізовані запрошення. Тоді ви зможете гідно оцінити всі можливості цієї соціальної мережі.

Якщо вам потрібно знайоме обличчя в LinkedIn, підписуйтесь там на Happy Monday 😉

Якщо вам потрібно знайоме обличчя в LinkedIn, підписуйтесь там на Happy Monday 😉

Підписатися

Читайте також

Нетворкінг і пошук роботи в соціальних мережах: навіщо, як і невже працює?

Як збудувати успішну кар’єру, якщо ви інтроверт

Лайфхак для ефективного спілкування: як комунікувати, що читати і яких помилок уникати

А роботу, до речі, можна шукати не тільки через LinkedIn

На нашому сайті багато вакансій для професіоналів з різних сфер 👉

Вакансії

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.