fbpx

5 причин завести акаунт у TikTok, якщо ви цього ще досі не зробили

Еліна Кондрашова Пт., 19.11.21 Розвиток

Платформа TikTok продовжує завойовувати серця користувачів різного віку та інтересів. Короткі відео знімають не лише підлітки, а й дорослі. У чому секрет популярності TikTok і які можливості він відкриває для професійного розвитку? Своєю думкою поділилася Еліна Кондрашова, TikTok Product Manager в AIR Creators Ecosystem (напрям по роботі з блогерами в компанії AIR Media-Tech).

Еліна Кондрашова
Еліна Кондрашова

За короткий час TikTok став однією з найпопулярніших відеоплатформ у всьому світі, яка продовжує задавати тренди в онлайн-просторі. Тільки у 2018 році, за даними Sensor Tower, TikTok завантажило понад 1 мільярд користувачів. А у вересні 2021 року проєкт Kantar CMeter опублікував результати аналітики, згідно з якою платформа входить до двадцятки найпопулярніших серед українців додатків. Так, програма охопила 36,8% користувачів смартфонів Android у віці 16–55 років. Що вже казати про аудиторію любителів IOS, яка цю цифру значно збільшить.


У чому секрет популярності TikTok


Люди люблять цей майданчик з низки причин:

  1. Він у тренді. Аналітики давно говорили рекламодавцям про те, що за відеоконтентом майбутнє. Адже така подача ефективніша у просуванні товарів та послуг, до того ж це потужний спосіб розширення та залучення аудиторії, підвищення довіри.
  2. TikTok унікальний своєю основною опцією — короткими відео. І поки ця функція тільки впроваджується на інших майданчиках (Reels в Instagram, Shorts у YouTube), шанувальники TikTok вже давно створюють фанові відео, які так само легко переглядаються у стрічці, як пости в Instagram.
  3. Алгоритми платформи. Грамотно продумана система настільки добре вивчає інтереси користувача, що показує йому саме ті ролики, які йому цікаві. У цьому полягає велика перевага TikTok.

Тому зараз, зайшовши в TikTok, ви побачите величезну кількість відеороликів не тільки з танцями, пранками або кумедними оглядами. Майданчик наповнився і корисним контентом. Представники різних професій — рієлтори, косметологи, психологи та інші фахівці — говорять про важливі теми легкою та зрозумілою для аудиторії мовою.

Так, наприклад, професійні інструктори (@autoladu_ua, @simplewhite72) дають багато цінних порад з водіння: навчають майбутніх водіїв паркуватися, бачити знаки, уникати аварійних ситуацій. Консультант із вибору професій (@sergeystikhonov) у коротких роликах розповідає батькам про те, чому діти не хочуть навчатися і як цього уникнути, які професії перспективні і чому не варто забороняти дітям захоплюватися кіберспортом. Викладачі та репетитори з англійської (@venyapak, @immortal_kate) діляться лайфхаками з вивчення мови, розбирають розмовні фрази та граматику. IT-фахівці діляться рекомендаціями, на яких ресурсах знайти проєкти чи фриланс, як потрапити до ніші і де чого навчитися.

Таких профілів достатньо, для когось вони — джерело корисної інформації, для інших — можливість заявити про себе як про фахівця, зайняти свою нішу та залучити нових клієнтів. Якщо ви хочете зайнятися просуванням своїх послуг, впевнені, що ваш досвід або інформація можуть допомогти людям у вирішенні певних питань, тоді серйозно подумайте про те, щоб стати частиною спільноти TikTok.

Сторінки у TikTok Happy Monday ще немає, але нас вже можна дивитися і читати у Facebook, Telegram, Instagram, YouTube та Viber.


5 причин, чому вам варто створити акаунт у TikTok


1. Тут кожен може знайти свого споживача

У TikTok, крім блогерів, є лікарі, вчителі, тренери та політики. Платформа відкриває можливості для кожного. Наприклад, якщо ви дизайнер-початківець одягу, то можете використовувати популярні механіки майданчика і показувати результати «до» і «після» (наприклад, ось ескіз, а ось — готова сукня), або зробити добірку модних луків з ваших нарядів для походу на роботу або у кіно. І не важливо, що у вас є конкуренти. Тут кожен може знайти свого споживача, варто лише виявити креативність та приділити час автентичному контенту, який виділятиме вас на тлі інших.

Нещодавно я натрапила на профіль хлопця, який купував на ринку одяг та перешивав його. Ці ролики настільки «залипальні», що неможливо перестати дивитися, як із пальта бабусі він робить модний бомбер. Ефект інтриги стимулює користувача додивитися відео до кінця.

До речі, додивленість підвищить шанси ваших роликів потрапити до рекомендованих.


2. Можна швидко стати популярним

Будь-хто, хто намагався органічно розвиватися в Instagram або Facebook без використання платних постів та реклами, знає, що це повільний процес. Зазвичай потрібні місяці або навіть роки послідовного постингу та тестування контенту, щоб отримати велику кількість підписників. Ще складніше досягти високого рівня залучення аудиторії.

TikTok відрізняється від інших платформ та соціальних мереж тим, що дозволяє швидко стати популярним. Це пов’язано з його унікальним алгоритмом, який займається стрічкою рекомендацій і показує ваші відео безпосередньо тій аудиторії, яка зацікавлена саме в такому типі контенту.

TikTok повністю ґрунтується на принципі штучного інтелекту, який доставляє контент глядачеві. Це означає, що трафік на 100% органічний. Немає необхідності платити за перегляди на відміну від інших майданчиків.

Кожне відео має шанс бути побаченим, але його подальша доля залежить від того, чи буде воно цікавим глядачам і чи будуть вони з ним взаємодіяти.

Якщо відео отримує позитивні відгуки у вигляді лайків, репостів, коментарів або оглядів, TikTok показує його ширшій аудиторії зі схожими інтересами. Однак, якщо відео не знаходить відгук у першої групи користувачів, алгоритм обмежує його потенційне охоплення.

Механіка в цілому нескладна, але спочатку вам доведеться поекспериментувати, щоб визначити смаки та переваги вашої цільової аудиторії. Однак, як тільки ви зберете ядро своїх лояльних підписників, ви зрозумієте, що привертає увагу людей і чому.


3. Легко створювати контент

TikTok значно спрощує створення контенту в порівнянні з тим же YouTube. TikTok дає вам інструменти для створення контенту — знімання, редагування, синхронізація звуку.

І що не менш важливо, ця соцмережа формує культуру творчості, позбавляючи від постійних переживань з приводу ідей для контенту. Щоб зловити цей вайб і стати своїм серед тіктокерів, дуже важливо розвивати надивленість. Для початку почніть дивитися та формувати власну стрічку, вивчайте тренди та спробуйте їх повторити. У такому випадку у вас є всі шанси потрапити «в яблучко» вже з першим відео.

Культура креативності TikTok вирішує проблему холодного старту.


4. Можна залучити нову аудиторію

Дослідження TikTok у партнерстві з Kantar показало: 4 особи з 10 приходять до соцмережі за новими ідеями та враженнями, а 84% користувачів знаходять тут контент, який відгукується у їхніх серцях. Користувачі проводять все більше часу в TikTok і менше часу за іншими розвагами, такими як перегляд телевізору або серіалів, прослуховування подкастів, читання, тому у вас є всі шанси привернути увагу нової аудиторії.


5. Легко залучати аудиторію

Аудиторія, яка відгукується, — це запорука успіху вашого особистого бренду. Багато користувачів TikTok охоче спілкуються в коментарях, тому важливо придумати, які теми ви можете розкрити, щоб не тільки показати свою експертизу, але й закликати інших поміркувати або прокоментувати ваш топік. Ба більше — відкрите спілкування з користувачами, прямі ефіри та відповіді на запитання можуть стати частиною вашого контенту. У TikTok є функція відеовідповідей на коментарі, які з’являються нарівні з іншими роликами. Так ви не тільки станете ближче до своїх підписників, а й на якийсь час закриєте питання створення контенту.

Чим більше люди відчувають коннект із автором, тим більше йому довіряють.


Думка про те, щоб створювати контент для ще однієї платформи, може здаватися неймовірною, але я як TikTok Product Manager рекомендую не гаяти часу і застрибнути у цей поїзд креативу, поки він у топі та в ньому можна легко розкрутитися. Не стверджуватиму, що часу мало. Але на практиці ми й самі бачили, як через роки Instagram з фоточками кави та селфі перетворився на продумані до деталей постановчі кадри та сторіз на сторінках блогерів та брендів, які вимагають складних підходів, залучення та креативів, щоб профілі продовжували залишатися на гребені слави. У цих перегонах перемогли ті, хто встиг розкрутитися ще на старті, коли вимоги до контенту були не такими високими. Раджу вам скористатися цією можливістю у TikTok!

Потрібна робота?

Маємо безліч вакансій у креативній індустрії, ІТ-компаніях, освіті тощо 👉

Вакансії

Читайте також

Що таке LinkedIn і чи потрібен вам профіль у цій соцмережі?

Робота в інтернеті: 40 найкращих способів заробітку онлайн

Не тільки SMM: 20 нових професій у соцмережах

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: