Ніколь Ролендер, менеджер з 10-річним досвідом роботи у видавничих домах, розповіла Business Insider, як справити потрібне враження на боса та виділитись серед колег.
1) Записуйте все, що потрібно зробити
Це звучить нецікаво і банально, але ситуації, коли керівник дає підлеглому завдання на тиждень, а потім чує: «Вибачте, я забув за це. Треба було записати», трапляються постійно. Останнє, що хоче почути ваш бос, – саме така відповідь.
Краще занотовуйте всі поставлені завдання в онлайн-календар, особливо якщо їх декілька.
2) Будьте завжди на зв’язку
Для керівництва немає нічого гіршого, ніж вічність чекати відповіді на імейл або голосове повідомлення. Ви навіть не уявляєте, як часто працівники не відповідають керівництву по декілька годин.
Завжди відповідайте на повідомлення хоча б у простій формі. Наприклад: «Я отримав ваше повідомлення. Відповім після обіду». Поводьтеся чуйно, і керівник буде впевнений, що нас вас можна покластися.
3) Працюйте не більше, а якісніше
Усі знають про це робоче кліше. Однак це дійсно так: керівництво турбує не те, скільки годин ви працювали, а те, наскільки результативною була ваша робота.
Якось один з менеджерів сказав: «Ви берете на себе багато роботи, бо вважаєте, що швидке виконання проекту або завдань вразить мене найбільше. Насправді, мене вразять ваші ідеї, як вдосконалити цей проект, ініціативи, як можна розвинути його ще більше». Тому кількість відпрацьованих годин – не те, що робить вас особливішим за інших.
4) Не діліться з керівництвом усім на світі
Ми вже звикли заходити на Facebook і писати щось на кшталт: «Я мав найгірший день у житті» або ділитись подробицями особистого життя. На жаль, велика кількість працівників цим зловживають.
Нормально розповідати про химерне хобі (аби покрасуватися), але розповідати про своє важке похмілля не варто. У всіх є особисте життя, але намагайтесь фільтрувати подробиці.
Мова не тільки про Facebook. Запізнились на роботу? Максимально коротко поясніть причину, наприклад: «У мене виникла проблема з транспортом», а не пояснюйте, що у вас закінчились гроші на проїзд або ви пізно лягли спати.
5) Будьте ідейною людиною
Зазвичай вражають працівники, які думають заздалегідь, аналізують проекти та пропонують ідеї для їх покращення. Такі люди приходять до керівництва і кажуть: «У мене є п’ять нових ідей, які можуть вплинути на роботу не тільки нашого відділу, а й усієї компанії».
Талановиті менеджери допомогатимуть вам реалізувати свої ідеї, тому що це справить позитивний ефект на роботу всієї компанії.
Джерело: Business Insider
Що робити з поганим босом: 6 стратегій, як приборкати проблемного шефа