fbpx

8 навичок, якими має володіти кожен на початку кар’єри

Редакція Вт., 27.11.18 Новини

Незалежно від того, яку професію ви обрали, існує декілька навичок, що підвищують шанси на успіх практично на будь-якій посаді.

Кар’єрні тренери, рекрутери, HR, підприємці та спеціалісти з найму персоналу назвали основні навички, важливі для будь-якого роботодавця. Додайте їх до переліку власниих скілів та готуйтесь до бажаних пропозицій від компаній.

Знання Microsoft Office

Сьогодні Microsoft Office й аналогічні програми, такі як G Suite (програми Google) та iWork, давно стали незамінними на робочому місці. Роботодавці завжди чекають від нових співробітників хоча б початкового рівня володіння подібними програмами.

Досвід стажування 

Багато роботодавців готові наймати працівників-початківців без досвіду роботи, але з досвідом стажувань, роботи на неповний день і т. п. Щоб виділитись серед інших, можна акцентувати увагу на досвіді волонтерської чи добровільної роботи.

Аналітичні навички

Колись давно вміння аналізувати цінувалося здебільшого у спеціалістів технічних професій. Однак зараз кожен зобов’язаний мати уявлення про аналітичні веб-платформи і те, як отримані дані можуть вплинути на розвиток компанії.

HTML / CSS

Вміння кодити цінується не усюди, але потреба в ньому виникає набагато частіше, ніж ви вважаєте. Якщо ви маєте хоч якесь відношення до маркетингу або цифрових спеціальностей, початковий рівень обізнаності у HTML / CSS стане тільки плюсом.

Організаційні навички

На будь-якому робочому місці вміння організовувати людей і процеси цінується досить високо. Керування проектами, визначення пріоритетів необхідні для працівників, які хочуть стати незамінними.

Знання Photoshop

Знов таки, не на кожній роботі від вас вимагатимуть працювати з Photoshop, однак ви здивуєтесь, для скількох спеціальностей він необхідний. Не потрібно вміти створювати шедеври, достатньо розумітись на виправленні або покращенні звичайного фото.

Соціальні мережі

Сьогодні роботодавці все частіше звертають увагу на профілі кандидатів у соцмережах. Тому для буде плюсом вміння користуватись такими платформами, як Facebook, Twitter, Instagram.

Уважність до клієнтів

Багато компаній орієнтовані на клієнтів, тому навички комунікації з іншими людьми завжди в пріоритеті. Менеджери з найму також звертають увагу на ваше бажання надавати якісний сервіс як клієнтам, так і співробітникам.

Джерело: Glassdoor


Як скласти кар`єрний план: 5 етапів

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: