Генеральний директор Amazon Енді Джессі у зверненні до співробітників повідомив, що компанія повертається до формату роботи, яким він був до пандемії. Однак нещодавнє дослідження показало, що такий крок може бути шкідливим для бізнесу.
Amazon відмовляється від формату віддаленої роботи. Вже починаючи з січня, від працівників компанії вимагатимуть працювати з офісу кожного робочого дня. У рамках цієї ініціативи співробітники знову отримають свої постійні робочі столи — крім офісів, які вже мали «гнучкі» робочі місця до пандемії.
«Ми вирішили, що повернемося до роботи в офісі, як це було до початку COVID, — повідомив генеральний директор компанії Енді Джессі. — Ми продовжуємо вірити в значні переваги від спільного перебування в офісі».
Це посилює вимогу, що вже існувала в компанії з минулого року — бути в офісі принаймні три дні на тиждень. Джессі додав, що «пом’якшувальні обставини» та винятки, затверджені вищим керівником, й далі будуть враховуватися.
«Але до пандемії люди не могли працювати віддалено два дні на тиждень, і це буде так само й у майбутньому», — сказав він.
Крім того, до кінця березня компанія вирівняє свою організаційну схему, зменшивши кількість менеджерів на 15%.
Чому вимога вертатися до офісів шкідлива
Консалтингова компанія McKinsey опитала близько 4 тисяч керівників компаній, клієнтами яких є інші підприємства. Серед респондентів були керівники відділу продажів, директори з маркетингу та фінансові директори.
35% представників компаній, які схвалили гібридну роботу, сказали, що їхній прибуток зріс більш ніж на 10% порівняно з попереднім роком. Для порівняння, про такий самий показник заявили 28% респондентів з компаній, які не дозволяли гібридний формат.
Партнерка McKinsey Дженніфер Стенлі назвала цю різницю в прибутках «дуже значною». Адже багатьом B2B-компаніям часто важко збільшувати продажі з року в рік.
«Якщо ви працюєте в секторі, який бореться за кожні два-три пункти зростання, — сказала вона, — гібридна робота може стати справді значущим важелем».
Стенлі пояснює, що негативний результат може дати те, що працівники проводять більшість свого робочого часу в одному місці. Значно краще, коли в них є можливість поєднувати роботу з дому та офісу. Крім того, працівники цінують свою автономію щодо того, коли і як вони виконують свою роботу, й це також впливає на їхню продуктивність. А ще поєднання різних форматів роботи формує у співробітників гнучкість, яка може позитивно вплинути і на виконання робочих завдань, а отже на те, як компанія обслуговує своїх клієнтів.
«Обмеження заважають триматися принципу “клієнт на першому місці” й працювати так, як того хочуть самі клієнти», — каже Стенлі.
Крута робота вже чекає!
Знайдіть вакансію до душі — у нас є з чого обрати 😉
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.