Міжнародна IT-компанія AMO запрошує на оплачуване стажування з можливістю приєднатися до команди на позицію Creative Marketing Specialist. Розповідаємо, на кого чекають та як подати заявку.
Стажування AMO Creative Internship — це півтора місяця реальних бізнес-завдань, брейнштормів, лекцій із командою крутих менторів та практиків performance маркетингу, у портфоліо яких понад 100 тисяч креативів.
Для кого
Ви можете потрапити на стажування, якщо:
- відчуваєте себе креативним/ою;
- перебуваєте в Києві;
- ідеї є вашою суперсилою — ви вигадуєте їх та знаєте, як втілити;
- цікавитесь маркетингом, але не знаєте, з чого почати;
- знаєте англійську на рівні Intermediate або вище.
Компанія закликає подавати заявку на стажування, навіть якщо ви нічого не знаєте про performance маркетинг, але маєте в собі творчу енергію та бажання її розвивати.
Як потрапити на стажування
Потрібно подати заявку до 6 жовтня включно (23:59). Після цього — виконати невелике тестове завдання та пройти коротке інтерв’ю з рекрутером.
Відібраних кандидатів запросять до офісу АМО на перший день стажування. Воно розпочнеться 17 жовтня.
Чого очікувати
Стажування передбачає оплачувану фултайм-зайнятість і триватиме з 17 жовтня по 30 листопада. Будуть як загальні офлайн-зустрічі в офісі компанії на Подолі в Києві, так і робота онлайн.
На стажерів чекають лекції, багато практики, фідбеки, робота в групах із менторами. Їм видадуть необхідну для роботи техніку, організують обіди й перекуси. Також вони матимуть доступ до навчальної бази АМО та компаній-партнерів, братимуть участь у різних активностях разом з командою.
Дізнатися подробиці про стажування та менторів та подати заявку можна на сайті.
АМО — міжнародна ІТ-компанія, яка створює продукти та історії для мільйонів користувачів. Компанія розвиває три основних напрями — медіабізнес, відеопродакшн та розробка застосунків у сфері health&fitness.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.