Як компанії реагують на прохання співробітників їх підвищити? Хотілося б вірити, що їх реакція завжди відверта і прозора. Але дослідження американського порталу PayScale демонструє, що деякі компанії не обтяжують себе навіть пояснювати причини відмови.
Американський зарплатний портал PayScale опитав більше ніж 160 тис. робітників у період з листопада 2017 р. до квітня 2018 р в рамках масштабного дослідження анатомії підвищення. Зі 100% опитаних 37% просили про підвищення на поточному місці роботи. З них 30% його так і не отримали.
Відмова у підвищенні в цифрах і фактах
• 33% тих, хто отримав відмову, не почули жодного пояснення.
• 77% тих, хто отримав раціональне пояснення, йому не повірили.
• На 20% вищий рівень задоволення співробітників компанією був у тих, хто отримав і повірив у раціональне пояснення відмови, ніж у тих, хто таке пояснення не отримав чи не повірив йому.
• 49% відмов обґрунтовуються нестачею бюджету. Це найпопулярніша причина відмови.
• Ті, хто не повірив поясненню або не отримав його, більш схильні до пошуку нової роботи у найближчі 6 місяців.
• Цікавий факт: чим вища ваша посада зараз, тим більше шанс отримати наступне підвищення.
Як просити про підвищення так, щоб його отримати? І як реагувати на відмову, якщо це все ж таки відбулося? Читайте поради організаційного і HR-консультанта Марини Молчан: «Як просити про підвищення правильно?»
Дякуємо!
Тепер редактори знають.