LeverX Group

  • Київ
  • IT продуктові
  • Verified

До складу LeverX Group входять дві ІТ-компанії: LeverX, яка займається розробкою та впровадженням програмного забезпечення SAP для автоматизації бізнес-процесів, та Emerline, яка розробляє проєкти повного циклу для стартапів та міжнародних компаній, а також власні продукти — бізнес-рішення і мобільні застосунки.

LeverX Group
19років на ринку
16офісів у
8 країнах
550+реалізованих проєктів
1500+фахівців у світі
80+фахівців в Україні

LeverX Group об’єднує дві команди — LeverX і Emerline. LeverX є стратегічним партнером німецької компанії SAP — світового лідера у створенні програмного забезпечення для автоматизації бізнесу і процесів. 92% компаній-клієнтів SAP входять до Forbes Global 2000. LeverX розробляє і впроваджує рішення для таких великих замовників, як BMW, KIA Motors, Home Credit Bank, PepsiCo, 3M, RETAL, DHL, Hallmark, Phillips і багатьох інших.

Під брендом Emerline компанія займається розробкою веб- і мобільних рішень як для стартапів, так і для великого бізнесу із Західної Європи та США. У портфелі є і власні продукти — бізнес-рішення і мобільні застосунки.

LeverX Group має 16 офісів у восьми країнах і обслуговує більш ніж 400 клієнтів по всьому світу.

Спеціалісти можуть обирати між офісом та віддаленою роботою

Український офіс LeverX Group розташований у київському бізнес-центрі Forum West Side і займає окрему будівлю. Дизайн інтер’єру виконаний у стилі лофт, планування змішане — є і невеликі опенспейси, де можуть працювати до 14 спеціалістів, і менші кімнати. Робочі місця розташовані так, аби кожен співробітник мав достатньо особистого простору і водночас міг вільно спілкуватися з колегами. Щоб перекусити й відпочити, в офісі облаштовано кухню з усією необхідною технікою, кавою, чаєм та смаколиками, але найчастіше працівники збираються там, щоб пограти у настільний футбол. Також є окрема кімната для розваг та спільного дозвілля з Playstation і настільними іграми.

Окрім цього, на території бізнес-центру багато місць для відпочинку та занять спортом: майданчик зі спортінвентарем, тенісні столи, зона барбекю, лаунж-зона з гамаками і кріслами-мішками. Також поруч кафе з великим вибором страв. Сюди можна прийти на обід або просто посидіти на терасі й попрацювати на свіжому повітрі. Ще одна з переваг бізнес-центру — парковка для автомобілів та велосипедів.

У LeverX Group співробітникам дають вибір: працювати в офісі чи з дому. Єдиний виняток — нові фахівці. Їх просять спершу деякий час походити в офіс, аби познайомитися з колегами, вивчити процеси, вживу попрацювати з ментором. Це сприяє більш швидкій та ефективній адаптації в команді та компанії загалом.

Усі інші спеціалісти можуть обирати між офісом та дистанційкою. Але за час карантину люди втомилися сидіти вдома, тож наразі майже половина команди працює з офісу. Адже тут можна і попрацювати продуктивно, і з колегами поспілкуватися. Зі свого боку компанія створює всі умови для того, щоб перебування в офісі було максимально комфортним: кожному співробітникові видають антисептик, маску та бахіли.

Медичне страхування, подарунки та бонуси від компанії

Соціальний пакет LeverX Group сформований за міжнародними стандартами, тому працівники компанії мають багато переваг. Після випробувального терміну, який триває від 1 до 3 місяців, усім співробітникам надається медичне страхування, що покриває консультації різних лікарів, невідкладну допомогу, купівлю ліків, курси масажу, лікування від Covid-19. Якщо людина працює в компанії більш ніж два роки, то медичне страхування поширюється також і на найближчих родичів (чоловіка чи дружину, дітей). Що довше спеціаліст у компанії, то більшу кількість послуг покриває страховка і більшу кількість родичів дозволяється застрахувати.

Відпустка та лікарняні надаються відповідно до КЗпП України. Для підтримання ментального здоров’я працівників у LeverX Group є штатний психолог. Він не тільки проводить індивідуальні онлайн-консультації з усіма, хто цього потребує, а й організовує групові тренінги та лекції на актуальні теми. А щоб співробітники були в гарній фізичній формі, їх заохочують займатися спортом, частково компенсуючи вартість абонементу в спортзал.

Після працевлаштування кожен співробітник отримує корпоративний рюкзак та гарнітуру. На день народження, Новий рік та інші свята спеціалістам теж дарують приємні подарунки від компанії. Також усі працівники можуть користуватися спеціальним мобільним додатком зі знижками та бонусами в закладах-партнерах по всій Україні, серед яких супермаркети, кафе, ресторани, готелі, автосалони тощо. 

Олексій Савін,
інженер-програміст
Я обрав LeverX Group, тому що побачив у компанії новий цікавий напрям для саморозвитку, а також великі кар'єрні перспективи. Так склалося, що решта моїх одногрупників з навчальних курсів LeverX Group почали роботу двома тижнями раніше, тому я буквально «увірвався» у робочий процес, намагаючись наздогнати колег. Але тут справді дружній і відкритий колектив, тому про поняття адаптації взагалі не йшлося, все було легко й органічно. Мене дуже надихає та стимулює те, що мої колеги постійно навчаються й здобувають нові навички, вони відкриті та завжди раді підтримати чи допомогти. Я ціную їх за чесність, прямоту та націленість на спільний результат.

Тут кожен — цінний член команди, а не рядовий гвинтик системи

Попри те що LeverX Group — досить велика компанія, всі внутрішні процеси побудовані максимально гнучко. Топменеджмент займається стратегічним плануванням, а в межах проєктних команд операційними процесами керують тимліди, які допомагають вирішити будь-які робочі труднощі, стимулюють професійне зростання фахівців і турбуються, щоб кожен відчував важливість свого внеску у спільний результат. 

У компанії вважають, що добре побудований процес — це той, якого не видно: коли все працює чітко, але при цьому працівники не потопають у нескінченній бюрократії, купі погоджень, звітів і листів. У такий спосіб досягають простоти та ефективності під час найму й адаптації нових співробітників, обробки запитів від спеціалістів, складання графіку відпусток тощо — злагоджено та без зайвих рухів.

Як директор я завжди готовий з усіма поспілкуватися, вислухати кожного. Часто сам ініціюю фідбек-сесії, адже зацікавлений як у розвитку кожного спеціаліста, так і в розвитку компанії в Україні та загалом. Я українець, але, до того як очолити київський офіс, 10 років пропрацював у головному офісі LeverX Group у Білорусі, тому для мене за честь — розвивати в рідній країні компанію, з якою я дорослішав професійно. До того ж, я сам пройшов шлях від розробника до керівника, тому чудово розумію більшість потреб своїх колег.

Олексій Яременко,
директор київського офісу

Компанія підтримує співробітників у професійному розвитку

Спільною цінністю для всіх працівників LeverX Group є прагнення до саморозвитку. Тому досвідченіші фахівці постійно розвиваються самі й допомагають розвиватися молодшим колегам: організовують навчальні зустрічі, тренінги, воркшопи або дають їм у розробку демопроєкти, на яких можна відточити ті чи інші навички.  

У компанії розробили спеціальні матриці скілів, які повинен опанувати спеціаліст, щоб перейти на наступний рівень. Відповідно до цих матриць, ментори допомагають скласти план розвитку з урахуванням побажань своїх підопічних та успішно ним рухатися.

Потрібно прокачати hard / soft навички або вдосконалити знання англійської чи німецької мови? У LeverX Group є безкоштовні курси, які проводять просто в офісі або онлайн. А якщо є бажання пройти зовнішні курси, відвідати конференцію чи хакатон, можна звернутися до свого тимліда, обґрунтувати потребу у навчанні й отримати часткове або повне фінансування. Зазвичай після зовнішнього навчання фахівці діляться набутими знаннями з колегами і розширюють не лише свою експертизу, а й усієї команди.

Також компанія організовує навчальні курси, на яких готують IT-спеціалістів різних напрямів. Найбільш здібних випускників запрошують на роботу в LeverX Group.

Я потрапив у компанію після курсів для розробників від LeverX Group. Спочатку було дуже незвично, бо це моя перша робота у сфері IT, але враження були винятково позитивними: радувала свобода дій та неприв’язаність до певного графіку роботи. Онбординг та адаптація пройшли легко завдяки допомозі ментора.

У LeverX Group мені подобається класна атмосфера на всіх рівнях, конкурентна заробітна плата та активне івент-життя. А своїх колег я ціную за готовність допомогти, граничну ввічливість та цікаві розмови на кухні.

Кирило Іванов,
Frontend Developer

LeverX Group відкриває широкі кар’єрні перспективи для всіх

Офіс в Києві відкрився трохи більше ніж рік тому, тож кожен, хто приходить зараз у компанію, має шанс проявити себе і швидко вирости до керівних позицій. Це стосується як розробників, так і нетехнічних спеціалістів.

Олег Куплін,
iOS developer, Team lead
Кілька років тому я влаштувався в мінський офіс LeverX Group на позицію джуніора. Це була моя перша офіційна робота, до цього трішки працював на фрилансі. Я розумів: якщо хочу затриматися в компанії, потрібно розвиватися. Тому дуже багато працював, постійно щось читав, проходив різноманітне навчання. Протягом першого року наздоганяв колег, протягом другого — впевнено ріс як професіонал і вже до третього року міг претендувати на синіор-позицію. Згодом мені запропонували позицію тимліда мобільного напряму в київському офісі, тому ми з дружиною переїхали в Україну. Тепер я відповідаю за власну команду, менторю своїх розробників і навчаю їх усього, що вмію сам.

LeverX Group має офіси у восьми країнах, і всі вони активно співпрацюють між собою. У компанії позитивно ставляться до релокації, тому за бажанням можна поїхати на кілька місяців попрацювати в один із закордонних філіалів або й переїхати назавжди. Найтісніші зв’язки українська команда підтримує з головним офісом, розташованим у Мінську.

Я прийшла в компанію з блиском в очах та бажанням розвиватися. За підтримки прекрасних наставників почала долучатися до низки завдань: допомагала з організацією івентів, брала участь у запуску рекламних кампаній, проводила співбесіди, формувала соціальний пакет для київських leverxpeople. За рік я виросла до позиції спеціалістки HRPR. Це був рік дуже плідної роботи, оскільки ми лише починали розвивати команду в Україні й безліч процесів потрібно було налагодити. Мета команди на сьогодні — найкращі умови для наших співробітників. Я впевнена, що в нас це виходить, і зупинятися ми не збираємося. Далі — більше!

Римма Голінко,
HRPR

Команди LeverX Group зі всього світу проводять час разом

Співробітники LeverX Group люблять проводити разом час у різних форматах — від офісних турнірів з настільних ігор до масштабних міжнародних онлайн-івентів. Наприклад, на Гелловін організовували онлайн-квест для команд з офісів з різних країн. На Новий рік проводили міжнародний онлайн-корпоратив у форматі ток-шоу, де топменеджери давали інтерв’ю та розповідали про плани на рік, а співробітники показували шоу талантів. Не забули й про подарунки — кожен отримав сюрприз від Таємного Санти, яким став колега з одного з офісів компанії. Також влаштовували міжнародні змагання з картингу — спочатку між собою змагався кожен окремий офіс, а потім усі результати зводили в спільну таблицю й визначали переможців.

Онлайн-подіями із закордонними колегами не обмежуються — команди LeverX Group часто їздять одна до одної в гості не лише з робочих питань, а й для неформального спілкування. 

Локальна київська команда часто вибирається в кіно, боулінг чи на концерти. А для книголюбів у компанії є власний читацький клуб, до якого підключаються співробітники зі всіх офісів. На зустрічах клубу колеги раз на місяць обговорюють обрану книгу. На 2022 рік планують багато соціально відповідальних заходів: від посадки дерев до співпраці з дитячими будинками та притулками для тварин.

Я прийшла в LeverX Group, бо тут є можливість рости та розвиватися в автоматизованому тестуванні. Ще на співбесіді зрозуміла, що в компанії панує позитивна атмосфера і я знайду спільну мову з колегами. Адаптація проходила плавно, а от коли почався проєкт, було трохи важко влитися в ритм, бо я до цього ніколи не працювала в стартапах в умовах дуже стислих термінів. Але відчувала підтримку команди, тому з усім впоралася. Мені дуже подобається, що колеги тут завжди готові допомогти, всі дуже терплячі та доброзичливі, з усіма легко порозумітися. Особисто в мене є відчуття, що я тут не сама собою — і це круто 🙂

Катерина Хилькевич,
QA

Як у компанії проходить відбір та адаптація новачків?

При відборі людей у команду насамперед звертають увагу на стиль спілкування, вміння вести діалог, здатність адекватно оцінювати себе й ситуацію. Тут перевіряють, чи впишеться новачок у колектив і чи буде на одній хвилі з колегами, бо часом взаєморозуміння між членами команди важить більше, ніж будь-які хард скіли. Навіть якщо кандидат справжній геній, але не вміє нормально комунікувати з іншими, йому, найімовірніше, відмовлять. Для всіх позицій також обов’язкове знання англійської на рівні не нижче B1 (Intermediate). 

Ще однією ключовою якістю, яку оцінюють на співбесіді, є допитливість. Наприклад, якщо кандидат подається на вакансію iOS-розробника, то тимлід обов’язково запитає, чи ознайомився він з нещодавніми нововведеннями від Apple. 

Складність та тривалість процесу відбору залежить від позиції. Зазвичай він складається зі співбесіди з HR-ом і тестового завдання для нетехнічних позицій, та зі співбесід з HR-ом і тимлідом для технічних. Розробникам також бажано мати портфоліо з готовими проєктами.

З першого дня новачка постійно супроводжує HR-менеджер, який допомагає в адаптації і консультує з усіх питань, а також знайомить із тимлідом, який буде його ментором. Якщо працівник виходить в офіс, його забезпечують усією необхідною технікою, облаштовують комфортне робоче місце, видають welcome-pack з брендованою продукцією. 

А якщо кандидат переїжджає з іншого міста чи країни, допомагають не лише в робочих моментах, а й з пошуком житла, оформленням документів тощо. Команда зі свого боку намагається створити сприятливі умови для швидкої та безболісної адаптації нового колеги.

Хочете приєднатися до LeverX Group?

Надсилайте своє резюме на одну з відкритих вакансій!

Підписуйтеся на щасливі понеділки!

Раз на тиждень по понеділках ми будемо ділитися найкрутішими вакансіями та історіями про кар’єру.


Більше

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: