Продуктовий менеджер Наталія Нікітюк та продуктовий дизайнер Антон Степовий провели серйозну роботу з дослідження ринку продакт-менеджерів в Україні.
Дослідники розробили анкету, опитали 99 представників професії з більш ніж 50 компаній, обробили та візуалізували результати. Із 45 сторінок графіків та посилань на корисні ресурси можна дізнатися:
- який він — український IT продакт-менеджер;
- які в нього зарплати та обов’язки;
- що читати й чого навчатися, щоб бути продактом;
- які вимоги до початківців;
- кого наймати на цю роль;
- як мотивувати продакт-менеджерів.
Портрет українського продакт-менеджера
Типовий продакт-менеджер української ІТ-компанії — чоловік у віці 29 років, який працює на цій посаді третій рік, живе у Києві й заробляє близько 3500$ щомісяця. З усіх опитаних представників професії лише троє заробляють більше 6000$, усі вони — чоловіки. При цьому значної кореляції між рівнем зарплати та досвідом роботи немає.
Зазвичай у продакти приходять з профільних спеціальностей. Переважна більшість (88%) опитаних продакт-менеджерів вже мають власний бізнес або збираються його розпочати, половина — планують працювати за кордоном.
Топ-10 навичок для продакт-менеджера, на думку респондентів
1. Комунікабельність, комунікаційні навички.
2. Аналітичне мислення.
3. Навички у статистиці, здатність робити розрахунки.
4. Розуміння бізнес-складової продукту, бізнес-орієнтованість.
5. Емпатія.
6. Вміння слухати та чути.
7. Вміння бачити проблеми та вирішувати їх за допомогою продукту.
8. Уважність, зокрема до деталей.
9. Здатність брати на себе відповідальність.
10. Креативність, вміння бачити незвичне у звичних речах.
Що НЕ подобається респондентам у їхній роботі продакт-менеджером:
– розмита відповідальність;
– нерозуміння іншими, в чому полягає робота продакт-менеджера;
– стрес, напруга;
– відсутність вільного часу;
– забагато спілкування.
Матеріали будуть цікаві самим продакт-менеджерам, головам департаментів розробки, CEO, рекрутерам, HR-спеціалістам ІТ-компаній та тим, хто лише планує стати продакт-менеджерами.
Дізнатися більше і завантажити повну версію дослідження можна за посиланням.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.