Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Результати дослідження ринку продакт-менеджерів України

03.04.19 Новини 3 хв читання

Продуктовий менеджер Наталія Нікітюк та продуктовий дизайнер Антон Степовий провели серйозну роботу з дослідження ринку продакт-менеджерів в Україні.

Дослідники розробили анкету, опитали 99 представників професії з більш ніж 50 компаній, обробили та візуалізували результати. Із 45 сторінок графіків та посилань на корисні ресурси можна дізнатися:

  • який він — український IT продакт-менеджер;
  • які в нього зарплати та обов’язки;
  • що читати й чого навчатися, щоб бути продактом;
  • які вимоги до початківців;
  • кого наймати на цю роль;
  • як мотивувати продакт-менеджерів.


Портрет українського продакт-менеджера

Типовий продакт-менеджер української ІТ-компанії — чоловік у віці 29 років, який працює на цій посаді третій рік, живе у Києві й заробляє близько 3500$ щомісяця. З усіх опитаних представників професії лише троє заробляють більше 6000$, усі вони — чоловіки. При цьому значної кореляції між рівнем зарплати та досвідом роботи немає.

Зазвичай у продакти приходять з профільних спеціальностей. Переважна більшість (88%) опитаних продакт-менеджерів вже мають власний бізнес або збираються його розпочати, половина — планують працювати за кордоном.


Топ-10 навичок для продакт-менеджера, на думку респондентів

1. Комунікабельність, комунікаційні навички.

2. Аналітичне мислення.

3. Навички у статистиці, здатність робити розрахунки.

4. Розуміння бізнес-складової продукту, бізнес-орієнтованість.

5. Емпатія.

6. Вміння слухати та чути.

7. Вміння бачити проблеми та вирішувати їх за допомогою продукту.

8. Уважність, зокрема до деталей.

9. Здатність брати на себе відповідальність.

10. Креативність, вміння бачити незвичне у звичних речах.


Що НЕ подобається респондентам у їхній роботі продакт-менеджером:

– розмита відповідальність;

– нерозуміння іншими, в чому полягає робота продакт-менеджера;

– стрес, напруга;

– відсутність вільного часу;

– забагато спілкування.

Матеріали будуть цікаві самим продакт-менеджерам, головам департаментів розробки, CEO, рекрутерам, HR-спеціалістам ІТ-компаній та тим, хто лише планує стати продакт-менеджерами. 

Дізнатися більше і завантажити повну версію дослідження можна за посиланням. 

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: