Команда, що працює над передвиборчою кампанією нинішнього президента США Джо Байдена, розмістила вакансію спеціаліста з контенту та мемів. Розповідаємо, що очікують від кандидатів на цю посаду та скільки обіцяють платити.
Ключові обов’язки
Повна назва позиції — Partner Manager, Content and Meme Pages, тобто це має бути людина, яка налагоджуватиме партнерські відносини зі сторінками, що продукують різноманітний контент, зокрема й меми.
До його обов’язків входитиме:
- пошук та налагодження співпраці з медіаплатформами, подкастами та блогами у соцмережах;
- розробка стратегій співпраці та вимірювання їх успішності;
- залучення колег з внутрішньої команди до генерування інноваційних ідей тощо.
Вимоги до кандидатів
Щоб отримати оффер на цю позицію, потрібно мати:
- від двох років досвіду у медіа або індустрії розваг;
- ґрунтовне розуміння ландшафту цифрових медіа та здатність потрапляти в онлайн-тренди;
- надзвичайну креативність у створенні ідей для контенту та розробки стратегії;
- здатність залишатися організованим, керуючи кількома проєктами, що рухаються з різною швидкістю;
- розуміння, який контент відповідатиме цілям кампанії та інтересам аудиторії тощо.
Також спеціалістові доведеться переїхати до Вілмінгтона, штат Делавер.
Фахівець на цій посаді отримуватиме від $65 000 до $85 000 на рік.
Читайте також: Щоб не плакать, ми сміялись: меми про роботу від команди Happy Monday
Навіщо це президентові США?
Західні медіа вважають, що таким чином Джо Байден хоче завоювати прихильність виборців з покоління зет (їх ще називають зумерами).
Команда Байдена і раніше бавилася мемами: на початку 2022 року його кампанія використовувала мем «Темний Брендон» з лазерними очима, намагаючись показати, що 81-річний президент орієнтується в сучасних інтернет-трендах.
Шукаєте роботу?
Заповніть свої кар’єрні вподобання, і наша система метчингу підбере найбільш релевантні вакансії за вашим запитом.
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.