Компанія Google провела серед своїх співробітників дослідження і виявила, що ефективність команди залежить не від роботи окремих членів групи, а від того, як вони співпрацюють один з одним.
У Google, як і в більшості компаній, значну частину роботи виконують саме команди. Забезпечити їм необхідні умови для плідної співпраці – запорука результативності всієї організації.
Проект Google «Арістотель», названий так на честь давньогрецького філософа, який одного разу сказав, що «ціле більше, ніж сума його частин», мав на меті виявити, у чому ж секрет ефективності успішних команд. І виявилося, що…
Перш за все команді потрібна психологічна безпека
Перше місце у переліку умов, необхідних для плідної співпраці команди, зайняла психологічна безпека. Це атмосфера, у якій нікого з команди не ігнорують, не перебивають, не соромлять, не карають; ніхто не почувається некомпетентним, не боїться помилитися, поставити питання чи запропонувати власну ідею.
Згідно з результатами дослідження Google, працівники, які відчувають психологічну безпеку, рідше звільняються з компанії. Натомість вони користуються різноманітним ідеями товаришів по команді, приносять компанії більше доходів, і вдвічі частіше визнаються керівниками як ефективні.
Як створити атмосферу психологічної безпеки в команді
Після того як у Google вивчили результати дослідження, то розробили спеціальний гайд для менеджерів, керівників та членів команд, який має на меті підвищити рівень психологічної безпеки при груповій взаємодії через вербальну і невербальну комунікацію.
10 способів підкреслити психологічну безпеку вербально
- Відповідайте, щоб показати взаємодію: «Це має сенс, розкажіть більше».
- Повторіть те, що вже було сказано, щоб підтвердити розуміння: «Я почув, що ви пропонуєте…»). Визначте сфери згоди та незгоди і будьте відкритими до подальшого обговорення.
- Коментуйте: «Я розумію, про що ви говорите».
- Уникайте звинувачень: «Чому ви це зробили?» Натомість зосередьте увагу на можливих рішеннях:«Що варто зробити, щоб наступного разу у нас все вийшло?»
- Дякуйте кожному члену команди за його внесок.
- Заступіться, якщо хтось із команди негативно коментує дії іншого.
- Поділіться тим, яким би ви хотіли бачити робочий процес, та мотивуйте ділитися інших.
- Розпитуйте товаришів по команді з метою чогось у них навчитися.
- Пропонуйте допомогу та показуйте, що ви уважно слухаєте.
- Налагоджуйте особисті зв’язки з колегами і поза роботою.
7 способів підкреслити психологічну безпеку невербально
- Будьте зосередженими під час обговорень (наприклад, закривайте ноутбук на час зустрічей).
- Використовуйте мову тіла – повертайтеся обличчям до того, хто говорить.
- Підтримуйте зоровий контакт, щоб показати, що ви уважно слухаєте.
- Подумайте, чи ваш вираз обличчя не передає зайвого негативу.
- Кивайте, щоб продемонструвати розуміння під час розмови.
- Оберіть зручну позу і не закривайтеся від співбесідника.
- Показуйте впевненість і переконаність, не виявляючи жорсткості до інших.
Джерело: інтернет-видання Inc.com
Читайте також у рубриці «Новини»: У США компанія дозволила співробітникам тиждень працювати з будь-якої точки світу.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.