Генеральний директор LinkedIn Джефф Вайнер під час виступу на конференції Talent Connect розповів, які дві стратегії особливо важливі для створення успішної компанії.
Джефф Вайнер вважає, що сучасна компанія повинна узгоджувати свою мету покращення світу із засобами, які для цього використовуються. За словами Вайнера, компанії повинні визначити для себе чітке бачення, ЩО вони роблять, і одночасно – ЯК.
Під ЩО голова LinkedIn розуміє місію компанії – її внесок у покращення світу. Але мета не може виправдовувати засіб, тому те, ЯК саме ви досягаєте результату – вкрай важливо.
Навіть якщо ви керуєтесь найальтруїстичними мотивами, те, як втілюєте їх у життя, важить не менше. Вайнер навів приклад: якщо ваш співробітник суперпродуктивний, але створює в колективі токсичну атмосферу, його успіхи не мають сенсу.
Тому працівники LinkedIn, зізнається Вайнер, завжди оцінюються не тільки за власними результатами, а й по тому, як вони їх досягли: «Ми не просто дивимося на результати наших співробітників. Ми також аналізуємо, чи досягли вони балансу між метою та засобами у власних досягненнях».
Джерело: Business.LinkedIn
Голова LinkedIn назвав головну причину, чому люди звільняються з компаній