Happy Monday перезапускає Marketing Week — ініціативу, що об’єднує талановитих маркетологів та компанії, які шукають таких фахівців. Marketing Week 2.0 пройде з 23 по 27 вересня. Розповідаємо, як долучитися та як кандидатам та роботодавцям отримати максимум користі від участі у тижні.
Про Marketing Week 2.0
У лютому цього року команда Happy Monday запустила тижні професій. Ініціатива має на меті знайомити кваліфікованих кандидатів та компанії, які шукають таланти. Почали зі сфери маркетингу та провели перші Marketing Weeks. Тоді нам вдалося об’єднати 1200 кандидатів та 16 компаній, що шукали фахівців на свої маркетинг-вакансії.
Відтоді нас часто запитували, коли ми плануємо наступні маркетингові тижні. Тож ми врахували усі побажання, проаналізували наш попередній досвід і запускаємо Marketing Week 2.0. Протягом тижня будемо збирати актуальні вакансії зі сфери маркетингу, знайомити пошукачів із компаніями, їхніми маркетинговими процесами та фішками, а також ділитися корисними матеріалами на тему.
Як кандидатам взяти максимум користі від участі в Marketing Week 2.0?
Якщо ви шукаєте роботу у сфері маркетингу, зокрема в напрямах комунікацій, копірайтингу, SMM, digital marketing, PR, SEO, ASO, PPS тощо, — долучайтеся до Marketing Week 2.0. Обіцяємо, що кожен спеціаліст від джуна до сеньйора знайде для себе щось цікаве в межах проєкту, а можливо й отримає офер на роботу мрії.
Щоб взяти максимум користі від участі, не пропускайте жодну з можливостей:
- Реєструйтеся на сайті, щоб отримувати важливі сповіщення про вебінари, нові вакансії та корисні матеріали. Так ви завжди будете в курсі подій.
- Відгукуйтеся на вакансії, щоб гарантовано знайти свій perfect match. У супровідному листі вкажіть, що ви учасник Marketing Week 2.0 від Happy Monday, та отримайте пріоритет — компанії будуть розглядати такі резюме першочергово.
- Досліджуйте компанії, щоб краще познайомитися з цінностями, які вони сповідують. Це допоможе вам обирати виважено та ґрунтовно.
- Долучайтеся до вебінарів, щоб отримати нові знання від професіоналів зі сфери маркетингу. Представники компаній розкажуть, як функціонує цей напрям у них.
- Ставте запитання, щоб дізнатися найважливіше про все, що вас цікавить. Так ви отримаєте максимум необхідної інформації.
Щоб не пропустити нові вакансії та всі події в межах ініціативи, реєструйтеся вже сьогодні.
Як компаніям отримати максимум від тижня маркетингу?
Запрошуємо до участі в Marketing Week 2.0 також роботодавців, які прагнуть заявити про себе на маркетингове комʼюніті з понад 6000 зацікавлених мотивованих кандидатів.
Щоб на повну використати цей шанс та поповнити команду крутими фахівцями:
- Долучайтеся до прямих ефірів. Розкажіть, як організований маркетинг у вашій команді, які можливості ви пропонуєте і чому варто працювати саме у вас.
- Відповідайте на запитання кандидатів, щоб вони побачили ваш стиль управління, цінності та підхід до роботи, що допоможе залучити фахівців, які ідеально впишуться у вашу культуру.
- Розміщуйте чи продовжуйте вакансії зі знижкою 25%. Це шанс зміцнити свої позиції на ринку та залучити талановитих спеціалістів. Тисячі маркетологів шукають можливості на Marketing Week, і ваша пропозиція буде в центрі уваги.
Скористайтеся можливістю доєднатися до нашої ініціативи, представити свою компанію та знайти справжніх професіоналів!
Дякуємо!
Тепер редактори знають.