Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як не затримуватися на роботі допізна? 5 дієвих порад

29.08.18 Новини 2 хв читання

Затриматися в офісі на 1-2 години здається простим рішенням, якщо робочий день вже скінчився, а у вас ще багато термінових задач. Проте відпочинок допомагає довше залишатися ефективним і тому має важливіше значення, ніж перепрацювання тут і зараз. PayScale зібрали 5 порад, як вчасно йти з роботи.

Нещодавно ми писали про важливість work-life балансу і як його дотримуватися. І вчасно йти з роботи – якраз один із кроків на шляху до збалансованого життя. Якщо ж ви помічаєте, що все частіше затримуєтеся в офісі, спробуйте одну з цих порад (чи навіть одразу всі), як вчасно йти з роботи.

1. Зрозумійте, навіщо вам це

Набагато легше доводити справу до кінця, якщо знати, що ви в результаті отримаєте. Сформулюйте для себе, чому для вас важливо вчасно йти з роботи. Щоб проводити більше часу з рідними? Щоб більше відпочивати і довше залишатися продуктивним? Або щоб у перспективі бути здоровим і більш задоволеним своїм життям? Нагадуйте собі про ці переваги, коли виникає бажання затриматися в офісі.

2. Приходьте на роботу раніше

Раніше почнете – раніше закінчите, чули про таке? Зранку ми найбільш ефективні, тому можемо зробити набагато більше за додаткові 1-2 години. А ще дуже важливо використати ранковий час, щоб прописати задачі на день.  

3. Обережно плануйте закінчення робочого дня

Якщо ви плануєте піти з роботи о 17 годині, не варто призначати важливу зустріч на 16:00. Навпаки, намагайтеся залишити вільні півгодини або годину в кінці дня, щоб точно завершити усі справи і підготуватися до наступного дня.

4. Поставте нагадування на телефоні

Завершення робочого дня краще планувати заздалегідь 🙂 Для цього спробуйте встановити на телефоні кілька нагадувань – наприклад, що лишилась година, півгодини і 15 хвилин до закінчення роботи, щоб ви могли прискоритися і вчасно доробити або делегувати всі задачі.

5. Не кидайте після першої невдалої спроби

Якщо не вийде покласти край затримкам на роботі з першого разу, не варто почуватися винним чи взагалі припинити спроби. Домовтеся із собою, що будете наполегливо і скільки потрібно працювати над собою, щоб виробити новий графік роботи. І дотримуйтесь даної обіцянки так, ніби дали її комусь іншому.

Джерело: PayScale

Читайте також у рубриці «Новини»: Чоловік переплив Гудзон на SUP-дошці, щоб не встигнути на зустріч

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: