Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Джефф Безос заборонив використовувати PowerPoint в Amazon

16.08.18 Новини 2 хв читання

Засновник та СЕО найбільшої у світі інтернет-компанії Amazon Джефф Безос наклав вето на використання PowerPoint на робочих зустрічах. Замість типових слайдів Безос пропонує своїм співробітникам… розповідати історії!

На цьогорічному Forum on Leadership генеральний директор Amazon розповів про заборону та поділився тим, як проходять зустрічі керівництва без PowerPoint (та інших інструментів для створення слайдових презентацій своїх ідей).

Замість того, щоб дивитися на ключові пункти зі слайдів презентації, кожен впродовж 30 хвилин мовчки читає 6-сторінкову доповіді, написану за принципом розповіді. Після того, як всі дочитують, починається обговорення теми.

«Коли тобі доводиться викладати свої ідеї на письмі, це змушує доводити кожне формулювання до максимальної чіткості. До того ж, під час традиційної презентації тебе постійно перебивають. Якщо ж ти читаєш 6-сторінкову доповідь, на другій сторінці в тебе виникає питання, але вже на четвертій ти отримуєш на нього відповідь. Такий формат набагато кращий за типові презентації у PowerPoint», – вважає Безос.

І ось чому.

Наш мозок краще сприймає зв’язні розповіді

Люди розповідають історії з тих часів, коли почали збиратися навколо вогнища, щоб поділитися враженнями від охоти на мамонта. Та й нейробіологи підтверджують, що наш мозок краще сприймає послідовно описану інформацію. Так ми розуміємо світ, так ми говоримо, і так краще сприймаємо та запам’ятовуємо інформацію – коли вона презентована у формі зв’язної розповіді, а не ключових пунктів.

Історії переконливіші

Нейробіологи виявили, що найкоротший шлях до нашого мозгу пролягає через емоції – невід’ємну складову кожної історії, на відміну від голих фактів.

На тому ж Forum on Leadership Безос розповів, що часто читає листи від користувачів, перш ніж направити їх до відповідного спеціаліста. Він вважає, що клієнтські історії можуть бути не менш корисними, ніж об’єктивні дані. Звісно, Amazon використовує безліч метрик, щоб відстежувати ефективність роботи, та, за словами Безоса, «якщо реальні історії користувачів розходяться з даними, дійсності частіше відповідають саме історії».

Ключові пункти – найменш ефективний спосіб донести свою ідею

Більшість найвідоміших спікерів у світі не використовують презентації, щоб поділитися своїми ідеями. Їх також не використовує ні Джефф Безос, ні Ілон Маск, ні Річард Бренсон. Тому що булети у PowerPoint не надихають, а от історії – так.

Наш мозок не сприймає інформацію, структуровану у вигляді ключових пунктів. Ми запам’ятовуємо інформацію набагато краще, якщо уявляємо її в себе у голові, а не читаємо зі слайда. Тому, якщо ви вже вирішили робити презентацію, використовуйте більше картинок, ніж тексту. І не структуруйте його у вигляді ключових пунктів. Ніколи.

Джерело: інтернет-видання Inc.com

 

Читайте також у рубриці «Новини»: Facebook запускає програму наставництва у спільнотах

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: