Креативна підприємиця, СЕО Royenko Agency і спікерка минулої події Disrupt HR Kyiv Ольга Роєнко розповідає, на що звертає увагу при підборі команди, та дає поради тим, хто шукає роботу.
Я не вірю в резюме. Для мене резюме — як ксерокопія трудової книжки. Важливо, щоб було і виглядало пристойно, але насправді дуже поверхнево відображає, якими знаннями і навичками володіє людина. Саме тому я не вірю в резюме, а вірю в людей, які вміють зрозуміло пояснювати, що вони знають, роблять і чого прагнуть.
Набираючи команду в Royenko Agency, я лише один раз уважно переглядала резюме – коли шукала собі ассистента. У подальшому я запрошувала до команди конкретних людей, з якими ми потім разом визначали, який напрямок роботи в них виходить найкрутіше. Але це власний досвід і humble opinion 🙂
А втім, у силу специфіки своєї роботи (ми запускаємо in-house функцію маркетингу в компаніях) майже кожного місяця я переглядаю близько 5-10 резюме кандидатів на посаду маркетолога-комунікаційника і за результатами проводжу 3-4 зустрічі.
Скажу чесно: у деяких ситуаціях я завантажую резюме за 5 хвилин до зустрічі — щоб мати більше інформації про кандидата. Бо ще до цього етапу (зустрічі і перегляду резюме) в мене вже на 70% сформовано уявлення, з ким я буду розмовляти. Зараз поясню, як так виходить.
Перший крок до омріяної роботи — якісне резюме
Онлайн-гайд від Happy Monday допоможе скласти резюме, яке точно сподобається роботодавцям 👉
До гайду
5 джерел, які розповідають про вас значно більше, ніж резюме
1. Супровідний лист. Багато кандидатів навіть не уявляють, наскільки важливо написати супровідний лист змістовніший, ніж просто «Чув (-ла), у вас є вакансія, у вкладенні — резюме». Інколи лист буває навіть без тексту чи хоча б теми — просто резюме. Отже, якщо людина в листі розповідає про свою відповідність вакансії і ставить уточнюючі питання — нам вже є про що випити каву.
2. Соціальні мережі. Я вважаю так: класному маркетологу та комунікаційнику завжди є що сказати. Саме тому її / його стрічка у фейсбуці не може бути порожньою чи складатись з чужих репостів. Суб’єктивно для мене це дуже підозріло 🙂
3. Хто вас може порадити. Більшість наших кандидатів відгукуються на вакансію завдяки нашим соцмережам і рекомендаціям конкретних людей. Тому важливо, щоб була певна кількість спільних знайомих, які можуть надати інформацію про кандидата off records.
4. Розповідь про себе. Моє улюблене питання: «Що найважливіше я повинна про вас знати як про професіонала і як про особистість?». Якщо людина просить конкретизувати питання або взагалі не знаходить відповіді — біда.
5. Розповідь про інших. Якщо людина на першій зустрічі говорить погано про своїх колишніх колег чи роботодавців, це страшенно відштовхує.
Як можна покращити ваше резюме
- Пишіть не тільки назву колишньої компанії, але й специфіку бізнесу. Якщо ви раніше працювали у маловідомому місці, то навряд чи хтось здогадається, чим займається ТОВ «Біргеншнап».
- Описуйте свою посаду і функціональні обов’язки.
- Для кожної позиції вказуйте свої досягнення: що ви зробили та чого досягли — це демонструє, що крутого відбулось у компанії завдяки вашій появі.
- Надайте додаткову інформацію про себе: про цінності, про те, що вас турбує, про волонтерство тощо.
- Чесно скажіть, у якій компанії хоче працювати. Наприклад, не «шукаю роботу у стабільній міжнародній компанії», а «шукаю роботу в компанії, що має амбіції вийти на світовий ринок».
Підбиваючи підсумки: не забувайте про якість і зрозумілість вашого резюме, але не вважайте, що його достатньо, щоб отримати запрошення на співбесіду.
Готові надсилати резюме на вакансію мрії?
У нас таких — хоч греблю гати!
Вакансії
Читайте також
4 поради, як написати хороший супровідний лист
Как правильно составить резюме: пошаговая инструкция
Нетворкинг и поиск работы в соцсетях: зачем, как и неужели работает?