Сучасні техногіганти все більше цікавляться співробітниками, які стоять на своєму та вміють ефективно сперечатись замість того, щоб погоджуватись на кожну ідею.
Бхарат Джаяраман, який раніше працював HR’ом у компаніях Facebook та Amazon (зараз він віце-президент Paxos), розповів, що у кожної компанії є свій «смак» на співробітників.
Джаяраман помітив, що у Facebook гідним працівником вважається той, хто вміє використовувати аргументи, не погоджуватись, вести складні перемовини або розмови.
Amazon віддає перевагу тим, хто може не погоджуватись зі станом речей і брати на себе особисту відповідальність. А у Netflix вітають надзвичайно відвертих співробітників.
Спільна риса працівників топових компаній сьогодні – здатність просувати власний проект чи ідею вперед. А ще, за словами Бхарата Джаярамани, ключ до ефективного співробітництва та завоювання довіри колег – це прагнення покращити будь-який продукт або процес, над яким усі працюють.
Джерело: Business Insider
Як вирішувати спірні ситуації на роботі: 5 шаблонів для email-листування