Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Компанія Basecamp надсилає відкриті «листи прощання» про звільнення працівників

26.11.18 Новини 1 хв читання

У Basecamp після звільнення кожного працівника усі отримують «лист прощання», де детально пояснюються причини такого рішення. Крім того, звільнена людина також має шанс власноруч написати листа з поясненнями.

Технологічна компанія Basecamp відома своїм нетрадиційним підходом до корпоративної культури. Гендиректор Basecamp Джейсон Фрід більше цінує навички та вміння кандидата, ніж його резюме чи список достягнень. Наприклад, нещодавно Фрід найняв кількох працівників, які не мали освіти.

А голова та співзасновник компанії Девід Хайнемайер Хенссон навіть написав книгу, де пояснив свою точку зору на організацію робочого процесу.

У розділі «Спокійне прощання» Хенссон розбирає проблему зі звільненням працівників. За його словами, після звільнення у компаніях тривають подібні розмови: «Хей, що сталося з Бобом?». Часто співробітники вигадують неймовірні історії, чому насправді звільнили їх колег.

Щоб цьому запобігти, у Basecamp після звільнення кожного працівника усі отримують «лист прощання», де детально пояснюються причини такого рішення. Крім того, звільнена людина також має шанс власноруч написати листа з поясненнями.

Фрід та Хенссон зауважують, що працівники на такі «прощальні листи» зазвичай реагують гарними спогадами, фотографіями або історіями.

«Прощання завжди сприймається важко, але воно не повинно бути холодним або формальним. Ми знаємо, що усе змінюється, змінюються обставини, і таке може бути з кожним», – пише Хенссон.

Джерело: Business Insider


А нещодавно ми писали про схожу традицію «постмортем» у Netflix, пов’язану зі звільненням працівників.

 

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.