Команда бренду «Наша Ряба» на початку квітня оголосила відкритий конкурс для креативних агенцій. Потрібно було нестандартно представити новий продукт «Секрети Шефа» на полицях у роздрібній мережі. Переможець вже відомий!
Як проходив конкурс
У ініціативі взяли участь 18 творчих студій з усієї України. Головними критеріями оцінки ідей були кретивність, релевантність та комплексність.
У рамках конкурсу проводилися два раунди відбору:
- перегляд презентацій робочою групою (представниками бренд і трейд-маркетингу, командою продажу);
- персональна онлайн-презентація ідей учасників і визначення фіналістів.
Переможець — івент-компанія
Усі фінальні ідеї були представлені та затверджені із СЕО компанії МХП, а переможцем конкурсу обрана event компанія «АртМаксіма».
Основними аргументами вибору стали:
- пропозиції трьох різних концепцій з детальним опрацюванням кожної ідеї;
- релевантність, комплексність та креативність ідей, що мають потенціал вірусного ефекту;
- розвиток ідеї в часі з прив’язкою до розширення асортименту продукції «Секрети Шефа».
«Ізоляція — це прекрасний спосіб розім’яти мозок. Адже коли, як не зараз, потрібно спробувати себе у чомусь новому, експериментувати і знаходити нові можливості для досягнення цілей. Ми шукали команду із найбільш стратегічним і креативним потенціалом, і ми її знайшли. Я впевнена, що попереду у нас та «АртМаксіма» велика й ефективна робота на користь бренду «Секрети Шефа».
Крім основної пропозиції від event компанії «АртМаксіма», були обрані цікаві та нестандартні ідеї точкових активацій агенції Geometry. Саме таким складом команда бренду «Секрети Шефа» розгорне масштабну промо-кампанію у цьому сезоні.
Для довідки: ТМ «Секрети Шефа» від ТМ «Наша Ряба» — це новинка у категорії свіжого маринованого м’яса птиці, яке можна приготувати на домашній кухні за лічені хвилини. Це знахідка для людей, які люблять готувати, дивувати близьких своїми кулінарними ідеями та знаються у якості продукції.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.