Креатори з агенції Mirum Helsinki випустили аромат Creative Essence, створений на основі дуже незвичайних інгредієнтів, повідомляє MMR. Нарешті можна дізнатися, чим пахне креативність!
Власний аромат в агентстві вирішили створити у рамках рекрутингової кампанії — щоб привабити нових працівників. Кожен, хто заповнить анкету на сайті і зацікавить креативників настільки, що його запросять на співбесіду, отримає флакон ексклюзивних парфумів.
Новий аромат дозволить потенційним працівникам у прямому сенсі відчути дух компанії — адже складається не лише із традиційних для парфумів інгредієнтів, а й з поту співробітників Mirum Helsinki! Кожен працівник агенції пожертвував краплю свого креативного поту, щоб привабити свіжу кров.
У Mirum Helsinki переконують — креативність пахне сумішшю фінського щастя, рівності, свободи, 5-тижневої щорічної відпустки, потягу до творчості, вічної цікавості і тепла 138 працівників, здатних підтримати будь-яку, навіть найбожевільнішу ідею — як-от пожертвувати свій пот для парфумів 🙂 На думку компанії, аромат Creative Essence — найкращий доказ того, як в агенції розвивають справжніх креативників.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.