Соцмережа для пошуку роботи LinkedIn створила новий інструмент на базі штучного інтелекту — Hiring Assistant. Його функція — автоматизувати рекрутингові процеси, щоб спростити роботу рекрутерів та HR-фахівців. Розповідаємо, як працюватиме новий ШІ-асистент та які компанії вже встигли потестувати інновацію.
Hiring Assistant забере на себе рутинні завдання, такі як складання посадових інструкцій, пошук кандидатів та відстеження запитів. Він допомагатиме перетворити короткі нотатки на детальні описи вакансій та відбирати потенційних кандидатів на основі навичок, а не традиційних параметрів, на кшталт освіти чи місця проживання.
ШІ-помічник працює на базі OpenAI GPT, але навчається на даних LinkedIn, які охоплюють понад мільярд користувачів, 68 мільйонів компаній та 41 000 навичок.
Протягом наступного року розробники планують додати до асистента функції обміну повідомленнями та планування співбесід.
«Асистент створений для виконання найбільш повторюваних завдань рекрутерів, щоб вони могли приділяти більше часу важливішим аспектам роботи»
Наразі новий інструмент вже тестують великі корпоративні клієнти LinkedIn, зокрема компанії AMD, Canva та Zurich Insurance. Але обіцяють, що незабаром Hiring Assistant буде доступний для широкого кола користувачів.
Шукаєте роботу?
Заповніть свої кар’єрні вподобання, і наша система метчингу підбере найбільш релевантні вакансії за вашим запитом.
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
10 вакансій із частковою зайнятістю: до Jooble, Devtalk, Ampli і не тільки
6 причин використовувати нетворкінг для кар’єри та з чого почати
Робота для любителів сиру: хто такий чизмонгер і чому це крута професія для будь-кого
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній